Napsal: 05 led 2011, 23:55
Řemenice viditelně hází....
Auta, auta, auta..
https://dieselpower.cz/forum/
Ta se ani nehne :-)jsem na stopě čerpadla,takže ho vyhodím ven,dám zrepasovat a uvidí se co dál,je tam evidentní problém ten, že se to topí v naftě,jde tam moc paliva a problém je v čerpadle .Děkuji za vaše názory!jericho-3 píše:Řemenice viditelně hází....
Když jsem opravil starter a padající naftu,tak v dílně to šlo na 4 válce,dal jsem to ven a venku to nešlo v -10°c natočit,pak se zadařilo a byly to už ty 2-3 válce a od té doby se to sere!Včera to bylo v dílně celý den,nabralo to teplo a furt 2-3 válce.Vyměnil jsem snímač teploty paiva,páč je KO a furt to valí těch 30 mg z čerpadla.Takže buď pohnu hlavou nebo to rovnou vyhodím to čerpadlo a dám ho na repas!skeletor píše:Tak pokud to správně chápu, za studena jde na 2 válce, pak sechytne a po 15min.volnoběhu jde na 2 válce, pokud tomu přidáš uklidní se to a trvá to dalších 15min než to zase jede na 2 válce?
To jest dobrý poznatek s tím ozubeným kolečkem !.Teď tedy jak poznat jednoznačně zda je KO čerpadlo nebo zda to dělá kolečko na řemenici?Pomocí Supervagu se to dá poznat podle nějaké veličiny?Jako jednoznačně to čerpadlo tam valí moc nafty a pokud by bylo kolečko vyšlehaný,valilo by to tam tolik nafty neustále?Toto je dobrý tady vyřešit,protože vaše názory jsou cenné!!!Já čekám až mi zaplatí za opravu startéru a padání nafty a zítra řekne majitel co dál tedy, protože on je z toho mimo.Nerad bych vyhodil X tisíc za repas čerpadla,když to tím nebude a bude třeba kolečko v háji a to já neopravím,nic na to nemámvena píše:Budeš muset povolit řemenici,schodit rozvody a řemenici sundat pak je to teprve poznat.Pokud bude vymačkaná tak než tam dáš novou ,budeš muset srovnat kliku ona ta dosedací plocha bude trochu do kulata.Pokud nesrovnáš zachvilku se vymáčkne znova. A musíš jí dotáhnout na pecky, je na to danej nákej moment,ale nevím přesně kolik.Pokud to tím bude tak ti ho zjistím ,mám to určitě někde napsaný. Měl jsem stejný problém už na dvou autech a pokaždý to bylo tím.
Zkontroluj rozvody, dej to na znacku na setrvaku, pravitko do vacky pokud tam nepude, tak to nejspis pochoduje. Když to natocis a chcipnes a znova skontrolujes tak to bude zas jinde. Nejlip udelas když to zkusis povolit, vetsinou to jde lehce, lepsí ho sundat a podivat se. Origo stojí nový 800kc a sroub 100kc . Oprava tkví v zafrezovaní tý plosky, když se nepodaří tak jinou kliku.ThrashTheTrash píše:To jest dobrý poznatek s tím ozubeným kolečkem !.Teď tedy jak poznat jednoznačně zda je KO čerpadlo nebo zda to dělá kolečko na řemenici?Pomocí Supervagu se to dá poznat podle nějaké veličiny?Jako jednoznačně to čerpadlo tam valí moc nafty a pokud by bylo kolečko vyšlehaný,valilo by to tam tolik nafty neustále?Toto je dobrý tady vyřešit,protože vaše názory jsou cenné!!!Já čekám až mi zaplatí za opravu startéru a padání nafty a zítra řekne majitel co dál tedy, protože on je z toho mimo.Nerad bych vyhodil X tisíc za repas čerpadla,když to tím nebude a bude třeba kolečko v háji a to já neopravím,nic na to nemámvena píše:Budeš muset povolit řemenici,schodit rozvody a řemenici sundat pak je to teprve poznat.Pokud bude vymačkaná tak než tam dáš novou ,budeš muset srovnat kliku ona ta dosedací plocha bude trochu do kulata.Pokud nesrovnáš zachvilku se vymáčkne znova. A musíš jí dotáhnout na pecky, je na to danej nákej moment,ale nevím přesně kolik.Pokud to tím bude tak ti ho zjistím ,mám to určitě někde napsaný. Měl jsem stejný problém už na dvou autech a pokaždý to bylo tím.!V okolí Prostějova nevím kdo to dělá,jedině co vím,tak klika popřípadě ven a venku by mi ji opravil jeden pán!
Zdeněk M píše:Zkontroluj rozvody, dej to na znacku na setrvaku, pravitko do vacky pokud tam nepude, tak to nejspis pochoduje. Když to natocis a chcipnes a znova skontrolujes tak to bude zas jinde. Nejlip udelas když to zkusis povolit, vetsinou to jde lehce, lepsí ho sundat a podivat se. Origo stojí nový 800kc a sroub 100kc . Oprava tkví v zafrezovaní tý plosky, když se nepodaří tak jinou kliku.ThrashTheTrash píše:To jest dobrý poznatek s tím ozubeným kolečkem !.Teď tedy jak poznat jednoznačně zda je KO čerpadlo nebo zda to dělá kolečko na řemenici?Pomocí Supervagu se to dá poznat podle nějaké veličiny?Jako jednoznačně to čerpadlo tam valí moc nafty a pokud by bylo kolečko vyšlehaný,valilo by to tam tolik nafty neustále?Toto je dobrý tady vyřešit,protože vaše názory jsou cenné!!!Já čekám až mi zaplatí za opravu startéru a padání nafty a zítra řekne majitel co dál tedy, protože on je z toho mimo.Nerad bych vyhodil X tisíc za repas čerpadla,když to tím nebude a bude třeba kolečko v háji a to já neopravím,nic na to nemámvena píše:Budeš muset povolit řemenici,schodit rozvody a řemenici sundat pak je to teprve poznat.Pokud bude vymačkaná tak než tam dáš novou ,budeš muset srovnat kliku ona ta dosedací plocha bude trochu do kulata.Pokud nesrovnáš zachvilku se vymáčkne znova. A musíš jí dotáhnout na pecky, je na to danej nákej moment,ale nevím přesně kolik.Pokud to tím bude tak ti ho zjistím ,mám to určitě někde napsaný. Měl jsem stejný problém už na dvou autech a pokaždý to bylo tím.!V okolí Prostějova nevím kdo to dělá,jedině co vím,tak klika popřípadě ven a venku by mi ji opravil jeden pán!
Zdeněk M píše:Zkontroluj rozvody, dej to na znacku na setrvaku, pravitko do vacky pokud tam nepude, tak to nejspis pochoduje. Když to natocis a chcipnes a znova skontrolujes tak to bude zas jinde. Nejlip udelas když to zkusis povolit, vetsinou to jde lehce, lepsí ho sundat a podivat se. Origo stojí nový 800kc a sroub 100kc . Oprava tkví v zafrezovaní tý plosky, když se nepodaří tak jinou kliku.ThrashTheTrash píše:To jest dobrý poznatek s tím ozubeným kolečkem !.Teď tedy jak poznat jednoznačně zda je KO čerpadlo nebo zda to dělá kolečko na řemenici?Pomocí Supervagu se to dá poznat podle nějaké veličiny?Jako jednoznačně to čerpadlo tam valí moc nafty a pokud by bylo kolečko vyšlehaný,valilo by to tam tolik nafty neustále?Toto je dobrý tady vyřešit,protože vaše názory jsou cenné!!!Já čekám až mi zaplatí za opravu startéru a padání nafty a zítra řekne majitel co dál tedy, protože on je z toho mimo.Nerad bych vyhodil X tisíc za repas čerpadla,když to tím nebude a bude třeba kolečko v háji a to já neopravím,nic na to nemámvena píše:Budeš muset povolit řemenici,schodit rozvody a řemenici sundat pak je to teprve poznat.Pokud bude vymačkaná tak než tam dáš novou ,budeš muset srovnat kliku ona ta dosedací plocha bude trochu do kulata.Pokud nesrovnáš zachvilku se vymáčkne znova. A musíš jí dotáhnout na pecky, je na to danej nákej moment,ale nevím přesně kolik.Pokud to tím bude tak ti ho zjistím ,mám to určitě někde napsaný. Měl jsem stejný problém už na dvou autech a pokaždý to bylo tím.!V okolí Prostějova nevím kdo to dělá,jedině co vím,tak klika popřípadě ven a venku by mi ji opravil jeden pán!
Obi píše:Co dráty k čerpadlu,kostra motoru,konektor čerpadla?