Stránka 3 z 3

Napsal: 28 led 2006, 13:50
od reesha
Při nenačipovaném autě to bude v tomto případě podobné.

Normálně by to mělo být u čiplého auta víc, ale právě v tomto případě chyběl vzduch. Měli tam sériové 110hp turbo.

Proto říkám, nejdřívě věci okolo a nakonec doladit software :)

Napsal: 28 led 2006, 14:03
od dramatiq
chces povedat ze tym padom ten chip nemal nejaky velky zmysel,tj je to uplne zbytocne robit ak predpokladame vymenu trysiek a turba?Kedze nakoniec to treba naladit aj tak znova?

Napsal: 28 led 2006, 14:13
od reesha
ano, pokud chceš seriózně ladit auto, tak určitě čip až nakonec

Napsal: 28 led 2006, 20:06
od Kornout
Tak ono to taky je docela logické, těžko budeš ladit motor khotovému softwaru. (LOL)

Napsal: 30 led 2006, 08:10
od Dussič
Reesho,,pěkná práce " ten graf. To už je asi slušnej zátah.

Napsal: 30 led 2006, 09:20
od Andre
Moje zkušenosti s tryskama jsou takové, že při přechodu ze 110ek na Sprint764 byl nárust výkonu znatelný, motor šel lépe do otáček. Pak jsem dával místo Sprintů Race a byl to zase podobný skok jako ze 110ek na ty Sprinty.
Měl jsem obavy ze zvýšené spotřeby, hluku a kouřivosti, ale dneska už vím, že zbytečně :)
Mám to na motoru s mechanickým čerpadlem, takže tam se s mírně zvýšeným hlukem a kouřivostí počítá, ale fakt to není žádný extrém. Dokonce bych řekl, že ta kouřivost je fakt minimální (žádné černé oblaky z výfuku mi nelítají), ale na druhou stranu tomu dávám 2bary vzduchu.
Pokud jde o spotřebu, tak žádný výrazný nárůst se nekoná, možná v řádech pár deci.
Sám jsem tomu dřív taky nevěřil, že se na TDI dá přidat 50 koní s minimálním vedlejším účinkem (crazy)

Napsal: 30 led 2006, 11:25
od Duke
a je nejaky rozdil mezi spojkami davanymi do 66 a 81kW ?...mam 66kW z 11/01 (takze snad uz stejne turbo jako 81) a uvazuji o tryskach a chipu,tak abych po pul roce nemusel menit spojku :)...delat chip az po vymene trysek nebo je to jedno ?

Napsal: 30 led 2006, 12:48
od Andre
Kdyby jsi to četl pozorně, tak je jasně doporučeno dělat chip až nakonec! Nejdřív trysky, turbo a chip je až konečné doladění.
Pokud jde o spojku, tak určitě bude mít životnost zkrácenou, záleží v jakém stavu máš tu původní. Ale s výměnou spojky do budoucna asi počítej.

Napsal: 30 led 2006, 12:54
od Sokolda
jj,já taky dal čip-trysky-turbo- a teď jdu zase na chip,protože je to k hovn.. , takže soft oravdu nakonec. :roll:

Napsal: 30 led 2006, 22:04
od Kornout
To Andre: Co v tom G máš za turbo že vydrží tlačit 2bary? :o já myslel že tam máš to, co chci já (130PS)?

Napsal: 30 led 2006, 22:17
od mvolesko
Kornout píše:To Andre: Co v tom G máš za turbo že vydrží tlačit 2bary? :o já myslel že tam máš to, co chci já (130PS)?
andre má specialitku dokonce jsem viděl na jeho budíku i udaj 2.5baru :), ale i já na turbu ze 130PS tlačim 1.9bar a drží hlavně jde o to co to dělá ve vyšších otáčkách nesmí to lést dál, pak se to turbo popraví ani člověk neví jak

Napsal: 31 led 2006, 09:22
od Andre
Odpoledne dodám foto...