Teplota motoru neohřeje se

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ohrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 úno 2009, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ohrt »

Poikiaľ viem tak pri webaste je dôležité či jeto nez. ohrev alebo prihrievanie. A pokiaľ tovykuri na 60 st. tak urcite nebude zla sviecka ani sitko pretoze po tade by to nezaslo. Ten bufik ked naskoci tak sviecka sa odpoji a hori len nafta. A k tomu ohrievaniu- podľa mňa je to v poriadku, pretože určite viem že tak funguje aj webasto tzn., že cca pri60st, sa vypne- samozrejme pokiaľ ide o nezávislé kúrenie (má vlastné vodné cerp.) Ci jeto tak isto aj pri ebers som si nie uplne isty. Ale drzim palce.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

tak uz bufik nenaskoci vubec , takze musi ven (LOL)
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Co píše v závadách?
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

dhfool píše:Co píše v závadách?
nic je to D3WZ a ten se na voze za pomoci vagu diagnostikovat nedá
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

supermuf0090 píše:
dhfool píše:Co píše v závadách?
nic je to D3WZ a ten se na voze za pomoci vagu diagnostikovat nedá
já dnes vyndal z sharana d3w,přehnilej černej vodič za konektorem přippojení bufa k autu,co asi vodí a k čemu proud tenhle drát,kdo ví.... ,zkus dát termostat s vysokou teplotou,mám tuším 96 st.c.,a uvidí se ten co tam teď máš asi otevře dříve,a pak teplota nevyleze ani po100 km,a když je venku minus víc tak budeš bufíkovat celou zimu jak Dakon,no a ještě co je to za výrobce -termostatu, čína je i v tomhle taky namočená
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

miraspetrowski píše:
supermuf0090 píše:
dhfool píše:Co píše v závadách?
nic je to D3WZ a ten se na voze za pomoci vagu diagnostikovat nedá
já dnes vyndal z sharana d3w,přehnilej černej vodič za konektorem přippojení bufa k autu,co asi vodí a k čemu proud tenhle drát,kdo ví.... ,zkus dát termostat s vysokou teplotou,mám tuším 96 st.c.,a uvidí se ten co tam teď máš asi otevře dříve,a pak teplota nevyleze ani po100 km,a když je venku minus víc tak budeš bufíkovat celou zimu jak Dakon,no a ještě co je to za výrobce -termostatu, čína je i v tomhle taky namočená
termostat jsem dal novej , ani po 340 km se bez bufika auto neoheje , spodni hadice studena , chladic taky :) jenom v tahlejch kopcích se teplota vysplhala na 70c, pak zase spadla na 60, na ty kabely mrknu, jinak musi bufik ven
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Tak pak napiš. Já teď dávám do kupy D5W. Ne svoje, ale mám jedno navíc.
dnes jsem vyvesil bufika z auta ven a byl přehnilej dratek 5 a 6 svorce tedy cernej a modrej s bilym pruhem opravil jsem je , proklemoval jsem cidlo teploty pod torpedem , nastartoval a bufik stale nic
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

supermuf0090 píše:
miraspetrowski píše:
supermuf0090 píše:nic je to D3WZ a ten se na voze za pomoci vagu diagnostikovat nedá
já dnes vyndal z sharana d3w,přehnilej černej vodič za konektorem přippojení bufa k autu,co asi vodí a k čemu proud tenhle drát,kdo ví.... ,zkus dát termostat s vysokou teplotou,mám tuším 96 st.c.,a uvidí se ten co tam teď máš asi otevře dříve,a pak teplota nevyleze ani po100 km,a když je venku minus víc tak budeš bufíkovat celou zimu jak Dakon,no a ještě co je to za výrobce -termostatu, čína je i v tomhle taky namočená
termostat jsem dal novej , ani po 340 km se bez bufika auto neoheje , spodni hadice studena , chladic taky :) jenom v tahlejch kopcích se teplota vysplhala na 70c, pak zase spadla na 60, na ty kabely mrknu, jinak musi bufik ven
jinak s tou teplotou jsem to již vyřešil fixlovalo čidlo
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“