Stránka 3 z 4
Napsal: 02 lis 2008, 23:14
od spacewerk
Napsal: 02 lis 2008, 23:21
od netopier
spre servo bude vakuova pumpa - vyveva
aspon tak mi to sedliacky rozum naznacuje

Napsal: 02 lis 2008, 23:22
od Bugs.Bunny
spacewerk píše:to asi jooo ale já ho opravdu nedelal je to z nejakýhoitalskýho webu

takasi tak
rád bych už zmenil i ty dva italský názvy zpetný ventil je mi jasný ale co je to Spre Servo?????? ví to nekdo????
Co třeba podtlak. pumpa?

Napsal: 02 lis 2008, 23:26
od spacewerk
Napsal: 02 lis 2008, 23:27
od netopier
potom by som mal pre Dukesa navrh.. presunut tuto temu do FAQ ked to uz bude hotove s nejakymi doplnujucimi udajmi ak este bude treba ..
btw. tu FAQ sekciu by bolo vycistit od OT ...
Napsal: 02 lis 2008, 23:30
od Bugs.Bunny
netopier píše:potom by som mal pre Dukesa navrh.. presunut tuto temu do FAQ ked to uz bude hotove s nejakymi doplnujucimi udajmi ak este bude treba ..
btw. tu FAQ sekciu by bolo vycistit od OT ...
Souhlas, ale prosil bych toto vlákno pročistit.

Napsal: 02 lis 2008, 23:39
od Huml
ještě bys mohl dát do tý fotky motoráku N75 pro naklápěcí lopatky, ten co tam máš je pro obtok, naklápěčky mají ten s bílým kloboukem

tak by to mohlo být v jedný fotce a u každýho popiska

Napsal: 02 lis 2008, 23:44
od spacewerk
Napsal: 03 lis 2008, 00:00
od spacewerk
tak je tam přidán ve foce motoru i ventilek pro VGT turba + jsem počestil názvy v prvnim obrázku ...
prosím o ješte jednu kontrolu:-D správnosti

díííkkk:-D
Napsal: 03 lis 2008, 15:36
od Pája 19
Namáhavá, ale přínosná práce. Dík. Třeba podle toho konečně najdu místo, odkud jde to odporný pískání, protože když zaškrtim jakoukoli hadici u N75, tak to přestane...

Napsal: 03 lis 2008, 19:16
od Zdeněk M
Pája 19 píše:Namáhavá, ale přínosná práce. Dík. Třeba podle toho konečně najdu místo, odkud jde to odporný pískání, protože když zaškrtim jakoukoli hadici u N75, tak to přestane...

Tak ten piskot bude asi s turba.

Napsal: 03 lis 2008, 20:01
od Pája 19
Tak mě napadá, že máš asi recht. Několik desítek tisíc km auto jezdilo s nefunkčím N75. Po výměně N75 to začlo popiskovat, tak snad to je naklápění lopatek. Věděl by někdo, co s tim? Stačí namazat ty mech. táhla z venku, nebo musím shodit turbo a omrknout vnitřek?
Napsal: 06 lis 2008, 17:26
od spacewerk
tak muj výše uedený problém již je vyřešen ovšem ne moc zdárne a to tak, že auto již jezdí OK, zátah v 1800 je vpořádku ale nevim proč to auto zničeho nic dostalo rozum a už hjezdí je sic hezký žebto funguje ale nadruhou stranu závada která samočine pomine bez najití problému je ta nejhorší závada tak snad se už nevrátí

Napsal: 07 pro 2013, 14:18
od patrafrix
chtěl bych se zeptat. mám o1 ALH , S764, egr off. nejspíš mi začala padat do nouzáku, prostě když jedu a držím např 4., nebo 5. rych. stupen pod plným, mám tam asi 2600 ot., tak najednou ztratí výkon, musím chcípnout a nastartovat. navíc ted se mi ještě stalo, že to začlo pulzovat ten výkon, že se sníží a zvýší několikrát v časovým intervalu 5 vteřin. myslíte že by mohl být problém s regulací turba? řešení? díky za odpověd
Napsal: 14 dub 2017, 04:50
od tripx