Stránka 3 z 5
Napsal: 29 lis 2010, 10:14
od P_J
ondratdi píše:Huml píše:nemyslím, vím, je to klasickej setrvák ATD, na O2 totiž žádná origo jednohmota neexistuje

Na Oct2 je origo 1hmota, lamela a přítlačák jsou stejný jako na ATD jenom setrvák je jinej. setrvák 038105269D, lamela 038141032, přítlačák 038141025N
Oukej

Napsal: 29 lis 2010, 12:41
od Huml
jj, je to pravda, omlouvám se za mystifikaci, zmátlo mě, že na cc-autodíly, tam mají napsanou i O1, ten 038105269D by měl být opravdu jednohmotnostní na O2
Napsal: 29 lis 2010, 12:55
od P_J

je to objednany
Napsal: 29 lis 2010, 14:59
od Tomas.cz
Pokud to někdo ví, jaké jsou vlastně rozdíly mezi těma setrvákama?
Např. 1Z a ATD nebo tou origo jednohmotou na OII, ta si myslím že bude udělaná tak aby jí nebylo potřeba stáčet zezadu a setrvák ATD/1Z je stejnej ne?
Díky
Napsal: 29 lis 2010, 16:17
od toby66kw
Tomas.cz píše:Pokud to někdo ví, jaké jsou vlastně rozdíly mezi těma setrvákama?
Např. 1Z a ATD nebo tou origo jednohmotou na OII, ta si myslím že bude udělaná tak aby jí nebylo potřeba stáčet zezadu a setrvák ATD/1Z je stejnej ne?
Díky
Nevím to ,ale ten na OII bude mět tu dosedací plochu na kliku o cca 4mm blíš k motoru, než ten origo ATD.
Napsal: 29 lis 2010, 17:07
od Tomas.cz
Aha, uvidíme jestli kolega Huml bude mít nějakou zkušenost

Napsal: 29 lis 2010, 19:18
od Huml
nemám, proto jsem ani nevěděl, že už ta origo jednohmota je, když to konkrétně nehledáš, tak nevíš, jinak právě mě zmátlo to, že na cc-autodíly, tam maj jak O1 tak O2, podle origo čísel jsou ale setrváky do O1 a O2 jiný, jak už Toby zmínil, je rozdíl asi 4mm v posunutí setrváku, O2 ho mají jakoby dál od motoru, proto se ty ATD/1Z musí stáčet, jinak dvouhmota z O2 100% nejde do O1, ale možná, že tady u tý jednohmoty to mají odzkoušený, že to funguje i v O1, ale moc se mi to nezdá
Napsal: 29 lis 2010, 20:18
od fabiátor
Jak píše Huml. Spíš bych počítal s tím, že papír snese všechno

Napsal: 02 pro 2010, 13:13
od P_J
Napsal: 02 pro 2010, 17:52
od Huml
no podle toho čísla co je odlitý to nenajdeš, je to jak s jednohmotou na O1, tam je taky uplně jiný číslo, než podle, kterýho se objednává, toto by mělo být správně

Napsal: 03 pro 2010, 14:37
od mva1
[quote="Tomas.cz"]
Pokud to někdo ví, jaké jsou vlastně rozdíly mezi těma setrvákama?
Např. 1Z a ATD nebo tou origo jednohmotou na OII, ta si myslím že bude udělaná tak aby jí nebylo potřeba stáčet zezadu a setrvák ATD/1Z je stejnej ne?
Díky[/quote]
Ten jednohmotnosti setrvak na OII 038195273D co má P_J na fotce nejde do OI.
Je vyšší než ty do OI,někde ještě mám fotku,jak to bylo opřený.
(rýhy na přítlačáku)
Osobní zkušenost.
To sem si tenkrát vyslech od mechanika co sem to koupil za kradenou sračku.
Napsal: 03 pro 2010, 21:02
od Huml
však to jsem i psal, že zaměňovat setrváky mezi O1 a O2 nejdou, proto mě to zmátlo i na těch cc-autodílech, že tam má napsanou i O1 a to je blbost, je rozdíl právě v tý výšce, jinak 1Z a ATD je pořád jeden a ten samej setrvák, dával se dokonce i do 2,0 16V benálů v G3 a Passatech
Napsal: 03 pro 2010, 21:36
od Zdeněk M
Huml píše:však to jsem i psal, že zaměňovat setrváky mezi O1 a O2 nejdou, proto mě to zmátlo i na těch cc-autodílech, že tam má napsanou i O1 a to je blbost, je rozdíl právě v tý výšce, jinak 1Z a ATD je pořád jeden a ten samej setrvák, dával se dokonce i do 2,0 16V benálů v G3 a Passatech
Už sme si stím hrali

Je fakt dal, posunetej do prevodovky. Po namontovaní do O1 starter neotocil, tak se to rozebralo a zuby byli seklý v obalu

jen nevím jestli to byla spravná převodovka ale asi jo EGS nebo tak neco.
Napsal: 12 led 2011, 09:49
od P_J
Jen info ostatním .. k tomu setrváku 038105269D se musí objednat i přítlačák, jelikož z VR6 tam najde

zapadne do nej vic lamela ..
Napsal: 12 led 2011, 10:03
od Pája 19
Tak to se ti to celkem prodražilo. To by asi bylo fakt lepší koupit celej set z ATD a stočit setrvačník.