Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
Batistuta píše:Koukám,že je tam ta nová spojka SAC. Jak to šlo zpátky namontovat,vim,že na to musí být přípravek,jinak to nemaká jak má. Ne,že bych byl tak chytrej,ale byl jsem na školení v Luku a tam jsem to viděl.
jo taky jsem to videl ten připravek by jse mněl použivat u všech dvouhmot
Tak už jí tam mám,bylo to celkem vklidu,no já jsem taky neměl přípravky a popravdě ani nevím jaké by se měly použít Akorád nevím jestli se mi to zdá ale když se bez plynu rozjíždím jak kdyby to trochu cukalo možná se mi to zdá nevím jel jsem s tím zatím jenom z dílny domů asi 20km.Snad neucítím smrad ze spojky ještě to asi zkusím jednou odvzdušnit...
Jaký se tam mají používat přípravky? Nějak mě nenapadá kam by šli upotřebit, když pominu středící trn nebo případnou výměnu ložiska v klice kam je uložen hřídel převodovky.
No já vím jenom o zajišťovacím přípravku na setrvačník,pro jeho dotažení ale když si šikovný tak to zapáčíš a je to to same ,samozřejmě středící trn no a pak ještě na převodovku nějaky bazmek aby se to lépe sundávalo a nasazovalo,o ničem jiném nevím
Wector's píše:No já vím jenom o zajišťovacím přípravku na setrvačník,pro jeho dotažení ale když si šikovný tak to zapáčíš a je to to same ,samozřejmě středící trn no a pak ještě na převodovku nějaky bazmek aby se to lépe sundávalo a nasazovalo,o ničem jiném nevím
na vsetko je x pripravkov ...ked mas 4 az 5 ruk tak netreba nic
Wector's píše:No já vím jenom o zajišťovacím přípravku na setrvačník,pro jeho dotažení ale když si šikovný tak to zapáčíš a je to to same ,samozřejmě středící trn no a pak ještě na převodovku nějaky bazmek aby se to lépe sundávalo a nasazovalo,o ničem jiném nevím
na vsetko je x pripravkov ...ked mas 4 az 5 ruk tak netreba nic
caute.. ten pripravok sa tyka len spojky LUK so samonastavovanim .. pripravkom sa stlači mekano a to sa zaisti-pomocou pootočenia zaitovacieho mechanizmu ktory je v mekane vstavany.. potom sa to nahodi na zotrvak, nahodi sa prevodovka, a hydraulika sa odvzdušni.. potom treba vymačknut spojku na podlahu, a mekano hlasno "streli" a samo sa nastavi.. potom sa donastavuje same podla opotrebenia lamely.. teda pri puštani spojkoveho pedalu spojka bere vždy pri rovnajkej vyške pedalu..
boli nejake reklamacie u jedneho nemenovaneho dodavatela-ktore sa tykali preklzu spojky prave LUK so samonastavenim po ujeti cca. 30 000km, a zistilo sa že mechanici nenamontovali mekano podla predpisu.. teda nevedelo sa samodostavovat, ked sa lamela trocha opotrebovala..
Čápa píše:Převodovku od motoru demontujete ručně? Myslím tím že ji rukama vyndáte a dáte na zem? Nebo je natolik těžká, že máte nějaký opěrný přípravek?
taky by me zajimalo kolik ta prevodovka vazi
Naposledy upravil(a) vlacek dne 13 bře 2011, 08:33, celkem upraveno 1 x.
Čápa píše:Převodovku od motoru demontujete ručně? Myslím tím že ji rukama vyndáte a dáte na zem? Nebo je natolik těžká, že máte nějaký opěrný přípravek?
taky be zajimalo kolik ta prevodovka vazi
ked to robiš na zemi, tak ju vylož na "jašterku" .. da sa potom s tym dobre manipulovat..
Čápa píše:Převodovku od motoru demontujete ručně? Myslím tím že ji rukama vyndáte a dáte na zem? Nebo je natolik těžká, že máte nějaký opěrný přípravek?
taky be zajimalo kolik ta prevodovka vazi
ked to robiš na zemi, tak ju vylož na "jašterku" .. da sa potom s tym dobre manipulovat..
zaklad je dobre vystedit lamelu..
"jašterka" je vysokozdvižný vozík?
Je potřeba demontovat o první díl výfuku od turba?
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus