Stránka 3 z 9
					
				
				Napsal: 21 srp 2006, 18:47
				od TomasH
				MAX píše:TomasH píše:MAXi, nemáš prosím Tě schéma toho zapojení pro Passata B5,5 2002, díky moc.
Napiš kód motoru.
 
Je to AVF na té B5,5
 
			
					
				
				Napsal: 21 srp 2006, 20:51
				od cippis
				to Max: poslal jsem ti mailem vše co mam za návody
			 
			
					
				
				Napsal: 21 srp 2006, 21:05
				od Batistuta
				Tak už krásně tempomatím,práce tak max. na hodku. Odkoukal jsem návody jak na to a šlo to líp než se čekalo,i když na první projíždce nic,tak se potom zkusila ta aktivace vagem ještě jednou a pak už pohoda. Bylo to G4,tdi AHF,99.   Čusík
			 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 07:43
				od cippis
				
			 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 16:52
				od Kuťa
				Zdar taak už to mám a chodí to jak má pošlu ti to emailem schéma zapojeus.ní č
			 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 18:44
				od cippis
				díky moc, a jak píšu, co když sou ty pi ny už plný jak na ŘJ tak i na svorkovnici, kam s tím pak?
			 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 19:26
				od mvolesko
				cippis píše:díky moc, a jak píšu, co když sou ty pi ny už plný jak na ŘJ tak i na svorkovnici, kam s tím pak?
tak to si asi nasel jinou svorkovnici 
 
kam vedou ty kabeli od ty svorkovnice ?? a jakou ma ta svorkovnice barvu ?
 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 19:57
				od cippis
				JÁ MÁM BÍLOU, je ze dvou částí  - jedna s velkej ma konektorama, ta se odendá a zbyde, 10 pinová svorkovnice s dírou mezi tušim 8 a 9 pinem. Pokud myslíš svorkovnici ŘJ tak jsem vyndal tu velkou
			 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 21:06
				od dimec
				Tak jsem si obednal tempomat  a prisel mi i s kabelazi.Ted bych ale potreboval poradit kam mam pichnout ty piny co vedou z te kabelaze.Ma to byt do te cerne svorkovnice ale ze strany od pedaly protoze ta vrchni cast je zaplnena.???Jo a ten kabel ma 5 kabliku 4 jsou s pinamy a jeden bez ten asi bude napajeci ale ted nevim kam je pichnout jeden je zlutocerveny dalsi je zluty ten je ze dvou kabliku do jednoho pinu dalsi bily a posledni ma takovy hrubsi ten pin a je modry.Ta svorkovnice se musi asi oddelit sroubovackem ad toho stredu ze??A asi to pujde dost blbe   Dik predem za pomoc.....
			 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 21:13
				od cippis
				
			 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 21:20
				od dimec
				cippis píše:
 
Podle tohohle jsem se to snazil udelat ale neni tam podrobneji rozepsane co to je za svorkovnici atd,Ja to mel rozhozene ten dekl zvrchu a ta cerna svorkovnice je uz napinovana ale kdyz se podivam zespodu od pedalu tak jsou tam piny volne tak chci vedet co mam vlastne pacit jestli tu vrchni polovinu nebu tu spodni ja bych rekl ze tu spodni a ze to je uz pripraveno z ECU do svorkovnice teda doufam a dale mi nesedi ty barvy kabelu.
 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 22:01
				od cippis
				
			 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 22:02
				od cippis
				co tohle?
			 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 22:37
				od dimec
				cippis píše:co tohle?
 takze ty piny budou zastrkane zespoda te svorkovnice tak zvrchu  pod steraci odpojim tu jednu cast abych tu svorkovnici protlacil do auta a tam oddelam to druhou nastrkam piny modry do 1 cerveno zluty do 2 cerno zluty tam nemam tak to asi bude ten zluty dvojty  dam do 3??? a pak bily do 9 a musim to zapojit na X75 a mam tam davat i nejakou pojistku nebo da se to vest na pojistky??
 
			
					
				
				Napsal: 22 srp 2006, 22:49
				od Batistuta
				Zapoj to,jak si to napsal,piny 1,2,3,9 a ten bez pinu někam do pojistek. Jinak vyndáš stěrače,podtím je ta krabička a v ní černou zástrčku (je tam jen jedna),rozpoj a prostrč jí dovnitř do auta. Pak do ní dáš ty piny podle čísel a zaděláš to zpátky. Volný kablik na pojistku,aktivuješ vagem,počkáš minutu,zapneš klíček,nastartuješ,rozjedeš se víc jak 30km/h a tempomatíš.. 

  No a samozřejmě tam taky musíš dát tu páčku s tempomatem  
