Stránka 3 z 6
Napsal: 15 bře 2011, 12:43
od Smoke
bmw a vw je uplně jiné, jak motor, turbo i vstřikování. dle mě to chipem na 160k nejde (viděl jsem 151k na 81kw, ale to byl strop).
a u toho bmw, jak je to s životností? pokus-omyl? jaká brzda?
Napsal: 15 bře 2011, 13:02
od KARLIN80
Smoke píše:bmw a vw je uplně jiné, jak motor, turbo i vstřikování. dle mě to chipem na 160k nejde (viděl jsem 151k na 81kw, ale to byl strop).
a u toho bmw, jak je to s životností? pokus-omyl? jaká brzda?
Ale on myslel na audi A4 3,0 TDI člena Badumi nie BMW. či?
Napsal: 15 bře 2011, 13:50
od Smoke
v tom případě omluva- nedávno se tu řešilo bmw 330d.
ale odlišnost komponent zůstává
Napsal: 15 bře 2011, 14:21
od TDIfun
Napsal: 15 bře 2011, 14:47
od subz3ro_tdi
Mongo píše:a kupovat hybrida na 165ps je uplna kktina.... nehnevaj sa na mna DUKES ale je to ciro cira hlupost.... tak isto ked nie VA tak nech si kupi VB a bude mat rezervu na dalsich min 40-50PS.....
uz to tu sice pisal TDIfun ale matematika je jednoducha...
nove VB turbo => 20 tis. Kc => nutnost redukcie z vystupu a upravy prveho kusu sania....
VA vo V obale => 15 tis. Kc => bezproblemova montaz
nie vzdy suhlasim s tym co napise Dukes, lebo ma obcas moc obchodne ponimanie, ale na tomto nevidim absolutne nic zle.... o com tu vznikla tato diskusia fakt nechapem......... doby ked sa v softe upravovali 3 mapy a ladilo sa s horiaciou naftou vo vyfuku su uz par rokov prec, aspon som si to myslel, tak sem preboha neplette tieto veci..... ak by bol 165ps hybrid zbytocnost, tak vysvetlite koncernovym navrharom preco do 96kw motora davali VA do 110kw motora davali VB model, ked pomaly 120kw sa da dosiahnut len premapovanim

Napsal: 15 bře 2011, 14:58
od Misík
subz3ro_tdi píše:Mongo píše:a kupovat hybrida na 165ps je uplna kktina.... nehnevaj sa na mna DUKES ale je to ciro cira hlupost.... tak isto ked nie VA tak nech si kupi VB a bude mat rezervu na dalsich min 40-50PS.....
uz to tu sice pisal TDIfun ale matematika je jednoducha...
nove VB turbo => 20 tis. Kc => nutnost redukcie z vystupu a upravy prveho kusu sania....
VA vo V obale => 15 tis. Kc => bezproblemova montaz
nie vzdy suhlasim s tym co napise Dukes, lebo ma obcas moc obchodne ponimanie, ale na tomto nevidim absolutne nic zle.... o com tu vznikla tato diskusia fakt nechapem......... doby ked sa v softe upravovali 3 mapy a ladilo sa s horiaciou naftou vo vyfuku su uz par rokov prec, aspon som si to myslel, tak sem preboha neplette tieto veci..... ak by bol 165ps hybrid zbytocnost, tak vysvetlite koncernovym navrharom preco do 96kw motora davali VA do 110kw motora davali VB model, ked pomaly 120kw sa da dosiahnut len premapovanim

