Stránka 3 z 4

Napsal: 08 srp 2009, 10:12
od Markus01
koco píše:cca 130ps
Ty by šlo. Kolik vůbec může tlačit ten obtok, aby to bylo bezpečný?

Napsal: 08 srp 2009, 14:24
od bjukemen
Markus01 píše:
koco píše:cca 130ps
Ty by šlo. Kolik vůbec může tlačit ten obtok, aby to bylo bezpečný?
... 1.2 bar by mohlol vydržať

Napsal: 08 srp 2009, 15:16
od Smoke
možná raděj jen 1.1b

Napsal: 08 srp 2009, 15:24
od Markus01
A měly by ty trysky nějakej přínos když se to stejně bude čipovat? Jde mi o srovnání 1Z jenom s čipem vs. 1Z s tryskama z 81 a čipem...
Řekněme že trysky z 81 jsou srovnatelný se sprint 520. Podle: http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ30 by to pak znamenalo, že čipem se dostanem někam k 85kw a tryskama z 81 a čipem někam ke 99kw (spíš asi mírně pod, sprint 520 je určitě o malinko lepší než sériová 81 tryska). Uvažuju správně?

Napsal: 08 srp 2009, 15:31
od misoVW
Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.

Napsal: 08 srp 2009, 17:08
od Markus01
misoVW píše:Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.
Tak se softem bysme se obrátili na Dieselpower takže z toho obavy nemam. :-)

Napsal: 12 srp 2009, 13:22
od 3copsi3
Markus01 píše:
misoVW píše:Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.
Tak se softem bysme se obrátili na Dieselpower takže z toho obavy nemam. :-)
caf ked som zakladal tuto temu tak som mal v G3 ahu iba obtok trysky p5O2 a soft turbo tlacilo 1:2 bar ale hulilo to ale slo to dobre teraz tam mam GT1749 va turbo vacsi IC sanie pdckove ide to podstatne lepsie menej to huli a ma vacsi zatah od spodu oproti obtoku PS krasne to pisti

Napsal: 12 srp 2009, 16:03
od flekyc
no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.

Napsal: 13 srp 2009, 09:44
od 3copsi3
flekyc píše:no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.
som stym tlakom behal skoro rok a nic sa mu nestalo a to turbo uz beha v dalsom aute ale serii

Napsal: 13 srp 2009, 22:51
od Zdeněk M
3copsi3 píše:
flekyc píše:no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.
som stym tlakom behal skoro rok a nic sa mu nestalo a to turbo uz beha v dalsom aute ale serii
1Z je rado že v tom aute natlací 1Bar, pak turbo padne, když mu das do tej Audi jen trysky tak mu to pojede,bude sice pokuruvat ale pojede líp. Když mu tam das komplet vstrikovace tak to pojede stejne nebo este huř.

Napsal: 14 srp 2009, 12:10
od Markus01
Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.

Napsal: 14 srp 2009, 12:36
od flekyc
Markus01 píše:Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.
rozdil je v tlakach, ale bat se nemusis, na vykon to vliv nema. jedine kde se to muze projevit jsou ranni starty, kdyz pouzijes trysky sprint764 nebo race520, ale to se doladi pres VAG - startovaci davka a volnobezna davka. a vse bude pracovat jak ma. vstrikovace pouzij ty, ktere maji mene najeto(pokud jsou ty 1Z volitany) a pouzij pochopitelne celou sadu (4ks) jinak to budes muset nechat serizovat. pak bys nemel mit vubec zadny problem.

Napsal: 14 srp 2009, 12:48
od Markus01
flekyc píše:
Markus01 píše:Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.
rozdil je v tlakach, ale bat se nemusis, na vykon to vliv nema. jedine kde se to muze projevit jsou ranni starty, kdyz pouzijes trysky sprint764 nebo race520, ale to se doladi pres VAG - startovaci davka a volnobezna davka. a vse bude pracovat jak ma. vstrikovace pouzij ty, ktere maji mene najeto(pokud jsou ty 1Z volitany) a pouzij pochopitelne celou sadu (4ks) jinak to budes muset nechat serizovat. pak bys nemel mit vubec zadny problem.
No já celý vstřiky měnit nebudu. Neni to v plánu ani u jednoho auta. Je nutný nechat seřizovat otvírací tlaky při výměně trysek?

Napsal: 14 srp 2009, 12:59
od misoVW
nutne je ich aspon skontrolovat a ked bude treba, potom aj nastavit.

Napsal: 14 srp 2009, 13:16
od Markus01
Dělá to seřizování někdo v Plzni? To už asi neni otázka pro misoVW...