Stránka 3 z 3

Napsal: 12 říj 2009, 16:40
od misoVW
tie hodnoty si meral za studena, alebo za tepla?

Napsal: 12 říj 2009, 20:35
od Arnošt
1pavel píše:
Arnošt píše:Chtěl bych se zeptat proč se v políčku pro měření čtvrtého válce nic neobjevuje, je prázdné. Ve všech třech jsou hodnoty 0,4 a v tom čtvrtém není nic. kde je chyba?
protože máš pravděpodobně rotačku a ne PD
Na ostatních rotačkách to taky ukazuje všechny čtyři a mně jenom tři. nikdo neví?

Napsal: 12 říj 2009, 20:46
od pajin
+...mg/Z: příslušný válec je málo výkonný a proto je zásobován
větším množstvím paliva
-...mg/Z: příslušný válec je velmi výkonný a proto je zásobován
menším množstvím paliva


požadovaná hodnota: -2,8...+2,8 mg/zdvih

Napsal: 12 říj 2009, 21:29
od Kornout
Na jednom motoru bylo +1.7 a vstřik byl KO, pak na jednom hodnoty perfektní a všechny vstřiky KO, nedávno Bora 85kW a taky hodnoty OK a auto nejelo, výměna vstříků a vše OK.
Podle mě je to víc směrodatné pro rozdíl komprese, protože se na jednom motoru dala uplně jiná sada a 3tí válec pořád ukazuje o cca 0,2 víc jak se starýma vstřikama.
To my teď u nás na foru řešíme uplně jinou hodnotu o vstřikách, viď Pajine ;)

Napsal: 12 říj 2009, 21:36
od pajin
Kornout píše:Na jednom motoru bylo +1.7 a vstřik byl KO, pak na jednom hodnoty perfektní a všechny vstřiky KO, nedávno Bora 85kW a taky hodnoty OK a auto nejelo, výměna vstříků a vše OK.
Podle mě je to víc směrodatné pro rozdíl komprese, protože se na jednom motoru dala uplně jiná sada a 3tí válec pořád ukazuje o cca 0,2 víc jak se starýma vstřikama.
To my teď u nás na foru řešíme uplně jinou hodnotu o vstřikách, viď Pajine ;)
nevim co tim myslis ale pokud vim tak se bavily o motorech PD a tohle je primo ze SERVISNI DOKUMENTACE k motorum PD

Napsal: 12 říj 2009, 22:22
od Huml
Arnošt píše:
1pavel píše:
Arnošt píše:Chtěl bych se zeptat proč se v políčku pro měření čtvrtého válce nic neobjevuje, je prázdné. Ve všech třech jsou hodnoty 0,4 a v tom čtvrtém není nic. kde je chyba?
protože máš pravděpodobně rotačku a ne PD
Na ostatních rotačkách to taky ukazuje všechny čtyři a mně jenom tři. nikdo neví?
starší jednotky to tak prostě maj, ty tři jsou vztažený k tomu měřícímu, takže si stačí domyslet na 3. válci 0

Napsal: 13 říj 2009, 19:51
od Kornout
pajin píše:
Kornout píše:Na jednom motoru bylo +1.7 a vstřik byl KO, pak na jednom hodnoty perfektní a všechny vstřiky KO, nedávno Bora 85kW a taky hodnoty OK a auto nejelo, výměna vstříků a vše OK.
Podle mě je to víc směrodatné pro rozdíl komprese, protože se na jednom motoru dala uplně jiná sada a 3tí válec pořád ukazuje o cca 0,2 víc jak se starýma vstřikama.
To my teď u nás na foru řešíme uplně jinou hodnotu o vstřikách, viď Pajine ;)
nevim co tim myslis ale pokud vim tak se bavily o motorech PD a tohle je primo ze SERVISNI DOKUMENTACE k motorum PD
K tobě nic, jen jsem si spletl Nick, myslel jsem jiného Pajina, neřeš to.

Napsal: 14 říj 2009, 18:20
od Arnošt
Huml píše:starší jednotky to tak prostě maj, ty tři jsou vztažený k tomu měřícímu, takže si stačí domyslet na 3. válci 0
To jsem chtěl vědět, dík. Už jsem se lekl že mám fakt ten tříválec. (LOL)