Závada 1.9 TDi 81kw ASV-vstrikovaci cerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mam otazku pro znale,je mozne ze se vymenou vstrikovaciho cerpadla motor ztisil? Mam najeto na novem cerpadle 3000km a motor je krasne tichy a jemne si prede.S puvodnim cerpadlem mel zvuk tvrdy a pomerne hlucny po celych 115 000km,proste tak jak auto z fabriky vyjelo.. VIF sem pouzil pouze 2x a to pre tema 115 000,nez mi kleklo cerpadlo..od te doby nic se tam uz nelilo krom nafty
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Možný to je,ale spíš si myslím, že to je správným nastavení rozvodů.cupra165 píše:Mam otazku pro znale,je mozne ze se vymenou vstrikovaciho cerpadla motor ztisil? Mam najeto na novem cerpadle 3000km a motor je krasne tichy a jemne si prede.S puvodnim cerpadlem mel zvuk tvrdy a pomerne hlucny po celych 115 000km,proste tak jak auto z fabriky vyjelo.. VIF sem pouzil pouze 2x a to pre tema 115 000,nez mi kleklo cerpadlo..od te doby nic se tam uz nelilo krom nafty
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

ako nemozem posudzovat pracu inych ale u mna sa tiez zvuk zmenil ...a predvstrek aj z povodnym aj s novym cerpadlom bol nastaveny rovnako maximalne rozdiel +/- 2.koco píše:myslím tiež že čerpadlom to nebude, asi si mal pred tým rozhodený predvstrek a po výmene čerpadla ti ho mechanik nastavil.
GIV var asz 4mot upraveny
Zdravím a reaguji na závadu s motorem ASV 81kW, po najetých 90tis.km se rosvítila kontrolka ASR a motor padl na výkonu o 2/3 se silným zvukovým projevem (starý studený fiat). Po nouzovém dojetí jsem nechal vyměnit rozvody a nešel nastavit předvstřik. Nedala se odečíst hodnota, pokaždé byla jiná, předvstřik ponechán nastaven tak jako před výměnou rozvodů, auto špatně startuje a výkon není OK. Podle neověřených informací se jedná o závadu ve vstřikovacím čerpadle a to ,,aretace a snímač předvstřiku" tyto díly je prý nutné vyměnit a čerpadlo nastavit. do konce týdne bych měl mít více podrobných informací.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Vstřikovaci čerpadlo nema žadnou aretaci a snimač předvstřiku. Jako snimač předvstřiku slouží vstřik na třetím valci.Ma akorat snimač polohy regulační objimky a ta nema s předvstřikem nic společnyho.Na předvstřiku bude bud špatnej elektromagnetickej ventil přesuvniku vstřiku a nebo mechanickej problem v čerpadle,přidřenej pistek přesuvniku vstřiku nebo vydřenej obal čerpadla.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Dík za info, jakmile bude čerpadlo zpět ze servisu dám vědět kde byla chyba, každopádně se tato závada asi běžně nevyskytuje. Máte někdo zkušenosti z firmou Dieselservis www.hale.cz Praha?
no pěkný tak u mě origo Vw 10 000,- uživatel Cupra165 může potvrdit příště je dobrý se ptát...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!