Zmena vykonu Golf3 TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

koco píše:cca 130ps
Ty by šlo. Kolik vůbec může tlačit ten obtok, aby to bylo bezpečný?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

Markus01 píše:
koco píše:cca 130ps
Ty by šlo. Kolik vůbec může tlačit ten obtok, aby to bylo bezpečný?
... 1.2 bar by mohlol vydržať
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

možná raděj jen 1.1b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A měly by ty trysky nějakej přínos když se to stejně bude čipovat? Jde mi o srovnání 1Z jenom s čipem vs. 1Z s tryskama z 81 a čipem...
Řekněme že trysky z 81 jsou srovnatelný se sprint 520. Podle: http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ30 by to pak znamenalo, že čipem se dostanem někam k 85kw a tryskama z 81 a čipem někam ke 99kw (spíš asi mírně pod, sprint 520 je určitě o malinko lepší než sériová 81 tryska). Uvažuju správně?
Naposledy upravil(a) Markus01 dne 08 srp 2009, 15:34, celkem upraveno 1 x.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

misoVW píše:Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.
Tak se softem bysme se obrátili na Dieselpower takže z toho obavy nemam. :-)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

Markus01 píše:
misoVW píše:Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.
Tak se softem bysme se obrátili na Dieselpower takže z toho obavy nemam. :-)
caf ked som zakladal tuto temu tak som mal v G3 ahu iba obtok trysky p5O2 a soft turbo tlacilo 1:2 bar ale hulilo to ale slo to dobre teraz tam mam GT1749 va turbo vacsi IC sanie pdckove ide to podstatne lepsie menej to huli a ma vacsi zatah od spodu oproti obtoku PS krasne to pisti
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

flekyc píše:no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.
som stym tlakom behal skoro rok a nic sa mu nestalo a to turbo uz beha v dalsom aute ale serii
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

3copsi3 píše:
flekyc píše:no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.
som stym tlakom behal skoro rok a nic sa mu nestalo a to turbo uz beha v dalsom aute ale serii
1Z je rado že v tom aute natlací 1Bar, pak turbo padne, když mu das do tej Audi jen trysky tak mu to pojede,bude sice pokuruvat ale pojede líp. Když mu tam das komplet vstrikovace tak to pojede stejne nebo este huř.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Markus01 píše:Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.
rozdil je v tlakach, ale bat se nemusis, na vykon to vliv nema. jedine kde se to muze projevit jsou ranni starty, kdyz pouzijes trysky sprint764 nebo race520, ale to se doladi pres VAG - startovaci davka a volnobezna davka. a vse bude pracovat jak ma. vstrikovace pouzij ty, ktere maji mene najeto(pokud jsou ty 1Z volitany) a pouzij pochopitelne celou sadu (4ks) jinak to budes muset nechat serizovat. pak bys nemel mit vubec zadny problem.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

flekyc píše:
Markus01 píše:Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.
rozdil je v tlakach, ale bat se nemusis, na vykon to vliv nema. jedine kde se to muze projevit jsou ranni starty, kdyz pouzijes trysky sprint764 nebo race520, ale to se doladi pres VAG - startovaci davka a volnobezna davka. a vse bude pracovat jak ma. vstrikovace pouzij ty, ktere maji mene najeto(pokud jsou ty 1Z volitany) a pouzij pochopitelne celou sadu (4ks) jinak to budes muset nechat serizovat. pak bys nemel mit vubec zadny problem.
No já celý vstřiky měnit nebudu. Neni to v plánu ani u jednoho auta. Je nutný nechat seřizovat otvírací tlaky při výměně trysek?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nutne je ich aspon skontrolovat a ked bude treba, potom aj nastavit.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Dělá to seřizování někdo v Plzni? To už asi neni otázka pro misoVW...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“