co je vyhodnejsie ???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lock001
Přispěvovatel
Příspěvky: 418
Registrován: 23 říj 2009, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od lock001 »

Pani aspon vidno 2 voch naj odbornikov ktory sa vazne tomu rozumeju teda :worthy: :worthy:
passat 1.9 TDI 96kw

Alfa147 1.9 JTD 85kw

Audi A6 2,4 125kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já to ASV 81 zde zrovna měl, čiplé přes sto, nejezdilo nic moc
po výměně rozvodů a seřízení čerpadla, jsem nechápal třeba trojka 2OOO otáček na mokrévozovce jsem dupl plný , kola se protočily a 4OOO otáček kokta vyrazila kupředu, při svižnější jízdě byla s íla motoru cítit, jede to jak pila,
spotřeba podle palubáku když jsem to lechtal třeba 110 tak 3,8 litru,

při rychlosti 70 kolem sedmi i víc,

by mě zajímalo při takovém výkonu motoru jak kdlouho vydrží to ostatní spojka, převodovka poloosy, když to mladý borec bude honit jak zdutou kozu

miloš ;)
lock001
Přispěvovatel
Příspěvky: 418
Registrován: 23 říj 2009, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od lock001 »

slovacek.milos píše:já to ASV 81 zde zrovna měl, čiplé přes sto, nejezdilo nic moc
po výměně rozvodů a seřízení čerpadla, jsem nechápal třeba trojka 2OOO otáček na mokrévozovce jsem dupl plný , kola se protočily a 4OOO otáček kokta vyrazila kupředu, při svižnější jízdě byla s íla motoru cítit, jede to jak pila,
spotřeba podle palubáku když jsem to lechtal třeba 110 tak 3,8 litru,

při rychlosti 70 kolem sedmi i víc,

by mě zajímalo při takovém výkonu motoru jak kdlouho vydrží to ostatní spojka, převodovka poloosy, když to mladý borec bude honit jak zdutou kozu

miloš ;)
no to je dobry postreh aka tam je vydrz ? nadala by sa tam dat spojka napr ..z gofa IV 96kw??
passat 1.9 TDI 96kw

Alfa147 1.9 JTD 85kw

Audi A6 2,4 125kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

spojka je ještě keramická a pak už jen CO2 zavařit to i s kloubama napřímo (noteeth) miloš ;)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

miloš, to máš tak...teraz čo pršalo som sa aj ja občas zbadal ze tocim na krizovatke 4000 a a nič moc nejdem....Ten moment je s toho cítiť :) Ale máš pravu oba vonkajšie kĺby som uz menil (noteeth)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

moji známí mají octy, jeden AHF 81 a jeden ASV 81. DO obou jsme implantovali trysky PP 764 bez změny softu.
Výhoda je, že u toho AHF šel upravit palubák tak, že ukazuje správně, u toho ASV ukazuje tak o litr míň než je reál a v palubce už to změnit nejde. Jede to moc hezky,někdo to tady dával na brzdu a mělo by tam být ke 100kW a ke 300Nm. Spojky a klouby jim drží a maj najeto kolem 250 tis. pocitově mě to ASV přijde takový živější, odezva na plyn lepší, nevim, možná jen pocit. To AHF s těma tryskama malinko v plným kotli pokuřuje, ale nic hroznýho,prostě trošku víc než to ASV. V tomhle autě za ty peníze pěkný svezení, 66 bych nechtěl už kvůli bubnům vzádu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Co ja měl možnost porovnat,tak ASV a AHF v octavii jede poměrně lip ASV,pokud das do obou stejne vztriky a soft tak ASV bude lepši.. to jsou me poznat,navic jsem to měl i v seatu a parada.. jede to odspodu uplne jinak... i na pruznost je to lepsi ... Shanel jsem octu s motorem ASV,ale bohuzel nesehnal..,tak padla volba na AHF..,ale uz s tim nejak nelitam tak mi to neva.. s tema kolama to ani moc nejde..
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Když už se to tu řeší, AHF vs. ASV, tak se zeptám... liší se nějak ty motory kromě počtem lopatek na turbu a tlakem na vstřikách i softverově a na vstřikovacím čerpadle??
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

liší se turbem, tryskama a nastavením vstřikovačů a softem, vevnitř jsou jiný písty, ASV jede líp odspoda, protože má právě těch 11 lopatek, má sice proti AHF menší trysky, ale je to nahnaný na softu a má vyšší plnicí tlak, takže po montáži větších trysek bude mít určitě větší výkon než AHF a přesně jak psal Mirek, ALH v Octě nebude mít pokud nebude s ESP vzadu kotouče a i spojka se setrvákem stojí za hovno, kolikrát už po čipu začne klouzat a setrváky se vydrbávaj na středovým složení
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

nema 66/81kW rovnaku spojku?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jo, AGR a AHF LuK 220mm, ALH Sachs 228mm, ASV LuK 225mm, stejnou pak mají všichni až to překopou na jednohmotu z Fabie :D
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

ja mam original jednohmotu mam este stare AGR mozem dat tu 228 spojku? kedze original mam tu 220....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud máš ještě jednohmotu, tak máš 228, ty spojky co jsem napsal jsou všechno dvouhmoty, až na tu fabku ;) , ty bys mohl teoreticky použít sadu spojky z Fabie, ale ta je zbytečně drahá, sada na tvůj motor stojí okolo 3500,-, ty máš asi ještě motor s výr. číslem do 35000, ty měli jednohmoty, ty jsem tam nezmínil, dělalo se to asi jen půl roku
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

super :) a teda prečo ked chce niekto prerabat nekupi si sadu pre stare AGR? ak je to teda lacnejsie ako ATD fabia
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

protože to kupujou starší, těch AGR asi moc nenajdeš, pokud novou spojku, tak protože to třeba neví, ale pro zvyšování výkonu, ta fabiácká přenese vyšší krouťák
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“