2stribrnej: slysel jsem jen to, ze jsi je okopiroval podle fotek na netu, jinymi slovy "kopirovac" - vyjadruji pochvalu za schopnost, dale taky opovrzeni nad tim, jak ses projevil (pokud jsi je skutecne okopiroval) ...jinak s tim, co jsi rekl o tom, co to obnasi souhlasim, vim o tom svoje a zacinam zavidet ladicum japoncu, kteri to maji za "neuveritelnou dardu" 12tis. korun
Btw. nemaji jen jednu chybu

Pokud jsi narazil na jen jednu, pak Tve "zkusenosti" nejsou dostatecne
2Boda: taky jsou to pravidla vycucana z prstu na pivem ... vazim si prace poradatelu, nicmene uz jsem ho sam kontaktoval s nabidkou pomoci pri jejich prepracovani (bylo to v souvislosti s rozhorcenim nad zpusobem vyhry Fabie Uniplast)
2lt.kubosh:
ja Te taky neznam a taky nevim, co jsi ladil, nicmene podle Tveho prispevku soude, mam urcite pochybnosti - neni to jen o tom, co je modifikovano ve vnitrnostech motoru. Pomaha dost IC, turbo (jak vsichni vedi) lze toho okoukat dost podstatneho, co muze pomoci, tzn. ze neni dulezite vedet rozmery, staci pochytit myslenku autora a pak ji zdokonalit
clovek, ktery vyviji a nema trvaly prisun financi aby mohl delat jen z toho nejlepsiho materialu (o Cajickovi nemluvim /budiz mu to prano/) , tak musi velice casto (v dusledku "nakladu na prozkoumani slepych ulicek") volit jine materialy, dodavatele, uchylovat se proste ke kompromisu ... pr. pokud bude delat jiny IC a k nemu prislusne vedeni trubek a hadic, tak nemuze stale zkouset ruzne nove IC, Samco hadice, odlehcene lestene trubky, aby je po nezdarilem pokusu vyhodil nebo "uskladnil". Proste sahne po vrakacovem zbozi, Rubena hadicich a trubkach, co mu zbyly od zabradli "a jede", svari na kolene a experimentuje. Pak prijde chytrak-kopirovac, zhruba okoukne, koupi ten samy IC ale novy, Samco hadice, super trubky a pak si muzes dovolit i usetrene penize investovat do uprav, o kterych se "vyvojari" ani nezda...a tak je to se vsim, co lze opticky (pripadne hmatem) rozpoznat.
Ohledne svodu: okopirovat (rozumej ziskat info o rozmerechú svody podle fotek v rozlisenim podanem na netu bylo VELICE lehke, i meritko tam je, uhlu pohledu dostatek ... material na sebe "vybonzoval" Sting sam, co dodat.
Co se "Made in USA" tyce, tak verim, ze vetsina "hitaru" si to opravdu rada necha privezt z USA i za krvavy peniz, mnohdy uz jen z duvodu, aby si mohl obal vystavit za okenko, nebo kvuli samolepce, kterou znici lak, pripadne uz jen kvuli tomu, aby na "benzince" mohl nekoho setrit tim, ze to ma "juesej" - ano, povrchnich lidi je v tuningu dostatek. I tvurcum filmu Pelisky tento fakt ucaroval (kazdy, kdo videl, urcite vi).
Tento problem ale posledni dobou resi jeden fakt, skutecnost, ktera se stale casteji projevuje: z USA se vozi produkty cinske vyroby, ktere maji uspokojit i ten segment zakazniku, kteri na "original USA" proste nemaji.
To vsak nemohou tusit, protoze dost dovozcu a prodejcu je vydava za zbozi vyrobene v USA (prodejci to mnohdy ani netusi). Prikladem budiz turbo GT28R "na kulickach", ktere mi bylo nedavno nabidnuto NOVE za 17tis. ...vyzadal jsem si fotky a kamarad, ktery ladi japonce mi rekl uz jen podle fotek, ze jde o produkt z Ciny, ktery je sice mozna dobry, jako nahrada za K03, nicmene rozhodne ne vic a o zivotnosti, kvalite atd. se nevyjadril take valne.
A co se onoho (C) tyce, tak by ses mozna nejdrive mel zajimat o to, co to znamena, pak o to, jak lze tuto znacku pravem pouzivat a hlavne, co pro to musis udelat, abys to mohl prodavat
Jinak se take domnivam, ze toto tema uz se zaradilo svym prubehem spis do sekce "Diskuze o autech"

omlouvam se za velice dlouhy prispevek, ale nepatrim mezi lidi, co jentak neco placnou, aniz by to patricne obhajili/zduvodnili
