Stránka 3 z 4

,

Napsal: 17 zář 2006, 22:28
od radluk
(noteeth) ............

Napsal: 20 zář 2006, 22:36
od Radim205D
Zajimave cteni o filtracnich sačcích: http://www.ceskefiltry.cz/index.php?opt ... view&id=26

Napsal: 20 zář 2006, 22:55
od Radim205D
dalsi zajimave produkty tykajici se filtrace
http://www.filtration.cz/?view=products

Napsal: 22 zář 2006, 17:10
od Radim205D
Ja si na filtorvani poridil tedkom todle!! (noteeth)

ja vim... (offtopic)Obrázek

filtr

Napsal: 24 zář 2006, 23:11
od bobyd

Napsal: 25 zář 2006, 04:13
od Kuba
To je dobrý filtrovací zařízení... ale POZOR.. je to " zur Miete" nebo "... zum Vermieten... " To znamená " k pronájmu ". Pak jim to musíš vrátit :P :P :P

Napsal: 25 zář 2006, 16:58
od bobyd
nojo dyk zikam ta nemcina (wallbash) ale tady je to snad komplet na furt
http://cgi.ebay.de/Komplette-Filteranla ... dZViewItem
:D

Napsal: 28 zář 2006, 17:07
od jarda3tipo
Nevite nekdo kolik mikronu jsou schopny odfiltrovat naftove filtracni vlozky z LIAZU.
Pj4-jemna
Ph4-hruba
Ja pres to filtruji a nejsem si jist zda je to dostatecne.
Pak je jeste origo filtrace Fiat ktera to snad vychyta.Kolik mikronu zvladne filtr pro bosch.
Prece jen roto-bosch je narocnejsi nez radovy motorpal.

Napsal: 28 zář 2006, 17:49
od radluk
;)

Napsal: 28 zář 2006, 18:40
od Radim205D
radluk píše:
jarda3tipo píše:Nevite nekdo kolik mikronu jsou schopny odfiltrovat naftove filtracni vlozky z LIAZU.
Pj4-jemna
Ph4-hruba
Ja pres to filtruji a nejsem si jist zda je to dostatecne.
Pak je jeste origo filtrace Fiat ktera to snad vychyta.Kolik mikronu zvladne filtr pro bosch.
Prece jen roto-bosch je narocnejsi nez radovy motorpal.
myslim ze oproti filtrovani pres ruzne tkaniny, je pouziti filtracnich vlozek do tech dvojtych filtru dostacujici, pokud to filtrujes pres Ph + Pj, tak to bude odfiltrovane dle me velmi kvalitne, pokud to jeste predtim prelejes pres nejakou hrubou tkaninu, tak ten Pj to zachyti definitivne, ja pouzivam Ph jako finalni filtr pred cerpadlem v aute a myslim ze to bude stacit co do filtrace jemnych castic

zkousel jsem hledat nejake data o techto vlozkach, ale nic jsem nenasel, kdyz jsem kupoval Ph4 , tak me tvrdil ze Pj4 nema, ze se nevyrabi, ze jen maximalne Ph4 :?

ale jak rikam, dvojta filtrace pres Ph4 + Pj4 a jeste predtim nejaka textilie je vice nez prumerna ;)
Kubou mi na podobnou otazku bylo odpovezeno tohle:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=29915#29915

.

Napsal: 28 zář 2006, 20:52
od radluk
:?

Napsal: 28 zář 2006, 21:24
od Radim205D
Ma zkusenost je takova ze prvotni filtrace pres ten dvakrat prelozeny hadr staci na mnoho najetych kilometru jenz ti hrave na usporach zaplati vlozku palivoveho filtru, u ktere se samozrejme pocita s castejsimi vymenymi lhutami.

Na druhou stranu, pokud chces mit jistotu , dlouhe trasy (dovolena v zahranici) a pod.. a nebo cena filtru (napr. Bosch s predehrevem) volil bych nejspis jeste filtraci skrze dozy palivovych filtracnich vlozek tak jako to ma Peugeot, Fiat, a dalsi.

Napsal: 28 zář 2006, 21:35
od Radim205D
mimochodem taky by mne zajimala ta propustnost tech MJ4 :?

Napsal: 28 zář 2006, 22:20
od radluk
:-D

Napsal: 28 zář 2006, 22:31
od Radim205D
radluk píše:
Radim205D píše:papirove patrony stoji celkem obe 100 kc / coz je mizerne v porovnani za origo Boschacke filtrovaci patrony
Vzdyt o tom jsem psal :D Filtrace napr. temi mj4 se vyplati pokud pouzivas drahsi filtr v aute.
Pokud ale pouzivas dozu na filtracni patrony(vlozky) jako sem to mel na sve 205tce jenz me jedna vysla na cca 80,- tak se nejake kejkle s mezifiltraci nevyplati a je to akorat prace navic.

Vyhodou u mj4 muze byt snad jen velikost prutocne plochy.