Stránka 3 z 8

Napsal: 06 pro 2009, 17:29
od Andy-CZ
slovacek.milos píše:
Andy-CZ píše:Jediný rozdíl jsem pocítil v případě vervy diesel nebo aral ultimate diesel resp. Bp ultimate diesel. Shellce v čechách se vyhýbám velkým obloukem už z principu. Beru tu vervu protože mám vytipovaný benzínky kde je ta verva stejně drahá jako klasickéj topQ u nás ve městě. Benzín beru taky u benziny nebo někdy carerru od OMV. Toť můj prostý postoj k palivům.
a co tak kupovat normální motorovou a aditivovat si sám, castrol,kernite,vif, bezaromatik a podobně miloš
já neaditivuju, trasy kde většinou jezdím jsou benziny plus kde je verva za dobrý peníze

Napsal: 12 pro 2009, 23:14
od S.O.B.
Shellácká V-Power je úplně stejná jako obyčejná nafta, měl jsem možnost mít v ruce výsledek z laboratoře. Vervu jsem si tuhle natankoval a snad jediný co jsem pocítil za zlepšení, že se mi trošku ztišil motor (nižší spotřebu ani vyšší výkon jsem nezpozoroval)

Napsal: 10 led 2010, 00:25
od Blackline
cetanove cislo = zpozdeni horeni nafty. cim vetsi cetanove cislo tim se nafta driv vznecuje a motor ma mekci chod

Napsal: 10 úno 2010, 09:41
od ACEMajky
Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii


Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu

Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa

Napsal: 10 úno 2010, 10:00
od JanDiesel
ACEMajky píše:Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii


Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu

Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
skor by som videl problem v tom, ze si mal v tom palivovom filtri uz davno vlhkost a v tom mraze zamrzla.Mne sa stalo to iste na CR Peugeot 2.0Hdi, vymenil sa palivak a frcal dalej.Najlepsie pred zimou hodit novy palivovy filter.

...a k tomu zamrznutiu stojana (LOL) tomu hadam ani sam neveris, to sa im skor poserie cerpadlo na pumpe, alebo ten typek nahovno zasunul pistol, ze ju hned vypinalo ;)

Napsal: 10 úno 2010, 10:40
od slovacek.milos
mám v traktoru letní naftu normálka natočím a uhrnu sníh bylo asi mínus 12 dám jen horkovzdušnou pistoli do sání

při nejvetších mrazech jsem kontroloval různá paliva všetně letní nafty nic nezamrzlo miloš

Napsal: 10 úno 2010, 10:42
od slovacek.milos
že je ve filtru voda je běžná věc, dělá to i hydraulika, voda zmrzne a kapalina se nefiltruje miloš

Napsal: 10 úno 2010, 12:42
od ACEMajky
JanDiesel píše:
ACEMajky píše:Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii


Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu

Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
skor by som videl problem v tom, ze si mal v tom palivovom filtri uz davno vlhkost a v tom mraze zamrzla.Mne sa stalo to iste na CR Peugeot 2.0Hdi, vymenil sa palivak a frcal dalej.Najlepsie pred zimou hodit novy palivovy filter.

...a k tomu zamrznutiu stojana (LOL) tomu hadam ani sam neveris, to sa im skor poserie cerpadlo na pumpe, alebo ten typek nahovno zasunul pistol, ze ju hned vypinalo ;)
Max ze by jim odeslo cerpadlo,a le ot vby asi ennatocil ani za tu 1,50Kc a ze by to spatne zazunul, to vyvracuji, i svara s tim zkousel lomcovat....

Co se me tyce, zadna voda ve filtru nebyla jelikoz sem po koupi auta daval novy filtr...

Napsal: 10 úno 2010, 12:43
od ACEMajky
jasne, de o to odkud se tam voda veme, dal sem new filtr a tankoval jen na shellce (5x do plne)

Napsal: 10 úno 2010, 20:36
od S.O.B.
JanDiesel píše:
ACEMajky píše:Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii


Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu

Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
skor by som videl problem v tom, ze si mal v tom palivovom filtri uz davno vlhkost a v tom mraze zamrzla.Mne sa stalo to iste na CR Peugeot 2.0Hdi, vymenil sa palivak a frcal dalej.Najlepsie pred zimou hodit novy palivovy filter.

...a k tomu zamrznutiu stojana (LOL) tomu hadam ani sam neveris, to sa im skor poserie cerpadlo na pumpe, alebo ten typek nahovno zasunul pistol, ze ju hned vypinalo ;)
Já jsem před zimou vyměnil palivovej filtr, v naftě jsem měl přidanej VIF a v -23 jsem volal do práce, ať mi daji dovolenou, že nepřijedu... :P

Napsal: 11 úno 2010, 14:03
od Fazer
To já jezdím i přes zimu na bionaftu (mají to označený jako B30).Přidávám VIF a teď jsem byl ma horách a žádnej problém. Každý ráno bylo pod -20,jednou dokonce -25 .Dvakrát nažhavit a auto chytlo na drc.Absolutně žádné problémy s palivem. Tak to by mě zajímalo co to prodávají za naftu,když to tuhne při -8st.C?

Napsal: 26 úno 2010, 13:15
od mickielli15
Ahojte. Na POI.CZ je možné stáhnout bod zájmu čerpacích stanic Benzina. Pokud ale tankujete POUZE Vervu Diesel, mám pro vás něco. Použil jsem body zájmu Benzina a vyndal z nich všechny čerpací stanice, kde není Verva diesel Jsou tam tedy POUZE stanice kde prodávají Vervu diesel, pro nás zarputilé "Verváře".
Zde je .kml soubor použitelný v Google Earth nebo v navigacích s iGO8 (v iGO8 je potřeba dát ten soubor do složky "content/userdata/poi"):
http://rapidshare.com/files/356119075/V ... l.kml.html

... a zde je ten samý soubor, ale pro Tomtoma včetně ikony Verva: Oba soubory nakopírovat v Tomtomu přímo do složky mapy.
Soubor POI Verva pro Tomtom:
http://rapidshare.com/files/356119078/V ... l.ov2.html
ikona Verva pro tomtom:
http://rapidshare.com/files/356121257/V ... l.bmp.html
Tak doufám, že vám to k něčemu bude, pokud tankujete pouze a pouze Vervu, máte teď lepší přehled. Ať slouží!

Napsal: 28 úno 2010, 22:43
od mickielli15
Andy-CZ píše:já neaditivuju, trasy kde většinou jezdím jsou benziny plus kde je verva za dobrý peníze
- můžu se zeptat, kde mají tu Vervu levnou? Já vím o jedné Benzině, kde je Verva levnější než na jiných - je to v Náměšti nad Oslavou. Poděl se s námi o Tvá místa s levnější Vervou, byl bych vděčný... díky.

Napsal: 01 bře 2010, 13:43
od ACEMajky
Za me zalezi co je levne ja zatim nejlevnejsi asi pred 3 tydny a to v Horicich v Podkrkonosi za 28,90Kc, pred tydnem Liberce 30,50Kc

Za POI dekuji, ja je teda vyuziju

Napsal: 02 bře 2010, 00:11
od Andy-CZ
mickielli15 píše:
Andy-CZ píše:já neaditivuju, trasy kde většinou jezdím jsou benziny plus kde je verva za dobrý peníze
- můžu se zeptat, kde mají tu Vervu levnou? Já vím o jedné Benzině, kde je Verva levnější než na jiných - je to v Náměšti nad Oslavou. Poděl se s námi o Tvá místa s levnější Vervou, byl bych vděčný... díky.
často beru v chlumci nad cidlinou, jsou tam levní