A6 z 5-kvaltu 6-kvalt pro snizeni spotreby + chiptunung ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Na jakou spot?ebu si mysl?? ?e se lze dostat s vozem A6 81kW TDI

Seriov? se nedostane? pod 7L
1
4%
Seriov? se nedostane? pod 6.5L
1
4%
Seriov? se nedostane? pod 6L
2
7%
Seriov? se nedostane? pod 5.5L
5
18%
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 5.5L
8
29%
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 5L
7
25%
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 4.8L
0
Žádná hlasování
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 4.5L
1
4%
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 4L
3
11%
 
Celkem hlasů: 28

no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

pneu se dobry vzdycky trochu prefouknout to je jasny

Příspěvek od no-fosil »

dist01 píše:tobě asi nejde o to abys sám jako jezdil za tak málo ty prostě chces toho jenom dosáhnout, dej tam uzoučké pneumatiky prefoukej je a máš to
No chci toho dosahnout protoze to je zajimava vyzva. Kdyz prepoctes spotrebu nejakyho superuspornyho pidi-auticka na jeho hmotnost tak uvidis jak obrovske rezervy v uspornosti (ekologii) maly auticka maji. Zajimava vyzva je ukazat, ze i velky auta se s spravnou motorizaci a temi spravnymi upravami (pochopitelne ne s pedalem u podlahy) se daji NORMALNE ridit bez toho aniz by clovek brzdil dopravu a pritom dosahnout stejnych/srovnatelnych ci dokonce nizsich spotreb nez nejaky malinky ne moc bezpecny, nepohodlny pidi-auticko. Tzn. abych odpovedel na tvuj dotaz: chci toho dosahnout a vubec mi nebude vadit kdyz za tak malo budu jezdit. Nechci ale aby to bylo nejak extremne na ukor komfortu.
Pneu menit nebudu dokud nesjedu to co tam tedka je. Podle nejakych testu by Michelin Energy saver mohla prinest usporu 0.2-0.3L coz teda neni moc, zatim to vsak ani neni aktuelni....
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

nouzovy rezim

Příspěvek od no-fosil »

Tomasvw píše:alebo odpopj vahu, auto pojde v nudzovom režime a spotreba bude zaručene good (LOL)
je nesmysl, to auto musi jezdit normalne svizne (nemam na mysli zavodne, to ten motor stejne nezvladne (LOL) )
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

omyl

Příspěvek od no-fosil »

omylem 2x
Naposledy upravil(a) no-fosil dne 23 lis 2008, 09:01, celkem upraveno 1 x.
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

seknuti regulace na turbu ? HMOTNOST A6 < nez OCTAVIA !

Příspěvek od no-fosil »

Kornout píše:Pro VW jezdil jeden típek a ten dosahoval minimálních spotřeb, jde o to, jezdit v podstatě pořád v ot. volnoběhu a motor tudíž podtáčet, to že se ti zychvilku sekne regulace na turbu, to tě zajímat nemusí, jelikož turbo v podstatě nepotřebuješ. Pak se na těch 4-4.5l asi dostaneš.
Teď trochu jinak, motor půjde nejspíš srát, protože torzní kmity budou pořád obrovské, výplach na 2 věci atd. Jestli je A6 stejně těžká jak OI combi, tak ses asi hodně přehlédl, tam bude tak min.250kg rozdíl.
Dál, zkus si jet někde pomalu na 5st a koukej na palubák kolik si bere, počítám že tak 3l min (LOL) a že by se dalo jezdit pořád na 5st. to tu asi nikdo tvrdit nebude.
Jo a 160-170km/h při 2000ot asi nebude to pravé ořechové, leda tak z kopce, protože na to nemáš výkon, s takovou převodovkou by se v praxi asi nedalo moc jezdit.
Co to presne znamena seknuti regulace turba? Co stoji oprava? Jak se tomu da zamezit? Da se to preventivne zmerit napriklad pomoci VAG5053 kterej mam ?
Ja vim akorat jedno ze nekde psali ze myslim v jedny jihoamericky zemi (uz si nepamatuju presne kde) jezdi taxikari s VW-TDI-motory PORAD skoro na volnobeh a ze by se ty motory kvuli tomu mely posrat ale kupodivu to tem motorum vubec nevadi. Kdyby se jim podelavaly turba, tak by se o tom asi taky psalo. Zkusim ten clanek jeste vyhledat ale nevim jetli hon najdu.
Ted co se tyka hmotnosti - TAK SES nejenom TY pekne spletl !!! (LOL) :
pro neverici jsem pripojil i odkazy popripade si to muze vygooglovat kazdy sam !!
A6 je o 10kg lehci nez OCTAVIA COMBI a 120kg lehci nez OCT COMBI 4x4 !! :havaj:
Škoda Octavia Combi II 1.9 TDI-PD 4x4: pohot. hmotnost: 1535 kg

