Stránka 3 z 5

Napsal: 16 zář 2010, 10:00
od Stewa
peopleman píše:
Stewa píše:Ještě by to chtělo otestovat olej se zimním aditivem, ideálně dobře známým VIF http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1647

btw: Při -17°C zamrzne i letní nafta ;-)
Vypadá to že udělám místo v garáži aby měl přes zimu méďa kde parkovat.
No já garáž nemám,tak budu do mergla lít dva litry benzínu k deseti oleje a startovat půjde ;) horší bude ale se na sněhu někam dostat :(
Základ jsou úzký pneu s vysokým vzorkem a pytel písku v kufru ;-)
Pytel ti zatíží zadní kola a když uvízneš, můžeš kola pískem podsypat ;-)
Ten natural do oleje není špatnej nápad, v chytré knížce píšou, že v zimě je možné míchat naftu s naturalem 95 do poměru 50:50 :o

Napsal: 16 zář 2010, 10:52
od Vinnetou
tak jsem přidal zimní vif večer budem moudřejší :D

Napsal: 16 zář 2010, 13:21
od poulm
Mně nedávno známý donesl ze servisu 60l směsky nafty a naturalu 95 v poměru asi 1/2,nevěděl co s tím,vypustili to z Octavie,jak si někdo popletl na pumpě hadice.Tak to přimíchávám k friťáku v poměru 1/10 až 1/8,dle toho jak zrovna nakloním kanystr a musím říct, že nemám problém se starty,viskozita akorát a jezdí to bez problémů. Další známý mi nafasoval v podniku do náklaďáku čistič paliva,který se má míchat 1/500,já to dal do plné nádrže,tzn. 1/80,ať to dostane dobrý klistýr a zatím nemám v ničem problém.
Každopádně to chce do friťáku něco dát na rozředění,teď už ráno bývá k nule,tak ať se ten motor netrápí.

Napsal: 16 zář 2010, 15:11
od peopleman
Hlavně aby ten čistič nebyl AD Blue-to je pěkná sračka a zkurvil sem s tím Transita (LOL)

Napsal: 16 zář 2010, 15:13
od peopleman
Stewa píše:
peopleman píše:
Stewa píše:Ještě by to chtělo otestovat olej se zimním aditivem, ideálně dobře známým VIF http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1647

btw: Při -17°C zamrzne i letní nafta ;-)
Vypadá to že udělám místo v garáži aby měl přes zimu méďa kde parkovat.
No já garáž nemám,tak budu do mergla lít dva litry benzínu k deseti oleje a startovat půjde ;) horší bude ale se na sněhu někam dostat :(
Základ jsou úzký pneu s vysokým vzorkem a pytel písku v kufru ;-)
Pytel ti zatíží zadní kola a když uvízneš, můžeš kola pískem podsypat ;-)
Ten natural do oleje není špatnej nápad, v chytré knížce píšou, že v zimě je možné míchat naftu s naturalem 95 do poměru 50:50 :o
To je škoda tolik benzínu,já to dám v zimě 1:8 a stačí.Ale mercek zlobí a vaří,tak ho asi nechcu (LOL)

Napsal: 16 zář 2010, 18:40
od radluk
a nezkousel to nekdo riznout technickym ethanolem??? Treba 20% lihu do RO?

Napsal: 16 zář 2010, 18:55
od slovacek.milos
radluk píše:a nezkousel to nekdo riznout technickym ethanolem??? Treba 20% lihu do RO?
já vím akorát že se to spolu kamarádí, ale mrazit nebo v zimě jsem to nezkoušel

Napsal: 16 zář 2010, 20:24
od deflector
co se tyka lihu a RO, tak to rozhodne nejde smychat dohromady...ale je to super na odstraneni vody z nadrze :-)

Napsal: 16 zář 2010, 22:29
od Vinnetou
tak ani VIF král všech aditiv nás nespasí. Stuhlo to stejně jako bez něj zkusim dát poměr 1:500

Napsal: 17 zář 2010, 05:55
od slovacek.milos
deflector píše:co se tyka lihu a RO, tak to rozhodne nejde smychat dohromady...ale je to super na odstraneni vody z nadrze :-)
ano napsal jsem blbost je to už dlouho co jsem to dělal,

líh s se stolním olejem nejdesmíchat,

lih smícháš s ředidlem, směs zbělá pak se vyčeří a pak se s olejem smíchá, jde to tak určitě i s benálem že ho mixneš lihem a pak olejem miloš

Napsal: 17 zář 2010, 07:51
od Vinnetou
s VIF 1:500 už je znát rozdíl olej stuhl jenom částečně už by to možná i jelo. Zkusim poměr 1:333 to bych viděl jako šibeniční poměr s ohledem na zvýšení ceny.

Napsal: 17 zář 2010, 13:12
od Petr.C
Vinnetou píše:s VIF 1:500 už je znát rozdíl olej stuhl jenom částečně už by to možná i jelo. Zkusim poměr 1:333 to bych viděl jako šibeniční poměr s ohledem na zvýšení ceny.
To testuješ na RO z marketu že?U přefiltrovaného RO to bude asi 1:200,tak to by nemuselo být zas tak hrozný,kdo má použitý RO za hubičku,tak se nevyplatí ani přestavba.

Napsal: 17 zář 2010, 17:22
od slovacek.milos
vif se dávkuje mililitr na litr to je l ku lOOO jiní dávkování je nevhodné miloš

Napsal: 17 zář 2010, 17:32
od deflector
slovacek.milos píše:vif se dávkuje mililitr na litr to je l ku lOOO jiní dávkování je nevhodné miloš
milo, nemas pravdu...primo na plechovce je napsane, ze vyssi davkovani neni na zavadu.. (ale asi to uz nic nezlepsi) :-)

Napsal: 17 zář 2010, 19:47
od Petr.C
Psal jsem přímo do VIFu a ptal jsem se na ceny SUPER DIESEL ADITIV a u 1/2l cena je 157,- ,ale u 10l už je cena docela dobrá 2175,-.