RJ vp44

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Xjmeno363 - projdi si vývody z jednotky, mohlo se ti stát, že jsi při otevírání plast. deklíku nějakej odpojil.

Jinak by bylo divný, že by o problému transistoru věděla jednotka hned po zap. klíčku. vypadá to opravdu na něco odpojeného.

Esli na to přijdeš, dej vědět čím to bylo, zajímá mě to.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Searey
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 16 srp 2012, 18:17
Odpovědi: 0

Oprava tranzistoru v ŘJ VP44 Opel Vectra B, 1999, 74kW

Příspěvek od Searey »

Ahoj všichni, rád bych se podělil o zkušenost s opravou tr. v čerpadle. Auto bez varování zdechlo na semaforu. Pak už ani ťuk. Na fórech jsem si početl o neduhu VP44. Diagnostika Bosch hlásila chyby 1651 a 1630. Čerpadlo dávalo naftu, ale bez tlaku. Trubku jsem udržel prstem. Po dlouhých kontrolách všeho možného jsem se rozhodl provést řez a vyměnit tranzistor. Ani jsem to nečekal, auto po odvzdušnění bez problému naskočilo a drandíme jako dřív. Použil jsem IRL2203N v pouzdře TO 220. Co mě zarazilo je to, že jsem ani na Gatu toho tranďáku neviděl před opravou na osciloskopu řidicí pulzy (proti kostře). Snad oprava chvilku vydrží. Díky všem, fóra jsou v těchto případech super věc.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“