Stránka 3 z 8
Napsal: 06 pro 2009, 17:29
od Andy-CZ
slovacek.milos píše:Andy-CZ píše:Jediný rozdíl jsem pocítil v případě vervy diesel nebo aral ultimate diesel resp. Bp ultimate diesel. Shellce v čechách se vyhýbám velkým obloukem už z principu. Beru tu vervu protože mám vytipovaný benzínky kde je ta verva stejně drahá jako klasickéj topQ u nás ve městě. Benzín beru taky u benziny nebo někdy carerru od OMV. Toť můj prostý postoj k palivům.
a co tak kupovat normální motorovou a aditivovat si sám, castrol,kernite,vif, bezaromatik a podobně miloš
já neaditivuju, trasy kde většinou jezdím jsou benziny plus kde je verva za dobrý peníze
Napsal: 12 pro 2009, 23:14
od S.O.B.
Shellácká V-Power je úplně stejná jako obyčejná nafta, měl jsem možnost mít v ruce výsledek z laboratoře. Vervu jsem si tuhle natankoval a snad jediný co jsem pocítil za zlepšení, že se mi trošku ztišil motor (nižší spotřebu ani vyšší výkon jsem nezpozoroval)
Napsal: 10 led 2010, 00:25
od Blackline
cetanove cislo = zpozdeni horeni nafty. cim vetsi cetanove cislo tim se nafta driv vznecuje a motor ma mekci chod
Napsal: 10 úno 2010, 09:41
od ACEMajky
Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii
Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu
Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
Napsal: 10 úno 2010, 10:00
od JanDiesel
ACEMajky píše:Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii
Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu
Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
skor by som videl problem v tom, ze si mal v tom palivovom filtri uz davno vlhkost a v tom mraze zamrzla.Mne sa stalo to iste na CR Peugeot 2.0Hdi, vymenil sa palivak a frcal dalej.Najlepsie pred zimou hodit novy palivovy filter.
...a k tomu zamrznutiu stojana

tomu hadam ani sam neveris, to sa im skor poserie cerpadlo na pumpe, alebo ten typek nahovno zasunul pistol, ze ju hned vypinalo

Napsal: 10 úno 2010, 10:40
od slovacek.milos
mám v traktoru letní naftu normálka natočím a uhrnu sníh bylo asi mínus 12 dám jen horkovzdušnou pistoli do sání
při nejvetších mrazech jsem kontroloval různá paliva všetně letní nafty nic nezamrzlo miloš
Napsal: 10 úno 2010, 10:42
od slovacek.milos
že je ve filtru voda je běžná věc, dělá to i hydraulika, voda zmrzne a kapalina se nefiltruje miloš
Napsal: 10 úno 2010, 12:42
od ACEMajky
JanDiesel píše:ACEMajky píše:Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii
Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu
Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
skor by som videl problem v tom, ze si mal v tom palivovom filtri uz davno vlhkost a v tom mraze zamrzla.Mne sa stalo to iste na CR Peugeot 2.0Hdi, vymenil sa palivak a frcal dalej.Najlepsie pred zimou hodit novy palivovy filter.
...a k tomu zamrznutiu stojana

tomu hadam ani sam neveris, to sa im skor poserie cerpadlo na pumpe, alebo ten typek nahovno zasunul pistol, ze ju hned vypinalo

Max ze by jim odeslo cerpadlo,a le ot vby asi ennatocil ani za tu 1,50Kc a ze by to spatne zazunul, to vyvracuji, i svara s tim zkousel lomcovat....
Co se me tyce, zadna voda ve filtru nebyla jelikoz sem po koupi auta daval novy filtr...
Napsal: 10 úno 2010, 12:43
od ACEMajky
jasne, de o to odkud se tam voda veme, dal sem new filtr a tankoval jen na shellce (5x do plne)
Napsal: 10 úno 2010, 20:36
od S.O.B.
JanDiesel píše:ACEMajky píše:Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii
Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu
Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
skor by som videl problem v tom, ze si mal v tom palivovom filtri uz davno vlhkost a v tom mraze zamrzla.Mne sa stalo to iste na CR Peugeot 2.0Hdi, vymenil sa palivak a frcal dalej.Najlepsie pred zimou hodit novy palivovy filter.
...a k tomu zamrznutiu stojana

tomu hadam ani sam neveris, to sa im skor poserie cerpadlo na pumpe, alebo ten typek nahovno zasunul pistol, ze ju hned vypinalo

Já jsem před zimou vyměnil palivovej filtr, v naftě jsem měl přidanej VIF a v -23 jsem volal do práce, ať mi daji dovolenou, že nepřijedu...

Napsal: 11 úno 2010, 14:03
od Fazer
To já jezdím i přes zimu na bionaftu (mají to označený jako B30).Přidávám VIF a teď jsem byl ma horách a žádnej problém. Každý ráno bylo pod -20,jednou dokonce -25 .Dvakrát nažhavit a auto chytlo na drc.Absolutně žádné problémy s palivem. Tak to by mě zajímalo co to prodávají za naftu,když to tuhne při -8st.C?
Napsal: 26 úno 2010, 13:15
od mickielli15
Ahojte. Na POI.CZ je možné stáhnout bod zájmu čerpacích stanic Benzina. Pokud ale tankujete POUZE Vervu Diesel, mám pro vás něco. Použil jsem body zájmu Benzina a vyndal z nich všechny čerpací stanice, kde není Verva diesel
Jsou tam tedy POUZE stanice kde prodávají Vervu diesel, pro nás zarputilé "Verváře".
Zde je .kml soubor použitelný v Google Earth nebo v navigacích s iGO8 (v iGO8 je potřeba dát ten soubor do složky "content/userdata/poi"):
http://rapidshare.com/files/356119075/V ... l.kml.html
... a
zde je ten samý soubor, ale pro Tomtoma včetně ikony Verva: Oba soubory nakopírovat v Tomtomu přímo do složky mapy.
Soubor POI Verva pro Tomtom:
http://rapidshare.com/files/356119078/V ... l.ov2.html
ikona Verva pro tomtom:
http://rapidshare.com/files/356121257/V ... l.bmp.html
Tak doufám, že vám to k něčemu bude, pokud tankujete pouze a pouze Vervu, máte teď lepší přehled. Ať slouží!
Napsal: 28 úno 2010, 22:43
od mickielli15
Andy-CZ píše:já neaditivuju, trasy kde většinou jezdím jsou benziny plus kde je verva za dobrý peníze
- můžu se zeptat, kde mají tu Vervu levnou? Já vím o jedné Benzině, kde je Verva levnější než na jiných - je to v Náměšti nad Oslavou. Poděl se s námi o Tvá místa s levnější Vervou, byl bych vděčný... díky.
Napsal: 01 bře 2010, 13:43
od ACEMajky
Za me zalezi co je levne ja zatim nejlevnejsi asi pred 3 tydny a to v Horicich v Podkrkonosi za 28,90Kc, pred tydnem Liberce 30,50Kc
Za POI dekuji, ja je teda vyuziju
Napsal: 02 bře 2010, 00:11
od Andy-CZ
mickielli15 píše:Andy-CZ píše:já neaditivuju, trasy kde většinou jezdím jsou benziny plus kde je verva za dobrý peníze
- můžu se zeptat, kde mají tu Vervu levnou? Já vím o jedné Benzině, kde je Verva levnější než na jiných - je to v Náměšti nad Oslavou. Poděl se s námi o Tvá místa s levnější Vervou, byl bych vděčný... díky.
často beru v chlumci nad cidlinou, jsou tam levní