Ty by šlo. Kolik vůbec může tlačit ten obtok, aby to bylo bezpečný?koco píše:cca 130ps
Zmena vykonu Golf3 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A měly by ty trysky nějakej přínos když se to stejně bude čipovat? Jde mi o srovnání 1Z jenom s čipem vs. 1Z s tryskama z 81 a čipem...
Řekněme že trysky z 81 jsou srovnatelný se sprint 520. Podle: http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ30 by to pak znamenalo, že čipem se dostanem někam k 85kw a tryskama z 81 a čipem někam ke 99kw (spíš asi mírně pod, sprint 520 je určitě o malinko lepší než sériová 81 tryska). Uvažuju správně?
Řekněme že trysky z 81 jsou srovnatelný se sprint 520. Podle: http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ30 by to pak znamenalo, že čipem se dostanem někam k 85kw a tryskama z 81 a čipem někam ke 99kw (spíš asi mírně pod, sprint 520 je určitě o malinko lepší než sériová 81 tryska). Uvažuju správně?
Naposledy upravil(a) Markus01 dne 08 srp 2009, 15:34, celkem upraveno 1 x.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tak se softem bysme se obrátili na Dieselpower takže z toho obavy nemam.misoVW píše:Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
caf ked som zakladal tuto temu tak som mal v G3 ahu iba obtok trysky p5O2 a soft turbo tlacilo 1:2 bar ale hulilo to ale slo to dobre teraz tam mam GT1749 va turbo vacsi IC sanie pdckove ide to podstatne lepsie menej to huli a ma vacsi zatah od spodu oproti obtoku PS krasne to pistiMarkus01 píše:Tak se softem bysme se obrátili na Dieselpower takže z toho obavy nemam.misoVW píše:Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
som stym tlakom behal skoro rok a nic sa mu nestalo a to turbo uz beha v dalsom aute ale seriiflekyc píše:no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
1Z je rado že v tom aute natlací 1Bar, pak turbo padne, když mu das do tej Audi jen trysky tak mu to pojede,bude sice pokuruvat ale pojede líp. Když mu tam das komplet vstrikovace tak to pojede stejne nebo este huř.3copsi3 píše:som stym tlakom behal skoro rok a nic sa mu nestalo a to turbo uz beha v dalsom aute ale seriiflekyc píše:no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.
Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
rozdil je v tlakach, ale bat se nemusis, na vykon to vliv nema. jedine kde se to muze projevit jsou ranni starty, kdyz pouzijes trysky sprint764 nebo race520, ale to se doladi pres VAG - startovaci davka a volnobezna davka. a vse bude pracovat jak ma. vstrikovace pouzij ty, ktere maji mene najeto(pokud jsou ty 1Z volitany) a pouzij pochopitelne celou sadu (4ks) jinak to budes muset nechat serizovat. pak bys nemel mit vubec zadny problem.Markus01 píše:Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
No já celý vstřiky měnit nebudu. Neni to v plánu ani u jednoho auta. Je nutný nechat seřizovat otvírací tlaky při výměně trysek?flekyc píše:rozdil je v tlakach, ale bat se nemusis, na vykon to vliv nema. jedine kde se to muze projevit jsou ranni starty, kdyz pouzijes trysky sprint764 nebo race520, ale to se doladi pres VAG - startovaci davka a volnobezna davka. a vse bude pracovat jak ma. vstrikovace pouzij ty, ktere maji mene najeto(pokud jsou ty 1Z volitany) a pouzij pochopitelne celou sadu (4ks) jinak to budes muset nechat serizovat. pak bys nemel mit vubec zadny problem.Markus01 píše:Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm