Stránka 3 z 4

Napsal: 05 led 2011, 23:55
od jericho-3
Řemenice viditelně hází....

Napsal: 06 led 2011, 00:00
od ThrashTheTrash
jericho-3 píše:Řemenice viditelně hází....
Ta se ani nehne :-)jsem na stopě čerpadla,takže ho vyhodím ven,dám zrepasovat a uvidí se co dál,je tam evidentní problém ten, že se to topí v naftě,jde tam moc paliva a problém je v čerpadle .Děkuji za vaše názory!

Napsal: 06 led 2011, 07:00
od slovacek.milos
tak to čerpadlo jěště označ a pohni nastavovačem směr od hlavy ke kolu přidáš a směr dělící hlava ubereš

mpv

Napsal: 06 led 2011, 09:32
od skeletor
Tak pokud to správně chápu, za studena jde na 2 válce, pak sechytne a po 15min.volnoběhu jde na 2 válce, pokud tomu přidáš uklidní se to a trvá to dalších 15min než to zase jede na 2 válce?

Re: mpv

Napsal: 06 led 2011, 10:12
od ThrashTheTrash
skeletor píše:Tak pokud to správně chápu, za studena jde na 2 válce, pak sechytne a po 15min.volnoběhu jde na 2 válce, pokud tomu přidáš uklidní se to a trvá to dalších 15min než to zase jede na 2 válce?
Když jsem opravil starter a padající naftu,tak v dílně to šlo na 4 válce,dal jsem to ven a venku to nešlo v -10°c natočit,pak se zadařilo a byly to už ty 2-3 válce a od té doby se to sere!Včera to bylo v dílně celý den,nabralo to teplo a furt 2-3 válce.Vyměnil jsem snímač teploty paiva,páč je KO a furt to valí těch 30 mg z čerpadla.Takže buď pohnu hlavou nebo to rovnou vyhodím to čerpadlo a dám ho na repas!

Napsal: 06 led 2011, 22:12
od vena
Budeš muset povolit řemenici,schodit rozvody a řemenici sundat pak je to teprve poznat.Pokud bude vymačkaná tak než tam dáš novou ,budeš muset srovnat kliku ona ta dosedací plocha bude trochu do kulata.Pokud nesrovnáš zachvilku se vymáčkne znova. A musíš jí dotáhnout na pecky, je na to danej nákej moment,ale nevím přesně kolik.Pokud to tím bude tak ti ho zjistím ,mám to určitě někde napsaný. Měl jsem stejný problém už na dvou autech a pokaždý to bylo tím.

Napsal: 06 led 2011, 22:41
od ThrashTheTrash
vena píše:Budeš muset povolit řemenici,schodit rozvody a řemenici sundat pak je to teprve poznat.Pokud bude vymačkaná tak než tam dáš novou ,budeš muset srovnat kliku ona ta dosedací plocha bude trochu do kulata.Pokud nesrovnáš zachvilku se vymáčkne znova. A musíš jí dotáhnout na pecky, je na to danej nákej moment,ale nevím přesně kolik.Pokud to tím bude tak ti ho zjistím ,mám to určitě někde napsaný. Měl jsem stejný problém už na dvou autech a pokaždý to bylo tím.
To jest dobrý poznatek s tím ozubeným kolečkem !.Teď tedy jak poznat jednoznačně zda je KO čerpadlo nebo zda to dělá kolečko na řemenici?Pomocí Supervagu se to dá poznat podle nějaké veličiny?Jako jednoznačně to čerpadlo tam valí moc nafty a pokud by bylo kolečko vyšlehaný,valilo by to tam tolik nafty neustále?Toto je dobrý tady vyřešit,protože vaše názory jsou cenné!!!Já čekám až mi zaplatí za opravu startéru a padání nafty a zítra řekne majitel co dál tedy, protože on je z toho mimo.Nerad bych vyhodil X tisíc za repas čerpadla,když to tím nebude a bude třeba kolečko v háji a to já neopravím,nic na to nemám :-(!V okolí Prostějova nevím kdo to dělá,jedině co vím,tak klika popřípadě ven a venku by mi ji opravil jeden pán!

