Stránka 3 z 3

Napsal: 11 úno 2010, 22:00
od ohrt
Poikiaľ viem tak pri webaste je dôležité či jeto nez. ohrev alebo prihrievanie. A pokiaľ tovykuri na 60 st. tak urcite nebude zla sviecka ani sitko pretoze po tade by to nezaslo. Ten bufik ked naskoci tak sviecka sa odpoji a hori len nafta. A k tomu ohrievaniu- podľa mňa je to v poriadku, pretože určite viem že tak funguje aj webasto tzn., že cca pri60st, sa vypne- samozrejme pokiaľ ide o nezávislé kúrenie (má vlastné vodné cerp.) Ci jeto tak isto aj pri ebers som si nie uplne isty. Ale drzim palce.

Napsal: 14 úno 2010, 19:01
od supermuf0090
tak uz bufik nenaskoci vubec , takze musi ven (LOL)

Napsal: 14 úno 2010, 19:11
od dhfool
Co píše v závadách?

Napsal: 14 úno 2010, 19:24
od supermuf0090
dhfool píše:Co píše v závadách?
nic je to D3WZ a ten se na voze za pomoci vagu diagnostikovat nedá

Napsal: 18 úno 2010, 22:45
od miraspetrowski
supermuf0090 píše:
dhfool píše:Co píše v závadách?
nic je to D3WZ a ten se na voze za pomoci vagu diagnostikovat nedá
já dnes vyndal z sharana d3w,přehnilej černej vodič za konektorem přippojení bufa k autu,co asi vodí a k čemu proud tenhle drát,kdo ví.... ,zkus dát termostat s vysokou teplotou,mám tuším 96 st.c.,a uvidí se ten co tam teď máš asi otevře dříve,a pak teplota nevyleze ani po100 km,a když je venku minus víc tak budeš bufíkovat celou zimu jak Dakon,no a ještě co je to za výrobce -termostatu, čína je i v tomhle taky namočená

Napsal: 19 úno 2010, 07:54
od supermuf0090
miraspetrowski píše:
supermuf0090 píše:
dhfool píše:Co píše v závadách?
nic je to D3WZ a ten se na voze za pomoci vagu diagnostikovat nedá
já dnes vyndal z sharana d3w,přehnilej černej vodič za konektorem přippojení bufa k autu,co asi vodí a k čemu proud tenhle drát,kdo ví.... ,zkus dát termostat s vysokou teplotou,mám tuším 96 st.c.,a uvidí se ten co tam teď máš asi otevře dříve,a pak teplota nevyleze ani po100 km,a když je venku minus víc tak budeš bufíkovat celou zimu jak Dakon,no a ještě co je to za výrobce -termostatu, čína je i v tomhle taky namočená
termostat jsem dal novej , ani po 340 km se bez bufika auto neoheje , spodni hadice studena , chladic taky :) jenom v tahlejch kopcích se teplota vysplhala na 70c, pak zase spadla na 60, na ty kabely mrknu, jinak musi bufik ven

Napsal: 18 dub 2010, 16:01
od supermuf0090
bodyvlk píše:Tak pak napiš. Já teď dávám do kupy D5W. Ne svoje, ale mám jedno navíc.
dnes jsem vyvesil bufika z auta ven a byl přehnilej dratek 5 a 6 svorce tedy cernej a modrej s bilym pruhem opravil jsem je , proklemoval jsem cidlo teploty pod torpedem , nastartoval a bufik stale nic

Napsal: 18 dub 2010, 16:07
od supermuf0090
supermuf0090 píše:
miraspetrowski píše:
supermuf0090 píše:nic je to D3WZ a ten se na voze za pomoci vagu diagnostikovat nedá
já dnes vyndal z sharana d3w,přehnilej černej vodič za konektorem přippojení bufa k autu,co asi vodí a k čemu proud tenhle drát,kdo ví.... ,zkus dát termostat s vysokou teplotou,mám tuším 96 st.c.,a uvidí se ten co tam teď máš asi otevře dříve,a pak teplota nevyleze ani po100 km,a když je venku minus víc tak budeš bufíkovat celou zimu jak Dakon,no a ještě co je to za výrobce -termostatu, čína je i v tomhle taky namočená
termostat jsem dal novej , ani po 340 km se bez bufika auto neoheje , spodni hadice studena , chladic taky :) jenom v tahlejch kopcích se teplota vysplhala na 70c, pak zase spadla na 60, na ty kabely mrknu, jinak musi bufik ven
jinak s tou teplotou jsem to již vyřešil fixlovalo čidlo