Nastavení táhla na turbu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Nu já jel hned po montáži na dovču a když jsem pak stavěl na benzíně tak na volnoběh už to šlo cítit do auta, přisuzoval jsem to vlnovci nebo přírubě na vejfuku, tohle jsem nečekal. Tohle prasklo už jakoby za svodama k turbíně, to myslím že by špatným stažením neprasklo. Bylo mi řečeno že turbo je testováno na těsnost, mě se ten smrad projevuje až za tepla a to pískání dneska už bylo extrem, takže se to zhoršovalo. Uvidíme, mě se holt smůla lepí na pinďoura, člověk čte recenze jak jsou všichni spokojený apod a já holt narazil :D neříkám že to je jejich vina, třeba jen pošťák neměl den a někde s tim mrdnul, přivezl to minulou sobotu a měl jen tři balíky nezajištěný v autě a samozřejmě papírová krabice :) s mým štěstím bych měl problémy i s novým turbem.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Čiže správne nastavenie je, že v podstate potlačím to až do hornej polohy, ale ešte to o 1mm predĺžim aby to ako kebby tlačilo do toho dorazu a tým pádom, trochu ako keby zatlačím to to tiahlo do banky. ak to správne chápem.

https://www.youtube.com/watch?v=jDZuQ610_aw

Čiže tak nejak ako to robí tento típek na videu ?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak som sa to včera snažil nastaviť, auto by som povedal, že pocitovo ide lepšie ale na logoch mám stále špičky a potom mi to pri vyšších otáčkach padá, čo môže byť ešte zle ? skúsim spraviť log. Turbo reguluje podľa požiadavky aj sa pekne hneď nafúkne podľa požiadavky ale vždy má prefuk a keď prestane prefuk tak to zreguluje až moc by som povedal.
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Ahoj, tak svody vyměněny, ale problem furt stejný. je to znát nejvíc na nižší kvalty, třeba na dvojku 1500ot, dam plnej a zátah až za 3000ot. Zaslepen EGR, to samý. Na vyšší kvalty už to tolik znát není, ale odpálit to z křižovatky.. Mrtvola. Koukal jsem na průběh jak to tlačí - 1200ot, čtyřka a plný plyn bez ubrání.

Obrázek
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Může to být malé předpětí na baňce? Nebo moc povolený doraz?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Pritahoval jsem cervika o pul otacky a na treti pokus uz je to ok, tak kdyby to nekomu pomohlo.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

venca.6 píše:Tak nakonec šel smrad spalin do auta a po ohřátí pískání, turbo dnes vyndané a má prasklý svody. Takže pěkný zakončení dovolený a jsem zvědavý, jak se firma Janoušek Motorsport postaví k reklamaci. Turbo z mé strany nedostalo žádnou ránu, na nastavení nebylo sáhnuto. Otázka jestli svody nedostaly ránu už někdy v minulosti, nebo při přepravě. Před montáží nebylo nic zpozorováno a na autě den ode dne horší.


Obrázek

[/img]
Mas spodny drziak turba?
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Ano mam. Reklamaci uznali, dostal jsem novy, vymenili znovu stred, protoze ten puvodni mel pry chycenou hridelku od spatneho mazani. Nu byl jsem jejich obet, tak jsem se nechtel hadat protoze do te doby puvodni turbo ok (jen bylo z BLT a ja chtel EGR ON, takze jsem puvodni turbo prodal funkcni), vacka taky ok, takze jsem zaplatil novej stred a znovu nastaveni, ktery stalo uplne za hovno, protoze to vubec nejelo pod plnym plynem. To jsem zas jednou vzal vec.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Baňka

Příspěvek od Pajda077 »

Ahojte.Mám teď stoprocentně nastavenou novou baňku na předpětí 1mm. Ale požadového tlaku dosáhnu až ve 2100otáčkách.Táhlo se dotkne červíka. Může mít nějaké vozítko i podpětí na baňce setkal jste se s tím někdo prosím Vás?Vše kolem podtlaku vyměněno kromě vývěvy která ale dává 0,9 BAR. Jen před bankou je podtlak na volnoběh 0,5 a při zvyšování otáček klesá...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Máš špatnej podtlak před bankou.0.5 je málo.Hledej kde to utíká pozor i na oddych ventilu.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

geo píše:Máš špatnej podtlak před bankou.0.5 je málo.Hledej kde to utíká pozor i na oddych ventilu.
neutíká to nikde právě.Před N75kou je 0,9 bar a za ni už jen 0,5. Mam tam už druhý novy N75 a chovají se stejně. Jaky oddych ventilu myslíš? Vytvářím podtlak přes hadici z posilovace a drží pěkně.Co vývěva muže to dělat?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkus dát pryč ten zpětný ventil a vyzkoušet.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Ten ventyl musí někam upustit ten podtlak pokud je ucpanej tak nefunguje ani ventil.Kolik procent je střída na ventilu?
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

geo píše:Ten ventyl musí někam upustit ten podtlak pokud je ucpanej tak nefunguje ani ventil.Kolik procent je střída na ventilu?
jak N75 tak N18 mam nové, tak ucpane snad přece nebudou. Stridu myslíš kolik procent n75 da nejvíc v průběhu logu? Do 60 procent max teď když je to na předpětí 1mm. Když jsem měl,řekl bych už podpětí tak to bylo do 70 procent(ale to už byl přefuk na 2,2mBAR), ale nikdy ne víc než 70 procent.

Obrázek
Naposledy upravil(a) Pajda077 dne 25 črc 2019, 21:20, celkem upraveno 2 x.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Tomas.cz píše:Zkus dát pryč ten zpětný ventil a vyzkoušet.
zkusit to můžu,ale mám doma nový, který jsem zkoušel a stejný. Podtlak jsem i tak měřil před tím zpetnym ventilem i za ním.

A bohužel tento podtlak tam byl už v lednu když jsem začínal s opravou kdy ještě nebylo vyčištěno turbo a vyměněn N75....Od toho ledna mám kromě nevyměněného tandemu(který mi leží doma) a ventilu N239 vyměněno všechno kolem podtlaku.N75 dokonce podruhé.

Tady si dovolím ještě hodit tabulky kdy OCTAVIA jela krásně a to jen pouze po rozhýbání regulace na turbu a byla poprvé vyměněna N75. Od té doby je to jen horší a neopravitelné. I střída je tu bych řekl takřka identická ve všech otáčkách.Bych brečel už!!!

Obrázek
Naposledy upravil(a) Pajda077 dne 25 črc 2019, 21:40, celkem upraveno 2 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“