Stránka 3 z 3

Napsal: 13 pro 2009, 17:20
od flekyc
nepromeroval sem rozdil. to je prumer diry na turbu o tolik vetsi nez na svodech, ve smyslu o dost horsi odezvy vlivem snizeni prumeru a plynulosti proudeni vejfukovych plynu ?
a co Huml ? ten to postavil prece do G3 na PD130 svodech a rikal, ze se to chova dobre. mel mechaniku, pak EDC a ze by si pohorsil, to asi ne.

for TDIfun : ty si zkousel rozdil na brzde ? tohle tema by me docela zajimalo :-)

Napsal: 13 led 2010, 18:45
od puci
nemáte náhodou niekto fotky TD a 1Z zvodov? dosť by ma to zaujimalo aký je rozdiel. z pozdlžného mám, takže by som to chcel porovnať. pls

Napsal: 14 led 2010, 16:51
od puci
Kua chlapi, nikto nemá fotky zvodov. potrebojem to vedieť, ako vyzerajú, nechcem sa narobiť na zvodoch z passata a potom zistiť, ze existujú ovela lepšie zvody. Tie passaťacke mi pripada, že majú malý príemer výstupu, oproti prírube 2256.

Napsal: 14 led 2010, 17:44
od tuner
Pokud maš svody z podelnyho tak jsou to zaroven i svody z přičnyho do r.v. 97 G3,vento,toledo,B3,T4 a pod.

Napsal: 14 led 2010, 20:08
od CATDAVID
Něco mám,ale nevím které jsou TD a které 1Z.
ObrázekObrázek
Obrázek

Napsal: 14 led 2010, 20:28
od tuner
Přiruba pro turbo na 4 šrouby je TD, na 3 šrouby je 1Z

Napsal: 14 led 2010, 20:29
od toby66kw
AGR

Obrázek

Napsal: 14 led 2010, 20:51
od puci
jak sa to rozbehlo, pomohlo slovičko kua??? :) dakujem