Zdravá vůle dvouhmoty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14454
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vystředíš okem ;)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

U dvouhmoty nejde o vůli na pružinách, ale jaký moment ty pružiny ještě udrží. Je na to forichtung od Luku.

Středící trn na některé vw je tuším roztahovací.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

Tomas.cz píše:Vystředíš okem ;)
mysliš važne tak ako na felde alebo favorite
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14454
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tady ta spojka funguje na stejném principu :)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

skopka píše:mysliš važne tak ako na felde alebo favorite
moc citas dielenske prirucky :) pokial potrebujes pri vymene spojky strediaci trn tak sa hadam do toho ani nepustaj :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To ,jo a kolikrát je za lamelou větší díra než v lamele... :)
nepropadat panice...
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

tomiisp píše:
skopka píše:mysliš važne tak ako na felde alebo favorite
moc citas dielenske prirucky :) pokial potrebujes pri vymene spojky strediaci trn tak sa hadam do toho ani nepustaj :)
čaf no neviem preto sa pytam lebo spojku na passate som nerobyl robym sice mechanika ale na nakladakoch a tam je treba trn na vystredenie či je to scania actros man alebo volvo a tam spojku nemam problem hravo vymenit len som to ani nevidel na passate
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jaký máte názor na toto? 2-hmota 1.8T 240mm, doprava max. cca 2,5 zubu a pořád krásně pruží, doleva už po cca 2 zubech narazí na doraz. Axiální vůle (s vnitřní částí jde viklat) cca 1,5mm. Na chodu motoru to zatím cítit není, ale jde o to, jak dlouho. Jestli vracet zpátky nebo ne? Na hrbu bude mít cca 320k, 400Nm.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

nogis píše:Jaký máte názor na toto? 2-hmota 1.8T 240mm, doprava max. cca 2,5 zubu a pořád krásně pruží, doleva už po cca 2 zubech narazí na doraz. Axiální vůle (s vnitřní částí jde viklat) cca 1,5mm. Na chodu motoru to zatím cítit není, ale jde o to, jak dlouho. Jestli vracet zpátky nebo ne? Na hrbu bude mít cca 320k, 400Nm.
Tak co si myslite..? ;) Nogis, ako to dopadlo s tym zotrvakom..? Ja Mam jeden presne taky v garáži,ale z 1,9TDI PD 240mm :)

Moze dvojhmota na pozdĺžne ulozenom motore vydávať v zábere pravidelný klepot..? Ked drzim jemne pridaný plyn na 2 a 3 prev. stupni cca od 1400 do 2000 otaciek pravidelne klepe od motora a je to počuť aj pri voľnobehu... Nad 2000ot. sa to uz stratí, alebo to zanikne v hluku motora... Myslite ze to moze byt dvojhmota..??
CAHA 125 kW TDI CR
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

?? (hm) ??
CAHA 125 kW TDI CR
Monotone
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 28 úno 2011, 12:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Monotone »

Zdeněk M píše:
skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.
Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelou (hm) Jsou zralé na výměnu (wallbash)
O1 1.9TDi | AHF 81Kw, EGR off,MAF off.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3704
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Monotone píše:
Zdeněk M píše:
skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.
Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelou (hm) Jsou zralé na výměnu (wallbash)
I ložisko tam je...
Oct asv 2000, DieselPower
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3704
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Monotone píše:
Zdeněk M píše:
skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.
Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelou (hm) Jsou zralé na výměnu (wallbash)
I ložisko tam je...
Oct asv 2000, DieselPower
Monotone
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 28 úno 2011, 12:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Monotone »

Pája 19 píše:
Monotone píše:
Zdeněk M píše: Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.
Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelou (hm) Jsou zralé na výměnu (wallbash)
I ložisko tam je...
No ložisko vypadá taky na výměnu, takže může to být tím ložiskem jo. A je to ložisko zaměnné ? Protože můžu mít ložisko nové s golfa 1.6 za levno (hm)
O1 1.9TDi | AHF 81Kw, EGR off,MAF off.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Marek_A4 píše:
nogis píše:Jaký máte názor na toto? 2-hmota 1.8T 240mm, doprava max. cca 2,5 zubu a pořád krásně pruží, doleva už po cca 2 zubech narazí na doraz. Axiální vůle (s vnitřní částí jde viklat) cca 1,5mm. Na chodu motoru to zatím cítit není, ale jde o to, jak dlouho. Jestli vracet zpátky nebo ne? Na hrbu bude mít cca 320k, 400Nm.
Tak co si myslite..? ;) Nogis, ako to dopadlo s tym zotrvakom..? Ja Mam jeden presne taky v garáži,ale z 1,9TDI PD 240mm :)

Moze dvojhmota na pozdĺžne ulozenom motore vydávať v zábere pravidelný klepot..? Ked drzim jemne pridaný plyn na 2 a 3 prev. stupni cca od 1400 do 2000 otaciek pravidelne klepe od motora a je to počuť aj pri voľnobehu... Nad 2000ot. sa to uz stratí, alebo to zanikne v hluku motora... Myslite ze to moze byt dvojhmota..??
:?
CAHA 125 kW TDI CR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“