Napsal: 06 led 2011, 23:36
od vena
nemusíš vyndavat kliku,kolečko stojí cca250 kč a kliku jsme srovnaly lehce flexou. Ideální prý je fréza na sedla ventilú ,tou rovnou plochou , ale tu jsem nesehnal. Zda se to dá poznat vagem nevím,ale myslím ,že asi ne. Pokud by jsi si nastavil rozvody na značky tak by to mělo být poznat. Vačku zaaretovat pravítkem,čerpadlo kolíkem tak musí sedět na značce i setrvák. Pokud nebude sedět tak je to jasná řemenice

Napsal: 06 led 2011, 23:39
od Zdeněk M
ThrashTheTrash píše:
vena píše:Budeš muset povolit řemenici,schodit rozvody a řemenici sundat pak je to teprve poznat.Pokud bude vymačkaná tak než tam dáš novou ,budeš muset srovnat kliku ona ta dosedací plocha bude trochu do kulata.Pokud nesrovnáš zachvilku se vymáčkne znova. A musíš jí dotáhnout na pecky, je na to danej nákej moment,ale nevím přesně kolik.Pokud to tím bude tak ti ho zjistím ,mám to určitě někde napsaný. Měl jsem stejný problém už na dvou autech a pokaždý to bylo tím.
To jest dobrý poznatek s tím ozubeným kolečkem !.Teď tedy jak poznat jednoznačně zda je KO čerpadlo nebo zda to dělá kolečko na řemenici?Pomocí Supervagu se to dá poznat podle nějaké veličiny?Jako jednoznačně to čerpadlo tam valí moc nafty a pokud by bylo kolečko vyšlehaný,valilo by to tam tolik nafty neustále?Toto je dobrý tady vyřešit,protože vaše názory jsou cenné!!!Já čekám až mi zaplatí za opravu startéru a padání nafty a zítra řekne majitel co dál tedy, protože on je z toho mimo.Nerad bych vyhodil X tisíc za repas čerpadla,když to tím nebude a bude třeba kolečko v háji a to já neopravím,nic na to nemám :-(!V okolí Prostějova nevím kdo to dělá,jedině co vím,tak klika popřípadě ven a venku by mi ji opravil jeden pán!
Zkontroluj rozvody, dej to na znacku na setrvaku, pravitko do vacky pokud tam nepude, tak to nejspis pochoduje. Když to natocis a chcipnes a znova skontrolujes tak to bude zas jinde. Nejlip udelas když to zkusis povolit, vetsinou to jde lehce, lepsí ho sundat a podivat se. Origo stojí nový 800kc a sroub 100kc . Oprava tkví v zafrezovaní tý plosky, když se nepodaří tak jinou kliku. :)

Napsal: 07 led 2011, 00:16
od ThrashTheTrash
Zdeněk M píše:
ThrashTheTrash píše:
vena píše:Budeš muset povolit řemenici,schodit rozvody a řemenici sundat pak je to teprve poznat.Pokud bude vymačkaná tak než tam dáš novou ,budeš muset srovnat kliku ona ta dosedací plocha bude trochu do kulata.Pokud nesrovnáš zachvilku se vymáčkne znova. A musíš jí dotáhnout na pecky, je na to danej nákej moment,ale nevím přesně kolik.Pokud to tím bude tak ti ho zjistím ,mám to určitě někde napsaný. Měl jsem stejný problém už na dvou autech a pokaždý to bylo tím.
To jest dobrý poznatek s tím ozubeným kolečkem !.Teď tedy jak poznat jednoznačně zda je KO čerpadlo nebo zda to dělá kolečko na řemenici?Pomocí Supervagu se to dá poznat podle nějaké veličiny?Jako jednoznačně to čerpadlo tam valí moc nafty a pokud by bylo kolečko vyšlehaný,valilo by to tam tolik nafty neustále?Toto je dobrý tady vyřešit,protože vaše názory jsou cenné!!!Já čekám až mi zaplatí za opravu startéru a padání nafty a zítra řekne majitel co dál tedy, protože on je z toho mimo.Nerad bych vyhodil X tisíc za repas čerpadla,když to tím nebude a bude třeba kolečko v háji a to já neopravím,nic na to nemám :-(!V okolí Prostějova nevím kdo to dělá,jedině co vím,tak klika popřípadě ven a venku by mi ji opravil jeden pán!
Zkontroluj rozvody, dej to na znacku na setrvaku, pravitko do vacky pokud tam nepude, tak to nejspis pochoduje. Když to natocis a chcipnes a znova skontrolujes tak to bude zas jinde. Nejlip udelas když to zkusis povolit, vetsinou to jde lehce, lepsí ho sundat a podivat se. Origo stojí nový 800kc a sroub 100kc . Oprava tkví v zafrezovaní tý plosky, když se nepodaří tak jinou kliku. :)

Rozvody jsem měl nastavený,čerpadlo na trn,vačka na pravitko,klika sedí dle rysky a vše OK,sice jsem nezkoušel to startovat a znovu stavět,ale ještě teda pro klid duše to rozhodím a mrknu na to kolečko hlavně :-) Děkuji za další rady :-)

