Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: 21 črc 2009, 12:10
				od gargamelc
				diganostika ELM znalosti asi take ze baterka ma plus a minus pol a ideme robit diagnostiku chipovat a stacat. 

 
			
					
				
				Napsal: 21 črc 2009, 15:24
				od Okura
				
			 
			
					
				
				Napsal: 22 črc 2009, 19:18
				od kraken44
				dakujem vam pani 

ale uz som sa vcelku zorientoval,  ale mam este otazku: co by som potreboval keby chcem diagnostiku na vsetky znacky?
 
			
					
				
				Napsal: 22 črc 2009, 20:52
				od TDI tech
				1, Vedomosti a zrucnost (vzdelanie, rozumy, chut sa dalej vzdelavat resp. neustale sa ucit nieco nove ) bez toho sa oto radsej ani nepokusaj!!! Usetris problemy sebe aj ostatnym!!!
2, kvalitne diagnosticke nastroje (napr. BOSCH KTS najlepsie aj s ESI, Texa, ATAL, VAS, Examiner, Lexia, Renault CLIP atd.)
3, a este jeden (ne)zanedbatelny detail: PORIADNE VELA PENAZI
			 
			
					
				
				Napsal: 22 črc 2009, 21:16
				od origoš
				Má pravdu předsedo.
			 
			
					
				
				Napsal: 22 črc 2009, 21:20
				od kraken44
				na koncern vw mi postaci vag- com a hex can kabel?
			 
			
					
				
				Napsal: 22 črc 2009, 21:27
				od TDI tech
				Na bezne servisne ukony ano. Na rozsiahlejsie servisne ukony uz nie.
			 
			
					
				
				Napsal: 22 črc 2009, 21:30
				od kraken44
				mozes trosku blizsie specifikovat?
			 
			
					
				
				Napsal: 22 črc 2009, 21:42
				od TDI tech
				Este budes (okrem HEX-CAN) potrebovat kvalitny Multimeter, pamatovy osciloskop, meracie klieste, rozne budiky na meranie tlakov a pod., poriadny stroboskop, odchylkomer,  obycajny KKL-USB na zopar uzitocnych utilitok napr. od Vagusa , dalej VAG Commander FULL a VAG Prog, VAG tacho, a aj Galetto flasher nieje naskodu, niekedy sa hodi aj VAS 5052 
este som nieco zabudol???
			 
			
					
				
				Napsal: 23 črc 2009, 08:57
				od kraken44
				este skus 
 
  
lol ale ja nechcem mat profi servis, proste chcem zistit chyby a aj skutocny stav km, a nejake nastavenia ako aut zapinanie denneho osvetlenia a pod
 
			
					
				
				Napsal: 23 črc 2009, 13:26
				od TDI tech
				VAG-COM Profi sadu od Svobody apod.
Ktym "skutocnym km":
1, Musi to podporovat RJ motra t.j. musi mat nezavysle pocitadlo km
2, Ked to sedi tak je zvycajne odchylka 3-5%
3, Tuto funkciu ma VAG 704 a vyssie
4, Ked tie km stacal inteligent tak VAG-COMom na to neprides a aj s pomocou inych nastrojov a vedomosti sa to da len velmy, velmy tazko zistit.
			 
			
					
				
				Napsal: 23 črc 2009, 13:30
				od kraken44
				vyborne, cize stacania sa asi tak lahko nezbavime ...
			 
			
					
				
				Napsal: 23 črc 2009, 13:38
				od TDI tech
				Ako som napisal, pokial km stoci inteligent mas smolu.
			 
			
					
				
				Napsal: 23 črc 2009, 13:39
				od kraken44
				ako sa to robi inteligentne? 

 
			
					
				
				Napsal: 23 črc 2009, 13:45
				od TDI tech
				Tak ze neprepises pocitadlo len v budikoch ale aj nezavysle pocitadla (km a motohodin) v RJ motora a ostatnych jednotkach. Nato ale uz musis dysponovat mocnymi nastrojmy a vedomostomi co s cim kde a ako  
