vysvětlí mi někdo co jsem vlastně našel? (vag)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tie hodnoty si meral za studena, alebo za tepla?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Arnošt
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 03 lis 2006, 22:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Arnošt »

1pavel píše:
Arnošt píše:Chtěl bych se zeptat proč se v políčku pro měření čtvrtého válce nic neobjevuje, je prázdné. Ve všech třech jsou hodnoty 0,4 a v tom čtvrtém není nic. kde je chyba?
protože máš pravděpodobně rotačku a ne PD
Na ostatních rotačkách to taky ukazuje všechny čtyři a mně jenom tři. nikdo neví?
pajin
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 04 úno 2009, 07:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajin »

+...mg/Z: příslušný válec je málo výkonný a proto je zásobován
větším množstvím paliva
-...mg/Z: příslušný válec je velmi výkonný a proto je zásobován
menším množstvím paliva


požadovaná hodnota: -2,8...+2,8 mg/zdvih
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Na jednom motoru bylo +1.7 a vstřik byl KO, pak na jednom hodnoty perfektní a všechny vstřiky KO, nedávno Bora 85kW a taky hodnoty OK a auto nejelo, výměna vstříků a vše OK.
Podle mě je to víc směrodatné pro rozdíl komprese, protože se na jednom motoru dala uplně jiná sada a 3tí válec pořád ukazuje o cca 0,2 víc jak se starýma vstřikama.
To my teď u nás na foru řešíme uplně jinou hodnotu o vstřikách, viď Pajine ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
pajin
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 04 úno 2009, 07:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajin »

Kornout píše:Na jednom motoru bylo +1.7 a vstřik byl KO, pak na jednom hodnoty perfektní a všechny vstřiky KO, nedávno Bora 85kW a taky hodnoty OK a auto nejelo, výměna vstříků a vše OK.
Podle mě je to víc směrodatné pro rozdíl komprese, protože se na jednom motoru dala uplně jiná sada a 3tí válec pořád ukazuje o cca 0,2 víc jak se starýma vstřikama.
To my teď u nás na foru řešíme uplně jinou hodnotu o vstřikách, viď Pajine ;)
nevim co tim myslis ale pokud vim tak se bavily o motorech PD a tohle je primo ze SERVISNI DOKUMENTACE k motorum PD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Arnošt píše:
1pavel píše:
Arnošt píše:Chtěl bych se zeptat proč se v políčku pro měření čtvrtého válce nic neobjevuje, je prázdné. Ve všech třech jsou hodnoty 0,4 a v tom čtvrtém není nic. kde je chyba?
protože máš pravděpodobně rotačku a ne PD
Na ostatních rotačkách to taky ukazuje všechny čtyři a mně jenom tři. nikdo neví?
starší jednotky to tak prostě maj, ty tři jsou vztažený k tomu měřícímu, takže si stačí domyslet na 3. válci 0
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

pajin píše:
Kornout píše:Na jednom motoru bylo +1.7 a vstřik byl KO, pak na jednom hodnoty perfektní a všechny vstřiky KO, nedávno Bora 85kW a taky hodnoty OK a auto nejelo, výměna vstříků a vše OK.
Podle mě je to víc směrodatné pro rozdíl komprese, protože se na jednom motoru dala uplně jiná sada a 3tí válec pořád ukazuje o cca 0,2 víc jak se starýma vstřikama.
To my teď u nás na foru řešíme uplně jinou hodnotu o vstřikách, viď Pajine ;)
nevim co tim myslis ale pokud vim tak se bavily o motorech PD a tohle je primo ze SERVISNI DOKUMENTACE k motorum PD
K tobě nic, jen jsem si spletl Nick, myslel jsem jiného Pajina, neřeš to.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Arnošt
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 03 lis 2006, 22:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Arnošt »

Huml píše:starší jednotky to tak prostě maj, ty tři jsou vztažený k tomu měřícímu, takže si stačí domyslet na 3. válci 0
To jsem chtěl vědět, dík. Už jsem se lekl že mám fakt ten tříválec. (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“