co je vyhodnejsie ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já to ASV 81 zde zrovna měl, čiplé přes sto, nejezdilo nic moc
po výměně rozvodů a seřízení čerpadla, jsem nechápal třeba trojka 2OOO otáček na mokrévozovce jsem dupl plný , kola se protočily a 4OOO otáček kokta vyrazila kupředu, při svižnější jízdě byla s íla motoru cítit, jede to jak pila,
spotřeba podle palubáku když jsem to lechtal třeba 110 tak 3,8 litru,
při rychlosti 70 kolem sedmi i víc,
by mě zajímalo při takovém výkonu motoru jak kdlouho vydrží to ostatní spojka, převodovka poloosy, když to mladý borec bude honit jak zdutou kozu
miloš
po výměně rozvodů a seřízení čerpadla, jsem nechápal třeba trojka 2OOO otáček na mokrévozovce jsem dupl plný , kola se protočily a 4OOO otáček kokta vyrazila kupředu, při svižnější jízdě byla s íla motoru cítit, jede to jak pila,
spotřeba podle palubáku když jsem to lechtal třeba 110 tak 3,8 litru,
při rychlosti 70 kolem sedmi i víc,
by mě zajímalo při takovém výkonu motoru jak kdlouho vydrží to ostatní spojka, převodovka poloosy, když to mladý borec bude honit jak zdutou kozu
miloš
no to je dobry postreh aka tam je vydrz ? nadala by sa tam dat spojka napr ..z gofa IV 96kw??slovacek.milos píše:já to ASV 81 zde zrovna měl, čiplé přes sto, nejezdilo nic moc
po výměně rozvodů a seřízení čerpadla, jsem nechápal třeba trojka 2OOO otáček na mokrévozovce jsem dupl plný , kola se protočily a 4OOO otáček kokta vyrazila kupředu, při svižnější jízdě byla s íla motoru cítit, jede to jak pila,
spotřeba podle palubáku když jsem to lechtal třeba 110 tak 3,8 litru,
při rychlosti 70 kolem sedmi i víc,
by mě zajímalo při takovém výkonu motoru jak kdlouho vydrží to ostatní spojka, převodovka poloosy, když to mladý borec bude honit jak zdutou kozu
miloš
passat 1.9 TDI 96kw
Alfa147 1.9 JTD 85kw
Audi A6 2,4 125kw
Alfa147 1.9 JTD 85kw
Audi A6 2,4 125kw
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
moji známí mají octy, jeden AHF 81 a jeden ASV 81. DO obou jsme implantovali trysky PP 764 bez změny softu.
Výhoda je, že u toho AHF šel upravit palubák tak, že ukazuje správně, u toho ASV ukazuje tak o litr míň než je reál a v palubce už to změnit nejde. Jede to moc hezky,někdo to tady dával na brzdu a mělo by tam být ke 100kW a ke 300Nm. Spojky a klouby jim drží a maj najeto kolem 250 tis. pocitově mě to ASV přijde takový živější, odezva na plyn lepší, nevim, možná jen pocit. To AHF s těma tryskama malinko v plným kotli pokuřuje, ale nic hroznýho,prostě trošku víc než to ASV. V tomhle autě za ty peníze pěkný svezení, 66 bych nechtěl už kvůli bubnům vzádu
Výhoda je, že u toho AHF šel upravit palubák tak, že ukazuje správně, u toho ASV ukazuje tak o litr míň než je reál a v palubce už to změnit nejde. Jede to moc hezky,někdo to tady dával na brzdu a mělo by tam být ke 100kW a ke 300Nm. Spojky a klouby jim drží a maj najeto kolem 250 tis. pocitově mě to ASV přijde takový živější, odezva na plyn lepší, nevim, možná jen pocit. To AHF s těma tryskama malinko v plným kotli pokuřuje, ale nic hroznýho,prostě trošku víc než to ASV. V tomhle autě za ty peníze pěkný svezení, 66 bych nechtěl už kvůli bubnům vzádu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Co ja měl možnost porovnat,tak ASV a AHF v octavii jede poměrně lip ASV,pokud das do obou stejne vztriky a soft tak ASV bude lepši.. to jsou me poznat,navic jsem to měl i v seatu a parada.. jede to odspodu uplne jinak... i na pruznost je to lepsi ... Shanel jsem octu s motorem ASV,ale bohuzel nesehnal..,tak padla volba na AHF..,ale uz s tim nejak nelitam tak mi to neva.. s tema kolama to ani moc nejde..
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
liší se turbem, tryskama a nastavením vstřikovačů a softem, vevnitř jsou jiný písty, ASV jede líp odspoda, protože má právě těch 11 lopatek, má sice proti AHF menší trysky, ale je to nahnaný na softu a má vyšší plnicí tlak, takže po montáži větších trysek bude mít určitě větší výkon než AHF a přesně jak psal Mirek, ALH v Octě nebude mít pokud nebude s ESP vzadu kotouče a i spojka se setrvákem stojí za hovno, kolikrát už po čipu začne klouzat a setrváky se vydrbávaj na středovým složení
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
pokud máš ještě jednohmotu, tak máš 228, ty spojky co jsem napsal jsou všechno dvouhmoty, až na tu fabku
, ty bys mohl teoreticky použít sadu spojky z Fabie, ale ta je zbytečně drahá, sada na tvůj motor stojí okolo 3500,-, ty máš asi ještě motor s výr. číslem do 35000, ty měli jednohmoty, ty jsem tam nezmínil, dělalo se to asi jen půl roku
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: