Stránka 3 z 14

Napsal: 26 zář 2006, 10:24
od Tkevlar
Ta první volba tzv. do PC. Ma to teplotni sondu ponornou?

Napsal: 26 zář 2006, 12:11
od Zdenda
Ne. Je to zatavený v takový pásce, která se na něco nalepí. Ponořit do horkýho voleje bych se to bál. Ale když to nalepíš na ňákou kovovou část, kudy ten volej protýká, tak žádná velká chyba nevznikne, podle mě.

Napsal: 26 zář 2006, 14:15
od Radim205D
Zdarec, Zdendo nevim jak tobe ale me v compu tece 5V a odkaz korektne funguje.
S tou autonabijeckou to byla jen alternativa kterou lze ve vyprodeji koupit za cca 30,- a nebo ji ma nekdo doma navic.
Ja ten pristroj zapojil do PC a multimetrem promeril do kterych dratu tece proud a napeti.

Stabilizator na 5V (bohuzel ale nevim jak se zapojuje)
Obrázek

http://www.conrad.cz/stabilizator-napet ... y+dp45280/

Napsal: 26 zář 2006, 14:27
od mira
radim: ty potrebujes stabilizator kladneho napeti, tj. 7805.

zapojuje se jednoduse: pri pohledu na napis je vlevo vstup, zem a vystup. vstup a vystup pripojit pres 100nF keramiku k zemi.

a preventivne za nej tad ledku s odporem - at je dodrzenej minimalni odber.

Napsal: 26 zář 2006, 14:40
od Radim205D
Jak jednoduchee !!!! :D (ja vim o elektrice ze akorat kope!! )

dikky za inspiraci pro ostatni, me uz to fachci s nabijeckou (noteeth)

posli mi prosim link na tu soucastku at to opravim

Napsal: 28 zář 2006, 20:37
od silver
Pred časom som písal že mi pretekali až striekali prepady a zistil som že mám na prepade spatný ventil, myslím že mi ostával vysoký tlak v prepadoch až to nevydržali hadičky. Tak som to vymontoval a pustil, prestalo to tiecť (striekať) a mám taký dojem že sa znížila aj spotreba asi o 1 liter na 100km. Budem to ešte sledovať. Máte nejaké poznatky s touto problematikou?
Dnes mi jeden dobrý známy pomohol vymeniť prepadové hadičky za polyuretánové so sponami, tak ž to asi bude držať dobre.

Napsal: 29 zář 2006, 08:36
od dvorky1
s tím přepadem to nevím, ale pokud je ucpaná zpátečka tak by mělo mít auto všeobecně vyšší spotřebu. Na zpátečce z čerpadla by se snad ani tlak neměl vytvářet ?????

Napsal: 29 zář 2006, 09:27
od radluk
(noteeth)

Napsal: 29 zář 2006, 11:26
od dvorky1
No něco na tom je, ale co mám praktické zkušenosti tak z toho mýho 1,6 TD VW Bosch čerpadla moc nafty nevytejká ( zpátečkou ) uvidím až tam dám z 1,9 Td jak to budeObrázek

Napsal: 02 říj 2006, 07:43
od Zdenda
[quote="Radim205D"]3 cidlovy teplomer http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26812
je ale potreba mit stabilizovanych 5V ( autonabijecka tel. Nokia :) )
Obrázek

Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych si to taky namontoval - maká vcelku dobře až na jedno - při překročení 70°C (pro počítač zřejmě kritických (noteeth) ) to začne pípat a displej blikat. Copa ten pípák, ten se ještě poměrně snadno vodstraní, ale to blikání je vopruz. A taky to neměří pod nulu, což snad nevadí pro monitorování teploty friťáku, ale z vostatních čidel jsem si udělal vnitřní a venkovní teplotu. Pod nulou píše jenom LOW. Asi tak.

Napsal: 02 říj 2006, 07:58
od Radim205D
Zdenda píše:
Radim205D píše:3 cidlovy teplomer http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26812
je ale potreba mit stabilizovanych 5V ( autonabijecka tel. Nokia :) )
Obrázek

Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych si to taky namontoval - maká vcelku dobře až na jedno - při překročení 70°C (pro počítač zřejmě kritických (noteeth) ) to začne pípat a displej blikat. Copa ten pípák, ten se ještě poměrně snadno vodstraní, ale to blikání je vopruz. A taky to neměří pod nulu, což snad nevadí pro monitorování teploty friťáku, ale z vostatních čidel jsem si udělal vnitřní a venkovní teplotu. Pod nulou píše jenom LOW. Asi tak.
Ja vim... zaden zazrak ale za ty prachy jiny teplomer s tremi cidly nekoupis.
je to spise jen takova kontrola co se teplotne "deje" napr. pred vymenikem za vymenikem a treba na vstupu do cerpadla.

Ja uz mam objednane teplotni sondy(-50 az+250 ) 79,-/1ks pro multimetr a otocny ovladac pro prepinani mezi nema.
http://www.conrad.cz/teplotni-sonda-50- ... c+dp75567/
Obrázek

nechce se mu startovat :-(

Napsal: 09 říj 2006, 06:08
od mynames
Zdravím Vás tu, chlapi poradte fordikoj se nechce startovat musim s nim dost dlouho tocit aby chytnul a pak se vyvali hodne koure a smrdi to jak kdyz se pali petrolej ci neco podobneho proste hnus zhavicky mam v lete davane nove. ze by vstriky? p.s. cerpadlo mi tece ale to uz teklo i kdyz se tam lila nafta jenom... ted tam je 20l oleje a 10l nafty zkousel jsem mit v nadrzi jen naftu a uplne to same to dela... nevim si rady chudak starter dostava po ranu strasnou cocku. predem diky za odpovedi :-)

Napsal: 09 říj 2006, 06:09
od mynames
jo jinak mam to 1,8D 95 vyroba cerpadlo Bosh

Napsal: 09 říj 2006, 07:31
od Zdenda
pokud to v létě bylo v pohodě a přišlo to teď s ranní zimou, může to bejt taky vyběhanej motor a tim pádem nízký tlaky. Nech si je někde přeměřit, to tak moc nestojí a udělá se to prakticky napočkání.

Napsal: 09 říj 2006, 08:22
od dvorky1
Ford 1,8 je na olej k ničemu. Je to slabota co se týče startů i na samotnou naftu natož na olej. Jedině pořádnou baterku a ten silnější startér a nouzově kopec pod okny :-))) Já mám stejný potíže s 1,8 TD. Pokud nechám jen olej v čerpadle musím to pustit z kopce. Myslím , že nejlepší je VW :-)) jenže platím leasing :-(( tak holt musím bojovat.

Zkus to projet delší dobu na naftu myslím, že to zase začne chytat dobře. Popřípadě do toho nalej nějaký ten chemický čistič vstřikovací části. Pak jedině instalovat dvounádrž. systém a pořádně to před vypnutím motoru propláchnout naftou. Sám jsem zvědav jak se to osvědčí. Musím se konečně pustit do zabudování tý žhavičky dovnitř čerpadla.