Napsal: 08 srp 2009, 10:12
Ty by šlo. Kolik vůbec může tlačit ten obtok, aby to bylo bezpečný?koco píše:cca 130ps
Ty by šlo. Kolik vůbec může tlačit ten obtok, aby to bylo bezpečný?koco píše:cca 130ps
... 1.2 bar by mohlol vydržaťMarkus01 píše:Ty by šlo. Kolik vůbec může tlačit ten obtok, aby to bylo bezpečný?koco píše:cca 130ps
Tak se softem bysme se obrátili na Dieselpower takže z toho obavy nemam.misoVW píše:Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.
caf ked som zakladal tuto temu tak som mal v G3 ahu iba obtok trysky p5O2 a soft turbo tlacilo 1:2 bar ale hulilo to ale slo to dobre teraz tam mam GT1749 va turbo vacsi IC sanie pdckove ide to podstatne lepsie menej to huli a ma vacsi zatah od spodu oproti obtoku PS krasne to pistiMarkus01 píše:Tak se softem bysme se obrátili na Dieselpower takže z toho obavy nemam.misoVW píše:Dobra otazka. Ano, maju trysky z 81kW vyznam. Tieto trysky maju vacsie dierky ako trysky z 1Z a nemusi sa tolko predlzovat doba vstreku, palivo sa lepsie vyuzije. Aj dymivost bude mensia. Ale treba spravit soft na mieru, bezny nalievac to nezvladne.
som stym tlakom behal skoro rok a nic sa mu nestalo a to turbo uz beha v dalsom aute ale seriiflekyc píše:no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.
1Z je rado že v tom aute natlací 1Bar, pak turbo padne, když mu das do tej Audi jen trysky tak mu to pojede,bude sice pokuruvat ale pojede líp. Když mu tam das komplet vstrikovace tak to pojede stejne nebo este huř.3copsi3 píše:som stym tlakom behal skoro rok a nic sa mu nestalo a to turbo uz beha v dalsom aute ale seriiflekyc píše:no ja bych mu radsi vic jak 1bar nedaval, tech 1,2 uz vubec ne.
rozdil je v tlakach, ale bat se nemusis, na vykon to vliv nema. jedine kde se to muze projevit jsou ranni starty, kdyz pouzijes trysky sprint764 nebo race520, ale to se doladi pres VAG - startovaci davka a volnobezna davka. a vse bude pracovat jak ma. vstrikovace pouzij ty, ktere maji mene najeto(pokud jsou ty 1Z volitany) a pouzij pochopitelne celou sadu (4ks) jinak to budes muset nechat serizovat. pak bys nemel mit vubec zadny problem.Markus01 píše:Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.
No já celý vstřiky měnit nebudu. Neni to v plánu ani u jednoho auta. Je nutný nechat seřizovat otvírací tlaky při výměně trysek?flekyc píše:rozdil je v tlakach, ale bat se nemusis, na vykon to vliv nema. jedine kde se to muze projevit jsou ranni starty, kdyz pouzijes trysky sprint764 nebo race520, ale to se doladi pres VAG - startovaci davka a volnobezna davka. a vse bude pracovat jak ma. vstrikovace pouzij ty, ktere maji mene najeto(pokud jsou ty 1Z volitany) a pouzij pochopitelne celou sadu (4ks) jinak to budes muset nechat serizovat. pak bys nemel mit vubec zadny problem.Markus01 píše:Proč by to nemělo jet s komplet vstřikovačema? On je nějakej rozdíl mezi vstřikovačema 1Z a ASV (když nebereme v úvahu trysky pochopitelně)? Chodim na tohle fórum už nějakej pátek, ale něco podobnýho čtu poprvý. Na druhou stranu rád se necham poučit.