Lava poloos mala cez pol centimetra na vystupe na poloos, uz zacalo aj tiect cez semering.alfik píše:Kolko si tam mal volu?autickar21 píše:Dam, dolozim fotky. Dneska som rozoberal prevodovku, diferak mal velke vole a vymlatilo mi jednu poloos. Ako tak vymedzene, uz len nahodit...duri013 píše:No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol
intercooler
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Neni to zlozite. Musis si urobit taky kruh z 1mm plechu. Nieco ako je na piestne kruzky,ked osadzas piesty do valcov. Nasadis ho od strany zotrvaku na lozisko,na tu pruzinku a klepnes. Ak sa mi podari dolozim foto.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
toto idem aj ja riesit tiez mam rozhasene polosy nemam tam az taku volu na soferovej strane mam asi 0.3mm a spolujazcova nema ziadnu mal som dole tu krytku kde je semering a ta uz dobre nedosada na to lozisko ked ho zatlacim rukov tak tam vola neni vobec rozmyslam nad nejakov podlozkov co by to vymedzila alebo trochu zbrusit z tej kritky aby hlbsie dosadla a malo by to byt ok
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Takze vsetko ok, auto jazdi. Spojkove lozysko muselo ist von. Na vybratie sme pouzili tubu od silikonu, presne pasovala. Dam si to patentovat. Ta vola sa da vymedzit, len treba rozne hrubky podloziek do diferencialu. Je to pod poziciou 4. a tlacia na ne male lozyska pod poziciou 6. v tom je cely pes zakopany. 

S ktorej 2,4 si tam daval? ja stale rozmyslam s ktorej by bol najlepsi- ci s marey 2,4TD,2,4jtd alebo s Alfy 2,4JTD. Ktory toho najviac znesie, spojka by tam mala sadnu normalne s 1,9JTDduri013 píše:to ja som daval prevodovku asi na 5 krat, ked mi tam nechcela sadnut na zotrvak z 2,4
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Torgan píše:S ktorej 2,4 si tam daval? ja stale rozmyslam s ktorej by bol najlepsi- ci s marey 2,4TD,2,4jtd alebo s Alfy 2,4JTD. Ktory toho najviac znesie, spojka by tam mala sadnu normalne s 1,9JTDduri013 píše:to ja som daval prevodovku asi na 5 krat, ked mi tam nechcela sadnut na zotrvak z 2,4
Zotrvak je rovnaky pre Mareu, 147, 156, 166, GT, Kappa, Lybra, 1,9 aj 2,4 a dava sa od 105 do 150 ps, sachs cislo 2294 701 013, a 400 Nm znesie

Naposledy upravil(a) duri013 dne 20 čer 2010, 12:34, celkem upraveno 1 x.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap