Stránka 3 z 5

Napsal: 14 lis 2009, 12:17
od Slavkov
To má větší hrnky než Sergej :o

Napsal: 14 lis 2009, 13:18
od bombastiq
sakra ty písty chcu do kuchině !!!!!!!!

Napsal: 14 lis 2009, 14:52
od Non1
Koľko litrov motorového oleja tam ide, to ani nehádam.... (rofl)

Napsal: 14 lis 2009, 15:07
od valis
Non1 píše:Koľko litrov motorového oleja tam ide, to ani nehádam.... (rofl)
Mam pocit,ze tam lejou tri sudy,takze asi 600 litru,ale fakt to nevim presne.Ale kdyz na merce chybi,tak bezne dolejou 60-80 litru :)

Napsal: 14 lis 2009, 16:03
od Non1
Tak to snáď nie je pravda :o

Napsal: 14 lis 2009, 18:30
od flekyc
tak to je brutál :-) soudruzi jak si to davaj :-)

Napsal: 15 lis 2009, 10:04
od bjukemen
...davnejšie som o čmeliakovi niečo čital vykon mam dojem 993 kW,priemer valcov 310 mm,zdvih 360 mm vcelku slušné donedavna jeden u nas jazdieval...

Napsal: 15 lis 2009, 12:33
od Non1
A krútiaci moment ?

Napsal: 15 lis 2009, 13:37
od bjukemen
Non1 píše:A krútiaci moment ?
...no to by som aj ja chcel vedieť.uvadza sa iba tažna sila pri rozjazde 250kN

..ps: turbo je ČKD PDH 50 V / 1

Napsal: 15 lis 2009, 16:51
od Smoke
kdysy jsem se o loko zajímal a objem motoru býval 60L, max otáčky 1000
pokud se nepletu

Napsal: 15 lis 2009, 20:09
od bjukemen
...neboli nahodou otačky pri plnom vykone iba 750 ot./m každopadne zvuk pri rozjazde je to krasny..

Napsal: 15 lis 2009, 21:54
od bombastiq
bjukemen píše:...neboli nahodou otačky pri plnom vykone iba 750 ot./m každopadne zvuk pri rozjazde je to krasny..
určitě né !! na ten obsah bych tipnul volnoběh tak 250ot./m

si vem že nákladák má 550-500

a motor co je v tankerech na moři tak má 90 a max 100

Napsal: 15 lis 2009, 23:50
od bjukemen
...no ja som myslel že vonobeh je 450ot.

Napsal: 16 lis 2009, 00:07
od chiptuning
bjukemen píše:...no ja som myslel že vonobeh je 450ot.
presne tak,kdyz byla nejaka sporiva manije tak se kvuli spotrebe na volnobeh aby se usetrilo snizoval na 370ot,ale hlavne u sergeju /40 litru za hodinu na volnobeh/,kdyz jsem jezdil se sergejem tak jen tak pro zajimavost za jizdu plzen-zatec-plzen /210km/se muselo dozbrojit tak kolem 40 l motoroveho oleje a tak 1600l nafty podle kolik to tahlo nakladu, muze se vam to zdat hodne,ale jednou jsem se nudil a spocital ,ze ten samy naklad kdyby vezli kamiony tak by spotrebovali 3x tolik nafty
trochu osvety o sergeji 12ti valec do V vrtani 230 zdvih si nepamatuji , 2000koni ,diesel dvoutakt,dvoje preplnovani / rootsovo dmychadlo + klasicke turbo / nadrz 3700l / cmelak byl lepsi ten mel 6200l dalo se s nim nekdy jezdit i tyden bez zbrojeni /

Napsal: 16 lis 2009, 00:47
od Slavkov
chiptuning píše:
bjukemen píše:...no ja som myslel že vonobeh je 450ot.
presne tak,kdyz byla nejaka sporiva manije tak se kvuli spotrebe na volnobeh aby se usetrilo snizoval na 370ot,ale hlavne u sergeju /40 litru za hodinu na volnobeh/,kdyz jsem jezdil se sergejem tak jen tak pro zajimavost za jizdu plzen-zatec-plzen /210km/se muselo dozbrojit tak kolem 40 l motoroveho oleje a tak 1600l nafty podle kolik to tahlo nakladu, muze se vam to zdat hodne,ale jednou jsem se nudil a spocital ,ze ten samy naklad kdyby vezli kamiony tak by spotrebovali 3x tolik nafty
trochu osvety o sergeji 12ti valec do V vrtani 230 zdvih si nepamatuji , 2000koni ,diesel dvoutakt,dvoje preplnovani / rootsovo dmychadlo + klasicke turbo / nadrz 3700l / cmelak byl lepsi ten mel 6200l dalo se s nim nekdy jezdit i tyden bez zbrojeni /
...zdvih 300mm, nádrž 3900l... a přesně jak píšeš DVOUTAKT, velmi pravděpodobně původní konstrukcí anglický motor používaný na ponorkách :D