Stránka 3 z 4

Napsal: 26 črc 2010, 18:59
od Tomas.cz
Nepůjde tady je e-gas, felda má lanko.
Ten reset od motordiagu tady nejde.

Napsal: 26 črc 2010, 19:02
od dhfool
Ale reset klapky tady nepotřebuješ. U 1.4 MPI funguje standartní postup.

Napsal: 26 črc 2010, 19:07
od Tomas.cz
Jednou mě zlobila jedna Fabča, pořád to psalo chyby zapalování a škrtící klapku.
Tak jsem vyndal svazek od jednotky k akčním členům motoru, koupil ve škodě opravnou sadu / kablík a na každým konci pin / doma u televize jsem ho rozmotal, kabeláž s pinama co měla něco společnýho se zapalovací lištou a škrtící klapkou vykuchal a nahradil vedením vlastní výroby s pinama na konci, zase zamotal a dal zpět.
A už je skoro 3 roky klid.

Napsal: 26 črc 2010, 19:25
od martinkratas
Mě jde ještě o tu ŘJ. Jestli ji na vyzkoušení musím přizpůsobit nebo jen přehodit, popřípadě návod jak ji přizpůsobit. Moc díky. ;)

Napsal: 26 črc 2010, 19:27
od Tomas.cz
Přehodit není problém, ale musíš znát PIN starý a tý co tam budeš dávat.
Pakliže ta co tam půjde ještě nebyla nikde použitá tak její PIN nepotřebuješ.

Napsal: 26 črc 2010, 19:39
od martinkratas
No právě to bych tam hodil s té druhé fabky co tady mám, ale jak zjistit piny to fakt nevím. Tomas ty víš jak na to??? :? Díky

Napsal: 26 črc 2010, 20:05
od dhfool
Zkus ještě vyměnit regulátor tlaku paliva, je na vstřik. liště. ;)

Napsal: 26 črc 2010, 20:06
od Tomas.cz
Čéče není náhodou v pal. filtru?

Napsal: 26 črc 2010, 20:17
od martinkratas
Co ta ŘJ?? jde nějak najít ten pin??? Regulátor je asi na filtru a ten jsem měnil. :roll:

Napsal: 26 črc 2010, 20:24
od Tomas.cz
Já to neumím, na tohle jsem levý a nemám vybavení.
Někdo kdo má patřičné know-how, odkud jsi?

Napsal: 26 črc 2010, 20:34
od martinkratas
Svitavy, ale já pevně doufám, že to bude ta kabeláž nebo ta klapka. Doufám, že ne ta ŘJ. :x

Napsal: 26 črc 2010, 20:38
od dhfool
Sem si to spletl s fildou no... Je to skoro stejny. :)
Regulátor jsi měl součástí filtru, nebo jsi ho pouze předělával na nový filtr.
Podle mě je tam malý tlak paliva, to nereagování na plyn a dušení tomu odpovídá. Čerpadlo, nebo regulátor. Co tam máš za ten filtr (značku) ?

Napsal: 26 črc 2010, 20:45
od martinkratas
Dával jsem tam filtr s regulátorem, ale dělalo to i před tím. Právě jsem si myslel, že když ho vyměním mám vyhráno, ale ne.

Napsal: 26 črc 2010, 21:10
od dhfool
Filtr je podle ETKy? Jsou tam dva tlaky 3bar a 4bar... Beru pouze origo, páč už mě to vydrbalo. Jestli máš druhou fabku na zkoušení, tak zkus prohodit ty čerpadla...

Napsal: 27 črc 2010, 10:44
od martinkratas
Čerpadlo najdu kde??? Je to v motorovém prostoru?? Nebo je to u nádrže. Dík ;)