Kornout píše:Pro VW jezdil jeden típek a ten dosahoval minimálních spotřeb, jde o to, jezdit v podstatě pořád v ot. volnoběhu a motor tudíž podtáčet, to že se ti zychvilku sekne regulace na turbu, to tě zajímat nemusí, jelikož turbo v podstatě nepotřebuješ. Pak se na těch 4-4.5l asi dostaneš.
Teď trochu jinak, motor půjde nejspíš srát, protože torzní kmity budou pořád obrovské, výplach na 2 věci atd. Jestli je A6 stejně těžká jak OI combi, tak ses asi hodně přehlédl, tam bude tak min.250kg rozdíl.
Dál, zkus si jet někde pomalu na 5st a koukej na palubák kolik si bere, počítám že tak 3l min

a že by se dalo jezdit pořád na 5st. to tu asi nikdo tvrdit nebude.
Jo a 160-170km/h při 2000ot asi nebude to pravé ořechové, leda tak z kopce, protože na to nemáš výkon, s takovou převodovkou by se v praxi asi nedalo moc jezdit.
Co to presne znamena seknuti regulace turba? Co stoji oprava? Jak se tomu da zamezit? Da se to preventivne zmerit napriklad pomoci VAG5053 kterej mam ?
Ja vim akorat jedno ze nekde psali ze myslim v jedny jihoamericky zemi (uz si nepamatuju presne kde) jezdi taxikari s VW-TDI-motory PORAD skoro na volnobeh a ze by se ty motory kvuli tomu mely posrat ale kupodivu to tem motorum vubec nevadi. Kdyby se jim podelavaly turba, tak by se o tom asi taky psalo. Zkusim ten clanek jeste vyhledat ale nevim jetli hon najdu.
Ted co se tyka hmotnosti - TAK SES nejenom TY pekne spletl !!!

:
pro neverici jsem pripojil i odkazy popripade si to muze vygooglovat kazdy sam !!
A6 je o 10kg lehci nez OCTAVIA COMBI a 120kg lehci nez OCT COMBI 4x4 !!
Škoda Octavia Combi II 1.9 TDI-PD 4x4: pohot. hmotnost: 1535 kg
Škoda Octavia Combi II 2.0 TDI-PD, pohotovostni hmotnost: 1425kg
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/s ... -0-tdi-pd/
Audi A6 (C5) 1.9 TDI 81kW pohotovostni hmotnost: 1415kg tj. o 10kg min nez OCT
http://audi.katalog-automobilu.cz/autom ... -tdi-81kw/
To ze A6 VYPADA jako ze je tezka jeste vubec neznamena ze MUSI byt tezka.
Uvazuju ze z auta vyhodim rezervu a dam tam sprej (to je dneska stejne dost obvykle).. Netusim presny duvody PROC je A6 lehci nez Octavia COMBI , mozna ze tam jsou nejake plechy hlinikove apod. ?
Jeste k tomu mereni spotreby, bohuzel to vypada ze mi tam soudruzi z NDR "zapomeli" namontovat PALUBAK

Budu si tam muset asi nechat doplnit merak spotreby zvlast a nebo jestli to pujde tak cely palubak..
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)