
Zdravá vůle dvouhmoty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čaf no neviem preto sa pytam lebo spojku na passate som nerobyl robym sice mechanika ale na nakladakoch a tam je treba trn na vystredenie či je to scania actros man alebo volvo a tam spojku nemam problem hravo vymenit len som to ani nevidel na passatetomiisp píše:moc citas dielenske priruckyskopka píše:mysliš važne tak ako na felde alebo favoritepokial potrebujes pri vymene spojky strediaci trn tak sa hadam do toho ani nepustaj
Jaký máte názor na toto? 2-hmota 1.8T 240mm, doprava max. cca 2,5 zubu a pořád krásně pruží, doleva už po cca 2 zubech narazí na doraz. Axiální vůle (s vnitřní částí jde viklat) cca 1,5mm. Na chodu motoru to zatím cítit není, ale jde o to, jak dlouho. Jestli vracet zpátky nebo ne? Na hrbu bude mít cca 320k, 400Nm.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Tak co si myslite..?nogis píše:Jaký máte názor na toto? 2-hmota 1.8T 240mm, doprava max. cca 2,5 zubu a pořád krásně pruží, doleva už po cca 2 zubech narazí na doraz. Axiální vůle (s vnitřní částí jde viklat) cca 1,5mm. Na chodu motoru to zatím cítit není, ale jde o to, jak dlouho. Jestli vracet zpátky nebo ne? Na hrbu bude mít cca 320k, 400Nm.


Moze dvojhmota na pozdĺžne ulozenom motore vydávať v zábere pravidelný klepot..? Ked drzim jemne pridaný plyn na 2 a 3 prev. stupni cca od 1400 do 2000 otaciek pravidelne klepe od motora a je to počuť aj pri voľnobehu... Nad 2000ot. sa to uz stratí, alebo to zanikne v hluku motora... Myslite ze to moze byt dvojhmota..??
CAHA 125 kW TDI CR
Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelouZdeněk M píše:Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.


O1 1.9TDi | AHF 81Kw, EGR off,MAF off.
I ložisko tam je...Monotone píše:Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelouZdeněk M píše:Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.Jsou zralé na výměnu
Oct asv 2000, DieselPower
I ložisko tam je...Monotone píše:Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelouZdeněk M píše:Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.Jsou zralé na výměnu
Oct asv 2000, DieselPower
No ložisko vypadá taky na výměnu, takže může to být tím ložiskem jo. A je to ložisko zaměnné ? Protože můžu mít ložisko nové s golfa 1.6 za levnoPája 19 píše:I ložisko tam je...Monotone píše:Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelouZdeněk M píše: Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.Jsou zralé na výměnu

O1 1.9TDi | AHF 81Kw, EGR off,MAF off.
Marek_A4 píše:Tak co si myslite..?nogis píše:Jaký máte názor na toto? 2-hmota 1.8T 240mm, doprava max. cca 2,5 zubu a pořád krásně pruží, doleva už po cca 2 zubech narazí na doraz. Axiální vůle (s vnitřní částí jde viklat) cca 1,5mm. Na chodu motoru to zatím cítit není, ale jde o to, jak dlouho. Jestli vracet zpátky nebo ne? Na hrbu bude mít cca 320k, 400Nm.Nogis, ako to dopadlo s tym zotrvakom..? Ja Mam jeden presne taky v garáži,ale z 1,9TDI PD 240mm
Moze dvojhmota na pozdĺžne ulozenom motore vydávať v zábere pravidelný klepot..? Ked drzim jemne pridaný plyn na 2 a 3 prev. stupni cca od 1400 do 2000 otaciek pravidelne klepe od motora a je to počuť aj pri voľnobehu... Nad 2000ot. sa to uz stratí, alebo to zanikne v hluku motora... Myslite ze to moze byt dvojhmota..??

CAHA 125 kW TDI CR