Stránka 3 z 3
Napsal: 24 led 2009, 19:45
od vito
Napsal: 25 led 2009, 23:35
od bjukemen
...no vyzera to zaujímavo musim trošku porozmyslať...niečo podobne je na BMW 2.5TDs
Napsal: 26 led 2009, 18:56
od vito
Já viděl stejné čerpadlo v Citrusu XM 2,5 TD. Co ty čidla? nevim na co je to v sání, v expanzce je čidlo, ale to je odpojené, já bych nejradši zkusil přehodit ty drátky ke vstřiku, ale nevim jestli něco nezmastim.
Napsal: 26 led 2009, 21:44
od bjukemen
...najprv ich odpoj a tak to prejdi a až to bude stale to iste tak ich prehod tie dratky...
Napsal: 30 led 2009, 20:46
od vito
Odpojené drátky - skoro nejede, přehozené drátky - jede stejně ale kontrolka vstřiku svítí už po nastartování

Tak nevim....
Napsal: 30 led 2009, 21:34
od bjukemen
..hmm tak to bude problém hadam asi chyba čerpadla...skus si zohnať mechanicke ako spominali predomnou,neviem kde inde by ešte mohla byť chyba...
Napsal: 07 úno 2009, 23:36
od Daf
Člověče, žádná Croma se 140 koňma se nikdy nedělala...a Croma 2.5Tdi taky ne... Je to klasika... Jedinej přímovstřikovej diesel dávali do Cromy tu 1.9...
Já mám 2.5TDI v Ducatu,je to přímej vstřik,má to vstřiky uplně jiný než tohle,otvírají na 250 barech,ale má to úplně stejnejch 115 koníků jako ta Croma. Ale taky mi to při startování bíle kouřilo když jsem to koupil,špatně to chytalo-hlavně studený a jediná závada byl o jeden zub skočený rozvodový řemen...a ten předchozí majitel s tím normálně jezdil...vůl...

Mrknul jsem na rysky,klika seděla,čerpadlo sedělo-bylo to skočený o zub na vačce.Srovnal jsem to a byl klid... a je klid do dneška...

za celej rok to skoro nežhaví,jen kolem nuly a pod... a chytá na jedno otočení...

Napsal: 07 úno 2009, 23:41
od TDI tech
Ani ja som neveril ale Croma 2.5TDI sa robila. Je to ten isty motor ako v Ducate (115HP) a rozvodovy remen ma od kluky cez cerpadlo na vacku a jeden centralny zhavic v sani. 2.5TD ma 74kW a rozvodovy remen od cerpadla na vacku a 4 zhavice.
Napsal: 08 úno 2009, 02:43
od bjukemen
TDI tech píše:Ani ja som neveril ale Croma 2.5TDI sa robila. Je to ten isty motor ako v Ducate (115HP) a rozvodovy remen ma od kluky cez cerpadlo na vacku a jeden centralny zhavic v sani. 2.5TD ma 74kW a rozvodovy remen od cerpadla na vacku a 4 zhavice.
...presne tak...

Napsal: 01 bře 2009, 22:07
od vito
Dal sem to na diagnostiku:
Diagnostika elektronických systémů FIAT EDC 1.3.1 Paměť závad
10 Ovládací jednotka regulát.rychlosti
Přerušení/zkrat na plus
13 Měřič množství vzduchu
Příliš malý signál
142 Snímač pohybu jehly
Přerušení
Počet závad 3
Laicky řečeno: byl zatuhlý aparát který ovládal množství nafty na čerpadle- záv. 10. To mi rozchodili v servise. Takže auto de za plynem, tahá slušně, ty další závady se projevují občasným lehkým poškubáváním a trochu rozhádaným volnoběhem - asi de jenom o kontakty v el. Jinak díky za rady, kuchal sem kde co, došlo i na čerpadlo, byl sem blízko.

Napsal: 02 bře 2009, 18:47
od bjukemen
vito píše:Dal sem to na diagnostiku:
Diagnostika elektronických systémů FIAT EDC 1.3.1 Paměť závad
10 Ovládací jednotka regulát.rychlosti
Přerušení/zkrat na plus
13 Měřič množství vzduchu
Příliš malý signál
142 Snímač pohybu jehly
Přerušení
Počet závad 3
Laicky řečeno: byl zatuhlý aparát který ovládal množství nafty na čerpadle- záv. 10. To mi rozchodili v servise. Takže auto de za plynem, tahá slušně, ty další závady se projevují občasným lehkým poškubáváním a trochu rozhádaným volnoběhem - asi de jenom o kontakty v el. Jinak díky za rady, kuchal sem kde co, došlo i na čerpadlo, byl sem blízko.

...som rad že si to vyriešil a tym sa aj vyriešila otazka že Croma TDi existuje...
Napsal: 04 kvě 2009, 17:40
od Vikajs
Hele myslím že meco podobného dělala taky a dal jsem nový naftak a je pokoj nebo se obrat na
www.cromaclub.eu napiš jim a oni ti určitě poradí jsou to šikovní kluci od crom!!!! DOPORUCUJI
Napsal: 18 čer 2009, 21:35
od jericho-3
podívej se jestli není prasklá membrána v pumpičce,jinak motor natoč napřímo,vynech orig,vedení,i filtr a jestli to půjde,budeš vědět,že je to ve vedení,jestli ne je to čerpadlo...jinak tohle čerpadlo má řídící jednotku,jestli dobře vidím,plyn se ovládá reostatem,ale ten bílý kouř,to je málo nafty..podle mě to není přímý vstřik je to systém jako v bmw 525,nebo citroen cx turbo 2..říkalo se tomu pulsační motor ...takže to má snímač vstřiku na trysce,snímač polohy hů,atd.podobné jako tdi u vw..