Napsal: 12 črc 2009, 19:02
Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?
No mám dojel že kolem 70koniškopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?
Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI.cukrar píše:No mám dojel že kolem 70koniškopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?![]()
Zdeněk M píše:Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI.cukrar píše:No mám dojel že kolem 70koniškopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?![]()
Vzhled a krasa je vec první, spolehlivost a jizdní vlastnosti vec druhá. Nikomu to nenutim aby si kupoval VW Caddy, davam to jen jako priklad,že jdou kone pridat. Ten novej model je peknej Caddy Life akorat už nejni spolehlivej a cenove dostupnej, kvalita neni co bejvala.cukrar píše:Zdeněk M píše:Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI.cukrar píše: No mám dojel že kolem 70koni![]()
Caddy se mi nelíbí, (partner/berlingo)
se mi líbí r.v.2003-2008
Uprava techto motoru je bez problemu . Pouze jsem se setkal s 406 2.0HDI 2ks i po vymene vseho mozneho stale problemy s tlakem paliva. Proste jsou auta ktere maji mouchy nebo ma na tacho 150 a najeto 400tiscukrar píše:Zabývá se tu někdo úpravou motoru HDI?
konkrétně Citroen Berlingo 2.0HDI (66kW)
1.6HDI (66kW)
Brouk-T5 píše:jasne a rozumna uprava !
Brouk-T5 píše:110 urcite snese , kazde auto snese i vic ale casto zalezi na tom kdo sedi za tim koleckem jak se s tim zataciA jak s tim bude zachazet ze... Je to tak u vseho . jsou taci kteri dokazi znicit cokoliv
![]()
Nekomu staci aby bylo citit jak to tahne a jede , nekdo porad honi KW, kone a porad ma malo ... a pak se divi . Nastesti je to mensina !
A proto je nejlepsí to nechat bejt,origo tak jak to je, nebo se ti to zacne srat a budes do toho cpat prachy. At das sebe lepsí cip,tak vždy pridas naftu a jak pridas naftu tak musis zvýsit plnicí tlak. A jak zvednes plnicí tlak moc o víc než 100mb tak padne turbo. Každý turbo je delaný na naký plnicí tlak a soucastk v nom uvnitr, jakmile das cip a tim padem vyžsí tlak,tak hridel se zacne vic namahat na ohyb jak tlací až se ohne,turbo zacne houkat a pak klekne. vsichny co tyhle motory nacipovaly,tak menily turbo, jeden co skousel s 2,0l maximum tak pri 105kw mu rupla ojnice a smitec, tak koupil jinej motor a rupla zas,tak to radsi nechal bejt origo, prodal a koupil vw v tom ma s 1,9l 190koní a este to jezdí a to tomu dava sodu,se divim že to este nekleklo na spodku. Jak pežo tak vw bylo cipovano v UR tuning.kodajz píše:určitě to chce rozumnou úpravu softu, ale jak poznám, že si s tím někdo pohraje? Ono ani doporučení není jistota, že bude úprava udělaná rozumně. žádného známého nemám