
chip SDi motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
se ti nezdá ono to funguje,l3030 píše:Prosím mohl by jsi mi ještě říct, jak, kde a kolik mám s tím čerpadlem hnout? Zkusim to co to bude dělat. Jinak už jedu s tím přípravkem na čistění druhou nádrž a buď se mi to zdá, nebo se to vážně trochu lepší
co se týče hnout tak je na to speciální klíč na jednom imbusu, já ho třeba navařil CO a vyměnil za normální pak ten dekl označíš ryskou z obou stran je jinak žlutou barvou a poklepneš k převodovce chloupek jinak se ti začne hádat volnoběh na rysky ho vrátiš vždy v podstatě ovlivníš variabilní konec vstřiku že motor dostane víc nažrat

fakt bych to neřešil, spojka je tak akorát, převodovky se sypou i na neupravených a jsou proto dost drahý Pokud chceš, aby to něco najelo, tak trysky jsou ideální 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Hm,asi jo.
Ještě by mi pomohlo kdyby se k tomu třeba vyjádřil sám Reesha a pak už s tím tady přestanu srát.
Jestli nemá náhodou zkušenost s tím co udělají trysky i s točivým momentem a nedejbože s kouřivostí, pak dám asi trysky. S tím výkonem to bude asi skoro na stejno jak s čipem a aspoň motor bude ok. Než to prodám, bude mít 250tis jak nic tak aspoň by byl ok a ne nějak vyklechtanej.
Ještě by mi pomohlo kdyby se k tomu třeba vyjádřil sám Reesha a pak už s tím tady přestanu srát.
Jestli nemá náhodou zkušenost s tím co udělají trysky i s točivým momentem a nedejbože s kouřivostí, pak dám asi trysky. S tím výkonem to bude asi skoro na stejno jak s čipem a aspoň motor bude ok. Než to prodám, bude mít 250tis jak nic tak aspoň by byl ok a ne nějak vyklechtanej.
orginal spojka je fakt slaba, len 190mm, poloosi su take iste ako na 1.2, 1.4 benzin, prevodovka sice asi neni taka sypacka ako na oktavkach, ale tiez to asi nebude nijaky zazrak ... tak si myslim ze ten cip je aj tak maximum pokial nechces prekopat polovicu auta aby sa nerozpadlo
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
SEAT LEON 1.2 TSI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
poloosy jsou možná stejné tak u junioru ale u seata ani fábky ne, já mám 2001 a jsou našroubované, u 1.4 ti polosa normálka povyjede a teče olej když měníš třeba ložisko v těhlici milošmajjco píše:orginal spojka je fakt slaba, len 190mm, poloosi su take iste ako na 1.2, 1.4 benzin, prevodovka sice asi neni taka sypacka ako na oktavkach, ale tiez to asi nebude nijaky zazrak ... tak si myslim ze ten cip je aj tak maximum pokial nechces prekopat polovicu auta aby sa nerozpadlo
Reesha ti asi jen tak neodpoví, moc jsem nechodí.l3030 píše:Hm,asi jo.
Ještě by mi pomohlo kdyby se k tomu třeba vyjádřil sám Reesha a pak už s tím tady přestanu srát.
Jestli nemá náhodou zkušenost s tím co udělají trysky i s točivým momentem a nedejbože s kouřivostí, pak dám asi trysky. S tím výkonem to bude asi skoro na stejno jak s čipem a aspoň motor bude ok. Než to prodám, bude mít 250tis jak nic tak aspoň by byl ok a ne nějak vyklechtanej.
V poměru cena/výkon vychází určitě líp ten chip.
