Stránka 3 z 4

Napsal: 18 led 2009, 11:40
od Ladas
hurá jo ta 2,5 kdyžtak čipnout jde (LOL)

Napsal: 18 led 2009, 11:42
od este
mno hura moc ne budu muset jeste řádně přišetřit :D

Napsal: 18 led 2009, 22:40
od daniel.987
este píše:a jeste jeden dotaz :D co snese 1,9 TD 68koní... trysky + chip?? popř jiný turbo?
Dávali jsme nedávno 1Z do TD a s mechanikou a turbem z AHF, celkem to jede pěkně, STK v poho, motory si jsou podobný. Záleží na tom co chceš za výbavu. TD čka nemívali ani klimu, 2,4 žere a nejede. Ideál je 2,5 75KW, po čipu na 95KW spotřeba 5-6,5L. 111KW si vezme víc, větší brzdy, turbo s var. lop., a subjektivně hrubší projev v zátahu. Na druhou stranu delší převody a víc žádaná. Já osobně bych sáhl po 75+čip. Při slušným zacházení najede hodně, výkonem neurazí a spotřebou potěší.

Napsal: 18 led 2009, 22:59
od este
mno ja se dneska už rozhodl že to bude 2,5 75Kw + dieselpowerchip

Napsal: 21 led 2009, 20:24
od sharik4x4
este píše:mno ja se dneska už rozhodl že to bude 2,5 75Kw + dieselpowerchip
To si se rozhodl správně.Uvidiš nebudeš litovat.Ale jsou strašně v ceně a pokud to má slušnou výbavu tak je to palba.Do těch přestaveb 3-5míst bych se moc nehrnul dost to teď skrouhli.Radči si to zjisti dopředu u importéra než do toho půjdeš.Jinak přeji štastnou ruku při výběru.

Napsal: 30 srp 2014, 19:22
od jirkastrachota
zdarec, nechci zakládat nové téma, tak se vecpu sem. Možná budu dělat transportera T4 se zadřenym motorem 2,4D. Kdyby to bylo na výměnu, šel by tam dát blok s hlavou z 2,5 TDI, a zbytek nechat(čerpadlo, sání,atd)? prostě větší obsah, přímý vstřik, ale pořád manuálně ovládanej atmosférák???

Napsal: 01 zář 2014, 12:58
od jirkastrachota
nikdo neví??? Ten motor je mázlej ve válcích,takže se bude měnit

T4 2,5 TDI 75 kw

Napsal: 02 zář 2014, 15:20
od vancar
Taky nechci otravovat novým tématem tak zkusím nejprve zde.. mám T4 TDI 75 kw a řeším výkon a ruku v ruce servis moje otázka je zle nějakýma tryskama dosáhnout zvýšení výkonu jako u 1,9 tdi 66kw že se daj trysky místo chipu a jede to podobně ?? jestli ano prosím o typ trysek který se tam dávaj nikde sem to nevyčetl a chtěl bych raději investovat do vstřiků než do softuu bo mi mechanik řekl že mi jeden vstřik koktá a kdoví kolik to má najeto takže raději tak.... dík za info..

Re: T4 2,5 TDI 75 kw

Napsal: 02 zář 2014, 19:05
od lesek
vancar píše:Taky nechci otravovat novým tématem tak zkusím nejprve zde.. mám T4 TDI 75 kw a řeším výkon a ruku v ruce servis moje otázka je zle nějakýma tryskama dosáhnout zvýšení výkonu jako u 1,9 tdi 66kw že se daj trysky místo chipu a jede to podobně ?? jestli ano prosím o typ trysek který se tam dávaj nikde sem to nevyčetl a chtěl bych raději investovat do vstřiků než do softuu bo mi mechanik řekl že mi jeden vstřik koktá a kdoví kolik to má najeto takže raději tak.... dík za info..
já si dával na moje ACV 102ps, SPRINT 502. auto krásně ožilo a sbíralo se líp než AXG 150ps co mám teď... chce to zaslepit EGR.

Napsal: 03 zář 2014, 13:42
od bombastiq
jirkastrachota píše:zdarec, nechci zakládat nové téma, tak se vecpu sem. Možná budu dělat transportera T4 se zadřenym motorem 2,4D. Kdyby to bylo na výměnu, šel by tam dát blok s hlavou z 2,5 TDI, a zbytek nechat(čerpadlo, sání,atd)? prostě větší obsah, přímý vstřik, ale pořád manuálně ovládanej atmosférák???
NE , da dat celej motor 2.5tdi a čerpadla 2,4D A 2.5 TDI holzovi ten ti postaví mechaniku

Napsal: 03 zář 2014, 18:59
od vancar
nechci z toho žíznivou raketu jen abych to oživil a nejlíp udělal prevent servis než to chipovat to můžu potom kdykoli...-) a stěma 502 když to ožilo tak 764 by měly být znát víc ne ? nebo ví někdo který jsou jako náhrada za origo ? z toho by se dalo usoudit co s tim který co provedou...

Napsal: 03 zář 2014, 19:09
od turbo kamna power
mám ten dojem, že 2.5TDI 75kw má stejný trysky jak 1.9 66kw. Takže už trysky z 1.9 81kw by mohly pomoct.

Napsal: 04 zář 2014, 15:01
od vancar
já mám právě dojem že se dávaj z Téčka na 66ku a je to znát takže stejný asi nebudou.. a když už je budu kupovat tak od nich chci max .-)
nikdo fakt neví najisto ????

Napsal: 04 zář 2014, 20:42
od lesek
tak jsem se šel podívat na ty původní co mi ležej doma:

origo z ACV 102PS motor Euro3 tam byly DSLA150 P442
origo z AXG 150PS motor Euro3 DSLA150 P1019 (což jsou vlastně 764)

Jinak můj názor je že na ACV ti to se S764 bude dost kouřit. Ono to kouří i s těma S502. A ještě jedna věc na ACV ti to sotva udrží spojka, u mě toho měla plný brejle...

Napsal: 05 zář 2014, 08:39
od vancar
kouř mi nevadí,ale ta spojka my nejde do hlavy to to ožije o tolik ? vždyť káru 2,5 tuny dává v poho a i co sem koukal tak se dost chipujou to každej s chipem řeší spojku ?