chip SDi motor

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Prosím mohl by jsi mi ještě říct, jak, kde a kolik mám s tím čerpadlem hnout? Zkusim to co to bude dělat. Jinak už jedu s tím přípravkem na čistění druhou nádrž a buď se mi to zdá, nebo se to vážně trochu lepší :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

l3030 píše:Prosím mohl by jsi mi ještě říct, jak, kde a kolik mám s tím čerpadlem hnout? Zkusim to co to bude dělat. Jinak už jedu s tím přípravkem na čistění druhou nádrž a buď se mi to zdá, nebo se to vážně trochu lepší :roll:
se ti nezdá ono to funguje,
co se týče hnout tak je na to speciální klíč na jednom imbusu, já ho třeba navařil CO a vyměnil za normální pak ten dekl označíš ryskou z obou stran je jinak žlutou barvou a poklepneš k převodovce chloupek jinak se ti začne hádat volnoběh na rysky ho vrátiš vždy v podstatě ovlivníš variabilní konec vstřiku že motor dostane víc nažrat :-D miloš
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Na starym foru se ještě psalo o tom dát na SDi mechanický turbo, předělat ventil a pak čipnout.
Ví někdo co to přidá na výkonu a kolik to +- vychází finančně atd? :?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

fakt bych to neřešil, spojka je tak akorát, převodovky se sypou i na neupravených a jsou proto dost drahý Pokud chceš, aby to něco najelo, tak trysky jsou ideální :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Hm,asi jo.
Ještě by mi pomohlo kdyby se k tomu třeba vyjádřil sám Reesha a pak už s tím tady přestanu srát.
Jestli nemá náhodou zkušenost s tím co udělají trysky i s točivým momentem a nedejbože s kouřivostí, pak dám asi trysky. S tím výkonem to bude asi skoro na stejno jak s čipem a aspoň motor bude ok. Než to prodám, bude mít 250tis jak nic tak aspoň by byl ok a ne nějak vyklechtanej.
majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od majjco »

orginal spojka je fakt slaba, len 190mm, poloosi su take iste ako na 1.2, 1.4 benzin, prevodovka sice asi neni taka sypacka ako na oktavkach, ale tiez to asi nebude nijaky zazrak ... tak si myslim ze ten cip je aj tak maximum pokial nechces prekopat polovicu auta aby sa nerozpadlo
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

majjco píše:orginal spojka je fakt slaba, len 190mm, poloosi su take iste ako na 1.2, 1.4 benzin, prevodovka sice asi neni taka sypacka ako na oktavkach, ale tiez to asi nebude nijaky zazrak ... tak si myslim ze ten cip je aj tak maximum pokial nechces prekopat polovicu auta aby sa nerozpadlo
poloosy jsou možná stejné tak u junioru ale u seata ani fábky ne, já mám 2001 a jsou našroubované, u 1.4 ti polosa normálka povyjede a teče olej když měníš třeba ložisko v těhlici miloš
majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od majjco »

kratka je rovnaka, pozri do etky
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

A co je jiné na těch motorech SDi co měly 50kW a 133NM??
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Víc nafty.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

l3030 píše:Hm,asi jo.
Ještě by mi pomohlo kdyby se k tomu třeba vyjádřil sám Reesha a pak už s tím tady přestanu srát.
Jestli nemá náhodou zkušenost s tím co udělají trysky i s točivým momentem a nedejbože s kouřivostí, pak dám asi trysky. S tím výkonem to bude asi skoro na stejno jak s čipem a aspoň motor bude ok. Než to prodám, bude mít 250tis jak nic tak aspoň by byl ok a ne nějak vyklechtanej.
Reesha ti asi jen tak neodpoví, moc jsem nechodí.

V poměru cena/výkon vychází určitě líp ten chip.
Obrázek
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Tak si představte, firma chipcar (prý 16let tradice) mi odepsala na mail že mi to zvednou vše o 30%. hmmmmmm :D to by mělo SDi výkon 61kW a 160Nm (LOL) dyť je to krávovina. By za mnou nebylo ani vidět.
majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od majjco »

tak nech ti to predvedu na brzde ;) ci skor nemysleli ze ti zdvihnu spotrebu o 30%
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
Bob1795
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 03 črc 2008, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Bob1795 »

l3030 píše:Tak si představte, firma chipcar (prý 16let tradice) mi odepsala na mail že mi to zvednou vše o 30%. hmmmmmm :D to by mělo SDi výkon 61kW a 160Nm (LOL) dyť je to krávovina. By za mnou nebylo ani vidět.
tak to budes trhat asfalt, to jsou kanoni :)
passat B4, AFN
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Jde výkon (aspoň nějak orientačně) měřit i jinak než na brzdě? pomocí těch softwarů a hračiček co mají chip"tuneři"?
Myslim v autě, za jízdy.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“