Stránka 3 z 4

Napsal: 12 črc 2009, 19:02
od škopek
Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?

Napsal: 12 črc 2009, 20:22
od cukrar
škopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?
No mám dojel že kolem 70koni (noteeth) :)

Napsal: 12 črc 2009, 20:45
od Zdeněk M
cukrar píše:
škopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?
No mám dojel že kolem 70koni (noteeth) :)
Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI. :)

Napsal: 12 črc 2009, 20:50
od cukrar
Zdeněk M píše:
cukrar píše:
škopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?
No mám dojel že kolem 70koni (noteeth) :)
Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI. :)
:-) Caddy se mi nelíbí, (partner/berlingo) :) se mi líbí r.v.2003-2008 :)

Napsal: 12 črc 2009, 21:24
od Zdeněk M
cukrar píše:
Zdeněk M píše:
cukrar píše: No mám dojel že kolem 70koni (noteeth) :)
Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI. :)
:-) Caddy se mi nelíbí, (partner/berlingo) :) se mi líbí r.v.2003-2008 :)
Vzhled a krasa je vec první, spolehlivost a jizdní vlastnosti vec druhá. Nikomu to nenutim aby si kupoval VW Caddy, davam to jen jako priklad,že jdou kone pridat. Ten novej model je peknej Caddy Life akorat už nejni spolehlivej a cenove dostupnej, kvalita neni co bejvala. :( Jinak by si ho koupil.

Napsal: 14 črc 2009, 07:08
od kodajz
Co tahle koukám okolo, hodně lidí má HDi motory. Dokonce u nás v dědině je asi 6 Berlingo-Partner HDi, všichni jsou to pracanti, majitelé řeší jen náklad. Dokonce jeden co rozváží zákusky už má druhého-první Berlingo měl od začátku podnikání a byl tak spokojený, že si koupil dalšího noveho. V mém okolí je s HDi motory jen spokojenost, proto jsem i já koupil HDi Partner. Až na jednu mouchu jsem spokojený taky. Kolega v Práci si koupil 1,6 HDi nové Berlingo a je nadšený (měl Octávii) Další má Volvo V50 (1,6 HDi) za rok najezdil 80 000 km bez problému a jezdí dál a ví že další auto bude zase Volvo. Každé auto má svoje, ale fakt bych zbytečně žádné neodsuzoval. VW je skládačka-starší motory s rotačním Boschem jsou super, ale ty káry stojí za hovno. Takže motor klasika TDi a Peugeot PArtner a je dokonalé auto :-D :-D :-D

Napsal: 14 črc 2009, 18:24
od cukrar
Hm zajímavé, takže Berlingo/Partner a k tomu dát motor za caddyho a je vymalováno, Ale je pravda, že modely B. a P. od r.v.2007 dělali i s FAPem a to je prý výměna při 110tis.max.
(FAP-filtr pevných částic u dieselových motorů.)
A není to zrovna levné. No kdo ví asi se to projeví za pár let. :)

Re: Zvýšení výkonu motoru HDI

Napsal: 15 črc 2009, 07:12
od Brouk
cukrar píše:Zabývá se tu někdo úpravou motoru HDI?

konkrétně Citroen Berlingo 2.0HDI (66kW)
1.6HDI (66kW) :)
Uprava techto motoru je bez problemu . Pouze jsem se setkal s 406 2.0HDI 2ks i po vymene vseho mozneho stale problemy s tlakem paliva. Proste jsou auta ktere maji mouchy nebo ma na tacho 150 a najeto 400tis
Jinak urcite 200-300 ks HDI mozna i vic jezdi bez problemu a to jak Peugeot, Citroen, Fiat, Ford 1.4, 1.6, 2.0 a 2.2 HDI.
Jen je potreba udelat dobre soft a ne tam nahrat neco o cem nikdo nevi jak je to upravene natos nalezene nekde na netu a neni problem.
Zdar

Re: Zvýšení výkonu motoru HDI

Napsal: 15 črc 2009, 07:29
od cukrar
jo takže doporučuješ čip? Berlingo/partner ? 1.6hdi/ 2,0hdi :)

Napsal: 15 črc 2009, 08:58
od Brouk
jasne a rozumna uprava !

Napsal: 16 črc 2009, 13:43
od cukrar
Brouk-T5 píše:jasne a rozumna uprava !

No 1.6hdi jsem slyšel že se to moc nedopuručuje... co myslíš?

je to verze 1.6hdi 66kw 90koní a chipují se na 109-113PS :)

Napsal: 16 črc 2009, 20:01
od Brouk
110 urcite snese , kazde auto snese i vic ale casto zalezi na tom kdo sedi za tim koleckem jak se s tim zataci ;-) A jak s tim bude zachazet ze... Je to tak u vseho . jsou taci kteri dokazi znicit cokoliv :-)
Nekomu staci aby bylo citit jak to tahne a jede , nekdo porad honi KW, kone a porad ma malo ... a pak se divi . Nastesti je to mensina !

Napsal: 16 črc 2009, 20:29
od cukrar
Brouk-T5 píše:110 urcite snese , kazde auto snese i vic ale casto zalezi na tom kdo sedi za tim koleckem jak se s tim zataci ;-) A jak s tim bude zachazet ze... Je to tak u vseho . jsou taci kteri dokazi znicit cokoliv :-)
Nekomu staci aby bylo citit jak to tahne a jede , nekdo porad honi KW, kone a porad ma malo ... a pak se divi . Nastesti je to mensina !

No chip je docela sázka do loterie, :-) aby se pak to auto nesralo pořád, a nebylo s tím více práce jak užitku,.,. :?

Napsal: 17 črc 2009, 12:15
od kodajz
určitě to chce rozumnou úpravu softu, ale jak poznám, že si s tím někdo pohraje? Ono ani doporučení není jistota, že bude úprava udělaná rozumně. žádného známého nemám :-(

Napsal: 17 črc 2009, 22:00
od Zdeněk M
kodajz píše:určitě to chce rozumnou úpravu softu, ale jak poznám, že si s tím někdo pohraje? Ono ani doporučení není jistota, že bude úprava udělaná rozumně. žádného známého nemám :-(
A proto je nejlepsí to nechat bejt,origo tak jak to je, nebo se ti to zacne srat a budes do toho cpat prachy. At das sebe lepsí cip,tak vždy pridas naftu a jak pridas naftu tak musis zvýsit plnicí tlak. A jak zvednes plnicí tlak moc o víc než 100mb tak padne turbo. Každý turbo je delaný na naký plnicí tlak a soucastk v nom uvnitr, jakmile das cip a tim padem vyžsí tlak,tak hridel se zacne vic namahat na ohyb jak tlací až se ohne,turbo zacne houkat a pak klekne. vsichny co tyhle motory nacipovaly,tak menily turbo, jeden co skousel s 2,0l maximum tak pri 105kw mu rupla ojnice a smitec, tak koupil jinej motor a rupla zas,tak to radsi nechal bejt origo, prodal a koupil vw v tom ma s 1,9l 190koní a este to jezdí a to tomu dava sodu,se divim že to este nekleklo na spodku. Jak pežo tak vw bylo cipovano v UR tuning.