Napsal: 07 led 2011, 00:17
od ThrashTheTrash
Zdeněk M píše:
ThrashTheTrash píše:
vena píše:Budeš muset povolit řemenici,schodit rozvody a řemenici sundat pak je to teprve poznat.Pokud bude vymačkaná tak než tam dáš novou ,budeš muset srovnat kliku ona ta dosedací plocha bude trochu do kulata.Pokud nesrovnáš zachvilku se vymáčkne znova. A musíš jí dotáhnout na pecky, je na to danej nákej moment,ale nevím přesně kolik.Pokud to tím bude tak ti ho zjistím ,mám to určitě někde napsaný. Měl jsem stejný problém už na dvou autech a pokaždý to bylo tím.
To jest dobrý poznatek s tím ozubeným kolečkem !.Teď tedy jak poznat jednoznačně zda je KO čerpadlo nebo zda to dělá kolečko na řemenici?Pomocí Supervagu se to dá poznat podle nějaké veličiny?Jako jednoznačně to čerpadlo tam valí moc nafty a pokud by bylo kolečko vyšlehaný,valilo by to tam tolik nafty neustále?Toto je dobrý tady vyřešit,protože vaše názory jsou cenné!!!Já čekám až mi zaplatí za opravu startéru a padání nafty a zítra řekne majitel co dál tedy, protože on je z toho mimo.Nerad bych vyhodil X tisíc za repas čerpadla,když to tím nebude a bude třeba kolečko v háji a to já neopravím,nic na to nemám :-(!V okolí Prostějova nevím kdo to dělá,jedině co vím,tak klika popřípadě ven a venku by mi ji opravil jeden pán!
Zkontroluj rozvody, dej to na znacku na setrvaku, pravitko do vacky pokud tam nepude, tak to nejspis pochoduje. Když to natocis a chcipnes a znova skontrolujes tak to bude zas jinde. Nejlip udelas když to zkusis povolit, vetsinou to jde lehce, lepsí ho sundat a podivat se. Origo stojí nový 800kc a sroub 100kc . Oprava tkví v zafrezovaní tý plosky, když se nepodaří tak jinou kliku. :)

Rozvody jsem měl nastavený,čerpadlo na trn,vačka na pravitko,klika sedí dle rysky a vše OK,sice jsem nezkoušel to startovat a znovu stavět,ale ještě teda pro klid duše to rozhodím a mrknu na to kolečko hlavně :-) Děkuji za další rady :-)

Napsal: 09 led 2011, 19:00
od ThrashTheTrash
Takže čerpadlo je venku, v týdnu si zákazník doveze od bazaristu druhý.Kolečko na klice je OK.Děkuji.

Napsal: 21 led 2011, 22:12
od ThrashTheTrash
Takže pánové jsem v koncích.Čerpadlo mi dovezl majitel druhý z jiného auta,takže záruka že je OK nikde není.Dal jsem ho tam,nastavil vše na značy a motor co?No neběží,pokud mu nežhavím ručně,protože žhavení nejde,tak motor neběží.Pokud mu přižhavím,tak jde motor na 1000ot a pak jak přestanu žhavit,motor zdechne!Potenciometr plynového pedálu je funkční,ale motor pokud běží na 1000ot,tak na plyn nereaguje!Vstřikovací množství se posunulo ze 30 mg na 23mg což je zase špatně!A nepíše to už snímač teploty paliva,teplota je 13°C a teplota motoru taky okolo 13°C.Chyba co se objevovala i minule je ventil přerušení dodávky paliva a je tam pořád i když ji smažu.Šťáva na ním je a ventil cvaká.Takže nevím kde začít,prostě motor nejede.Budu vděčný za každé nápady,popřípadě kdo má chuť z okolí Prostějova,nechť dojede,není problém se domluvit!Děkuji všem!

Zapomněl jsem dodat,motor už tolik nekouří jak před tím,minule to byla dýmovnice ,to byl děs a chod je kultivovanější,ale furt to zdechá a nejde za plynem.Bez žhavení ani rána prostě!


Je tu pro mě jedna otázka,proč to čerpadlo furt valí 23mg?A začnu se asi zajímat o žhavení,proč nejde.Přece při 13°C by motor měl naskočit sám bez žhavení,pokud se nepletu!

Napsal: 21 led 2011, 22:56
od Obi
Co dráty k čerpadlu,kostra motoru,konektor čerpadla?

Napsal: 21 led 2011, 22:59
od ThrashTheTrash
Obi píše:Co dráty k čerpadlu,kostra motoru,konektor čerpadla?

Dráty k čerpadlu...svorkovnice jsem neměřil,jsou tam dvě.Mám od Bosche příručku a zítra si to vytisknu a budu měřit!Kostru motoru jsen nekontroloval,mrknu na ni zítra.