Škoda Octavia Combi II 2.0 TDI-PD, pohotovostni hmotnost: 1425kg
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/s ... -0-tdi-pd/

Audi A6 (C5) 1.9 TDI 81kW pohotovostni hmotnost: 1415kg tj. o 10kg min nez OCT (noteeth)
http://audi.katalog-automobilu.cz/autom ... -tdi-81kw/

To ze A6 VYPADA jako ze je tezka jeste vubec neznamena ze MUSI byt tezka.
Uvazuju ze z auta vyhodim rezervu a dam tam sprej (to je dneska stejne dost obvykle).. Netusim presny duvody PROC je A6 lehci nez Octavia COMBI , mozna ze tam jsou nejake plechy hlinikove apod. ?

Jeste k tomu mereni spotreby, bohuzel to vypada ze mi tam soudruzi z NDR "zapomeli" namontovat PALUBAK :( Budu si tam muset asi nechat doplnit merak spotreby zvlast a nebo jestli to pujde tak cely palubak..
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

OI combi cca1350kg, tak to čumím že má ta tvoje A6 tak málo, Sup má cca 1700kg, u A6 je hliníková kapota a ještě pár věcí, to vím 100%
To že ti nereguluje turbo poznáš když přidáš plyn, spadne to do nouzáku.
Podle mě děláš blbosti, jezdi s tím autem normálně a budeš spokojenej.
Nejlíp fungujou auta co se s nima lítá.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

Vaha : Ol Combi PD 1425kg

Příspěvek od no-fosil »

Kornout píše:OI combi cca1350kg, tak to čumím že má ta tvoje A6 tak málo, Sup má cca 1700kg, u A6 je hliníková kapota a ještě pár věcí, to vím 100%
To že ti nereguluje turbo poznáš když přidáš plyn, spadne to do nouzáku.
Podle mě děláš blbosti, jezdi s tím autem normálně a budeš spokojenej.
Nejlíp fungujou auta co se s nima lítá.

Škoda Octavia Combi II 2.0 TDI-PD, pohotovostni hmotnost: 1425kg

Dyk se podivej na ten odkaz nahore !
No vsak jsem si vybral ten nejlepsi motor taky naco zbytecny kg :D


jak se da zpetne editovat HLASOVANI ? Kupodivu 2 hlasujici hlasovali ze se dostanu az na 4L, nikdo nehlasoval nad 6L tudiz bych chtel stupnici prodlouzit jeste dolu trochu ale uz mi to tam nepusti. Poradi treba ADMIN jak to upravit ?
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

OII neřeš, to je PD a ty žerou víc.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

ja ted nemluvim vubec o "ZRANI" ale o HMOTNOSTI

Příspěvek od no-fosil »

Kornout píše:OII neřeš, to je PD a ty žerou víc.

ja ted nemluvim o ZRANI ale o HMOTNOSTI.
Moje A6 je o 10kg lehci :P
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já stejně nechápu co pořád řešíš, to auto si veme tolik, kolik potřebuje.
Tomu, že někde slyšíš jak jezdím s TDi Praha Brno v levým pruhu za 4 l/100km nemůžeš věřit :)
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

Já taky nechápu co řešíš,už tak si mysím že spotřeba za kterou to bude jezdit s origo převodovkou atd je pěkná..Abys nedopadl tak že budeš mít auto rozebrané a jezdit budeš MHD a když to složíš zjistíš že si na tom vpodstatě jak předtím... :D myslím si že když to řešíš až tak do podrobna a chceš jezdit za tak málo musiš brát i to že naše cesty nejsou nic moc,tím nemyslím jenom díry ale i ten asfalt který zvětšuje valivý odpor (LOL)
...
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Re: ja ted nemluvim vubec o "ZRANI" ale o HMOTNOST

Příspěvek od Kornout »

no-fosil píše:
Kornout píše:OII neřeš, to je PD a ty žerou víc.

ja ted nemluvim o ZRANI ale o HMOTNOSTI.
Moje A6 je o 10kg lehci :P
Já jen reaguji na to, že se tady bavíme o OI a ty tu pořád píšeš váhy OII, které porovnáváš s A6.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“