Zase studený starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

skusím to
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

elit píše:Cerpadlo.


Zkus jeste koupit zpetnej ventil a vlozit ho ho na privod nafty. Zkus to postupne pred filtr a za filtr. Taky jsem tak laboroval.
No tak my to nedalo laboroval jsem nad tím kde by mohla bejt příčina furt mněto táhne kté naftě a čerpadlu , tak mně napadlo vzít odmaštovací sprej a prostříkal jsem celé čerpadlo chvýli jsem počkal až to uschne a nastartoval, byl to moment než z podvíčka čerpadla začala prosakovat nafta a podle mého mínění to asi nemá co? :? mohlo by to mít teoreticky vliv na ten start? 8)
octule 2.0 BKD
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Pepe Karita píše:
elit píše:Cerpadlo.


Zkus jeste koupit zpetnej ventil a vlozit ho ho na privod nafty. Zkus to postupne pred filtr a za filtr. Taky jsem tak laboroval.
No tak my to nedalo laboroval jsem nad tím kde by mohla bejt příčina furt mněto táhne kté naftě a čerpadlu , tak mně napadlo vzít odmaštovací sprej a prostříkal jsem celé čerpadlo chvýli jsem počkal až to uschne a nastartoval, byl to moment než z podvíčka čerpadla začala prosakovat nafta a podle mého mínění to asi nemá co? :? mohlo by to mít teoreticky vliv na ten start? 8)
Mohlo, jakmile zastavis, tak se tam pomalu ale jiste zacne tlacit vzduch a vytlacovat naftu. Ja mel ten stejny problem. Mozna ze to vyresis pretesnenim pokud se na to da sehnat tesneni a nebude zavada jeste jinde.
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Tak jsem obědnanej do VW tak jsem zvjedavej co my řeknou.
octule 2.0 BKD
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Myslim, ze nic noveho se nedozvis.
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

no já doufám že ukážou na příčinu jeto přece autorizovanej servis ne tak ať ukážou že to jsou znalci své značky a ne jen víměna omil ja sám jsem zvjedavej.Dám vjedět,jedu tam ve čtvrtek.
octule 2.0 BKD
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Pepe Karita píše:no já doufám že ukážou na příčinu jeto přece autorizovanej servis ne tak ať ukážou že to jsou znalci své značky a ne jen víměna omil ja sám jsem zvjedavej.Dám vjedět,jedu tam ve čtvrtek.

Ok, ja to vidim tak, ze si to tam nechaji a budou laborovat metodou pokus omyl
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

na to jim se.. , diagnostika a jedu domů jsou to machři ne?ale vydím to na ten samej problém jak jsi mněl ty (čerpadlo) u nás je supr vrakáč maj tam fakt všechno a hlavně vyzkoušíš a pak zaplatíš Kdyby to nebyl takovej problém vyměnit to čerpadlo tak jsem to dávno udělal ale ja to sám nedělám a vservisu to je ranec Chápeš ne?
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

K tomu čerpadlu. kdybych ho mněl náhodou v pr... tak jaký mam shánět?jsou různé tipi na každej motor?když jo tak jaký tam dát.
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Tak jsem byl ve VW na měřili my pár hodnot pro mně asi duležitá je ta předvstřiku nevím jak se vkládaj obrázky jinak bych to sem hodil ale na načtení bloku 4 mam 860/min 0,8%v.OT 4.4%n.OT 96% ja tomu nerozumim coto vlastně znamená myslím že Huml my minule psal že by tam mnělo bejt kolem 2% říkali že to čerpadlo může bejt rozhození na rozvodech ale to je v poho. Jinak byl jsem na technický a emise OK. Jo a na těch emysích to poznal protože u dvou tisících mu to začalo haprovat a pak jak víno.Takže jediný co mně teť čeká v pondělí jedu nechat vytáhnout vstřiky a skontrolujou je a jestli ok tak jak my psal elit vyměním čerpadlo no a tim to nebude a normálně my jebne.
octule 2.0 BKD
radek.sussenbeck
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2006, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od radek.sussenbeck »

tak me to delalo to samy studeny nenastartovat .mam vw passat 1,9tdi rok 1995 skouselsem vsechno zhaveni trysky naftu noadelato rozvodovy kolo na klyce jetam takova ploska mysto klynku a taje vymackana a cely se to precasuje pak sem to vymenyl a v pohode
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

no jo ale rozvody mě seděj
octule 2.0 BKD
radek.sussenbeck
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2006, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od radek.sussenbeck »

a dyvalses na kolo na klyce tam staci fakt jen 1mm az 2mm aby to bylo trochu mackly a nenatocis vvono to vypada normalne sedely nam taky rrozvody podle rysek a koliku na cerpadle a kdys sme to schodily z klyky tak sme koukaly jak blazeni
radek.sussenbeck
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2006, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od radek.sussenbeck »

jo ajeto vyrobny vada ta klyka s rozvvody :?
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

no až vyměním vstřiky a budu nechávat dělat to čerpadlo tak se na to mrknu dík.
octule 2.0 BKD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“