Stránka 3 z 6

Napsal: 05 srp 2010, 22:56
od miš
tak daval jsem 5kvalt z fabky, tak jsem to rovnou zkratil a je to super, udelal jsem obe drahy tak je to vyvazeny. Doporucuju...

Napsal: 06 pro 2010, 21:20
od Jim
existuje nějaké řešení pro FRS, jak řazení zkrátit? :)

Napsal: 06 pro 2010, 22:22
od turbo kamna power
vysvětlí mi někdo smysl zkrácenýho řazení? Kromě toho, že se zvýší pravděpodobnost, že netrefíš kvalt a přetočíš motor (noteeth)

Napsal: 06 pro 2010, 22:34
od TDI tech
Ako netrafis kvalt? Skratenim tiahla radenia iba skratis drahu rychlostnej paky, cim docielis o malinko kratsi cas potrebny na preradenie, nie skratenie drahy ktoru musi prejst vidlicka aby zaradila ozubene koleso daneho prevodoveho stupna cez synchron do zaberu.

Napsal: 06 pro 2010, 22:37
od Vici
tak víš jak.. někdo se netrefí ani po dvou pivech do hajzlíku... (LOL)

Napsal: 07 pro 2010, 11:11
od turbo kamna power
no v zápalu boje podřadíš ve 120kmh z pětky na dvojku a je hotovo :)

Napsal: 07 pro 2010, 11:14
od TDI tech
To by som chcel vidiet toho frajera co sa mu toto podarilo. Z 5ky do trojky to este ide ale do dvojky to nedas

Napsal: 07 pro 2010, 12:00
od turbo kamna power
meziplyn a síla, a je tam hned ;) i když tohle je extrémní případ, to už musíš být kopyto. Daleko pravděpodobnější je z vytočený čtyřky zařadit trojku, a nejčastější ale neškodný případ, který ovčem naštve, je z dvojky na pětku... Prostě já mám rád intuitivní delší dráhy, který má většina sériovejch aut a nehrozí, že bys zařadil něco jinýho ;)

Napsal: 07 pro 2010, 20:31
od puci
Všetko je možné, mojej žene sa raz (vlastne 2x po sebe) podarilo z dvojky zaradiť do jednotky. Išla za traktorom, prišla rovinka, roztiahla dvojku a prask ju tam - jednotku. Potom ešte raz a ja som skoro vyskočil z auta aj s motorom.

Napsal: 07 pro 2010, 20:46
od Kajman1
zkracuje se tím jen podélná dráha řadičky ve směru jízdy. Příčná dráha zůstává stejná.

Napsal: 07 pro 2010, 21:18
od Slavkov
puci píše:Všetko je možné, mojej žene sa raz (vlastne 2x po sebe) podarilo z dvojky zaradiť do jednotky. Išla za traktorom, prišla rovinka, roztiahla dvojku a prask ju tam - jednotku. Potom ešte raz a ja som skoro vyskočil z auta aj s motorom.
To máš doma mistrini republiky v těžké váze nebo co? ... to musela být hovadská síla :o
Kajman1 píše:zkracuje se tím jen podélná dráha řadičky ve směru jízdy. Příčná dráha zůstává stejná.
... jasně, ale to už je táké vyřešené :)

Napsal: 07 pro 2010, 21:21
od puci
Slavkov píše:
puci píše:Všetko je možné, mojej žene sa raz (vlastne 2x po sebe) podarilo z dvojky zaradiť do jednotky. Išla za traktorom, prišla rovinka, roztiahla dvojku a prask ju tam - jednotku. Potom ešte raz a ja som skoro vyskočil z auta aj s motorom.
To máš doma mistrini republiky v těžké váze nebo co? ... to musela být hovadská síla :o
Vtedy mala 160cm a 48kg, a teraz mi na to povedal, že tá jednotka išla lepšie ako trojka. ty vole, ešte teraz ma dvíha zo sedačky.
ale už sme (offtopic)

Napsal: 07 pro 2010, 21:43
od Tomas.cz
Stálo se mi u P307 HDi, za jedna, svižný rozjezd, spojka, řadím dva, pouštím spojku, kopanec jako svině, vypadnul lanovod řazení a zůstala mi tam jednička...

Napsal: 25 pro 2010, 18:20
od rici.houba
Bude tento origo díl z TT pasovat i na FRS?

Napsal: 25 pro 2010, 18:40
od kibi
nebude, pro tebe je řešení přesadit ten kolíček ;)