intercooler

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

alfik píše:
autickar21 píše:
duri013 píše:No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol :)
Dam, dolozim fotky. Dneska som rozoberal prevodovku, diferak mal velke vole a vymlatilo mi jednu poloos. Ako tak vymedzene, uz len nahodit...
Kolko si tam mal volu?
Lava poloos mala cez pol centimetra na vystupe na poloos, uz zacalo aj tiect cez semering.
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Obrázek Vsetko to robi toto lozysko s vymedzovacimi podlozkami. Nedal som to sice do 100%, ale lepsie ako povodne. Treba rozne hrubky podloziek.
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

ObrázekKoliecko priamo z diferencialu z kolmeho kolika a vymedzovacie podlozky.
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

a kompletka.Obrázek a teraz maturita ako nasadit vidlicku do spojkoveho lozyska, ktore ostalo na pritlacaku.
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

lozisko dole, nasadit na vydlicku, zalozit prevodovku, opacnym pohybom packy ovladania spojky cvaknut lozisko do pritlacaku...
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

sak to, ze lozysko dole... keby som vedel presny pohyb, niet o com...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Neni to zlozite. Musis si urobit taky kruh z 1mm plechu. Nieco ako je na piestne kruzky,ked osadzas piesty do valcov. Nasadis ho od strany zotrvaku na lozisko,na tu pruzinku a klepnes. Ak sa mi podari dolozim foto.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

toto idem aj ja riesit tiez mam rozhasene polosy nemam tam az taku volu na soferovej strane mam asi 0.3mm a spolujazcova nema ziadnu mal som dole tu krytku kde je semering a ta uz dobre nedosada na to lozisko ked ho zatlacim rukov tak tam vola neni vobec rozmyslam nad nejakov podlozkov co by to vymedzila alebo trochu zbrusit z tej kritky aby hlbsie dosadla a malo by to byt ok
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Takze vsetko ok, auto jazdi. Spojkove lozysko muselo ist von. Na vybratie sme pouzili tubu od silikonu, presne pasovala. Dam si to patentovat. Ta vola sa da vymedzit, len treba rozne hrubky podloziek do diferencialu. Je to pod poziciou 4. a tlacia na ne male lozyska pod poziciou 6. v tom je cely pes zakopany. Obrázek
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

duri013 píše:to ja som daval prevodovku asi na 5 krat, ked mi tam nechcela sadnut na zotrvak z 2,4 (LOL)
S ktorej 2,4 si tam daval? ja stale rozmyslam s ktorej by bol najlepsi- ci s marey 2,4TD,2,4jtd alebo s Alfy 2,4JTD. Ktory toho najviac znesie, spojka by tam mala sadnu normalne s 1,9JTD
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ja to mam na 156 2.4jtd trosku inak su tam z vonka valcekove loziska a tie vymedzuje ta lkritka kde je semering inac keby niekto chcel mam na 156 2,4jtd fungel novu spojku dohodneme sa dam ju lacno
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Najlepsia by bola spojka aj so zotrvakom z mjtd motora, tam su o dost silnejsie.
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Takto nejako som to dopasoval, uz len dorobit uchyty nan.Obrázek
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

Torgan píše:
duri013 píše:to ja som daval prevodovku asi na 5 krat, ked mi tam nechcela sadnut na zotrvak z 2,4 (LOL)
S ktorej 2,4 si tam daval? ja stale rozmyslam s ktorej by bol najlepsi- ci s marey 2,4TD,2,4jtd alebo s Alfy 2,4JTD. Ktory toho najviac znesie, spojka by tam mala sadnu normalne s 1,9JTD


Zotrvak je rovnaky pre Mareu, 147, 156, 166, GT, Kappa, Lybra, 1,9 aj 2,4 a dava sa od 105 do 150 ps, sachs cislo 2294 701 013, a 400 Nm znesie :) spojka pasuje, ale musi sa dat problozit lamela na 4 mm, a musi sa brusit prevodovka, ma totiz vacsi priemer ako ten z 1,9. Idealne riesenie by bolo pouzit celu spojku z 2,4 a preoblozenou lamelou, ale musela by tam ist prevodovka s opacnym ovladanim spojky.
Naposledy upravil(a) duri013 dne 20 čer 2010, 12:34, celkem upraveno 1 x.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

autickar21: pasuje tam pekne ten cooler, som zvedavy ako sa osvedci.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“