Stránka 3 z 3
Napsal: 22 čer 2009, 16:07
od Marek_A4
Co si myslite o tomto...:
http://audiklub.cz/prispevekt41315 precitajte do konca... riesil niekto tento problem podobnym sposobom a pomohlo mu to..? Ked ano dajte vediet...Diky

Napsal: 22 čer 2009, 21:27
od Marek_A4
Nikto ziadny napad ci skusenost...?

Napsal: 22 čer 2009, 21:33
od Huml
jestli jsem to dobře pochopil, on řeší 1,8T, tam je to naprosto běžnej jev, u nafty nic takovýho není, každopádně, když ti to hlučí, začal bych přeměřením tlaku oleje, klepat v motu může kde co, nedávno jsem řešil klepání, který vypadalo jak od hlavy a dělal to píst
Napsal: 22 čer 2009, 21:46
od turbo kamna power
nedávno mě auto taky klepalo, nevěděli jsme co to je, nakonec se zjistilo, že dolů do rozvodů se dostal nějakej bordel a udělal tam pěknou rotiku, zničil řemenici na klice, a natrhl rozvoďák, kterej potom klapal...
Napsal: 23 čer 2009, 08:04
od Marek_A4
Huml píše:jestli jsem to dobře pochopil, on řeší 1,8T, tam je to naprosto běžnej jev, u nafty nic takovýho není, každopádně, když ti to hlučí, začal bych přeměřením tlaku oleje, klepat v motu může kde co, nedávno jsem řešil klepání, který vypadalo jak od hlavy a dělal to píst
To na naftaku sa nestava,ze sa zakarbonuje motor,alebo cim to je sposobene u tej 1,8T?
Napsal: 23 čer 2009, 08:13
od Marek_A4
Keby to bol u mna problem toho piestu,je to vazny problem,ci sa s tym da v pohode jazdit dalej a zvyknut si na ten klepot?Popripade ako sa to da odhalit,musi ist dole hlava?Co s tym potom?Diky..
Napsal: 25 čer 2009, 14:42
od Marek_A4