Trosku sa zapojim.Presne otom to je a aky priebeh,rezerva - spolahlivost sa da dosiahnut z danymi komponentami.Ja som tiez zastancom kvalitne odvedenej praci a ludom co tomu rozumeju ako bastleniu doma v garazi pokus omyl.Myslim si ze takato konfiguracia pojde nakoniec na ceste ovela lepsie a s lepsim priebehom v celom pasme otacok a ja bez dymu a so spolahlivostou ako ma seria ak nie lepsou.Vsteko zostava povodne nic sa nepreraba navyse a tak aj nebyje do oci pri predaji ci kontrole na STK a EK.Ved aj subz3ro_tdi nedavno menil hybrid a da sa povedat ze velmi uspesne kedze priebeh je teraz uplne dakde inde na co som aj reagoval prispevkom ked sem vlozil graf.
Napsal: 15 bře 2011, 15:22
od Mongo
ach boze.... ide o to ze aj nove VB sa da kupit za podstatne menej ako dajme tomu 15tis kc... resp 560e a ked uz za tu cenu sa da kupit napr do RR hybrid do 230PS ak sa nemylim..... ale 100 ludi 100 chutí..... ked ma niekto na nezmyselnost typu VA v obale V tak nech sa paci... ja by som to neurobil... lebo viem ze sa da urobit taka a hentaka redukcia.. zavolam sustruznikovy spravím mu vykres a na druhy den si predem poto a som spoko... a k tym mapam.... dobre viem ze sa neupravuju 3 mapy.... vdaka jednemu cloveku zacinam mat velmi jasno v tejto problematike... a riesit obchod systemom narvat niekomu kto nema ani paru vo co go to najdrahsie nieje podla mna az tak to prave orechove.. ale prosim... skor ci neskor ten clovek pride nato ze to mohol mat cele a tak isto kvalitne za polovicu keby sa trosku hlbsie zamyslel nad tym co chce.... a za dalsie uz zacina byt podla mna pretlak ludi co sa zaoberaju repasaciou turb a podobne... takze len cakam kedy bude stat VB 350e aj s dokladom

Napsal: 15 bře 2011, 15:25
od Mongo
Misík píše:
Trosku sa zapojim.Presne otom to je a aky priebeh,rezerva - spolahlivost sa da dosiahnut z danymi komponentami.Ja som tiez zastancom kvalitne odvedenej praci a ludom co tomu rozumeju ako bastleniu doma v garazi pokus omyl.Myslim si ze takato konfiguracia pojde nakoniec na ceste ovela lepsie a s lepsim priebehom v celom pasme otacok a ja bez dymu a so spolahlivostou ako ma seria ak nie lepsou.Vsteko zostava povodne nic sa nepreraba navyse a tak aj nebyje do oci pri predaji ci kontrole na STK a EK.Ved aj subz3ro_tdi nedavno menil hybrid a da sa povedat ze velmi uspesne kedze priebeh je teraz uplne dakde inde na co som aj reagoval prispevkom ked sem vlozil graf.
spytam sa ta len jednu jedinu vec..... vytahoval si ty niekedy turbo von s auta? cistil si regulaciu? a ver mi ze aj ARL ktore ma 210PS moze ist bez dymu.....a vsetko seria....
Napsal: 15 bře 2011, 15:31
od Vici
není hybrid jako hybrid...
jinak by mě zajímalo kde se dá sehnat origo nové VB pod 15 000 kč? to by bylo mco hezké
Napsal: 15 bře 2011, 15:40
od Misík
spytam sa ta len jednu jedinu vec..... vytahoval si ty niekedy turbo von s auta? cistil si regulaciu? a ver mi ze aj ARL ktore ma 210PS moze ist bez dymu.....a vsetko seria....[/quote]
No sice mam oproti Panom co su v tomto obore fakt jednicky co dohanat a aj tak nemam sancu ved clovek sa uci cely zivot.Odpoved na tvoju otazku je ano niekolko daj si moj profil a zistis co robim teda voco Gooo.Ale ja som sa vyjadril k teme a neriesim tu nikoho ako tymna.Ja si iba zastavam kvalitne odvedenu pracu.
Napsal: 15 bře 2011, 15:40
od subz3ro_tdi
Mongo píše:takze len cakam kedy bude stat VB 350e aj s dokladom

tak na to si rad pockam....... pokial viem tak len cena dielov na repas sa pohybuje okolo 250 eur, takze ak sa s tym niekto bude pieskovat, skladat a vyvazovat za 100 eur a este da k tomu aj doklad (odvedie dan) a zaruku, tak to si tie diely asi odlieva sam........... ale mozno mas na mysli nejaky "economic" repas
pani, nerad sa zhostujem ulohy debila co obhajuje "vysoke" ceny, ale tento konzumny pristup nas doviedol tam kde sme - ze sme nuteni kupovat cinske sracky uz aj pod znackou kvalitnych vyrobcov

mna osobne to aj serie, lebo clovek si uz nemoze ani priplatit aby dostal kvalitu, lebo trh to nedovoli...
Napsal: 15 bře 2011, 15:41
od TDIfun
Mongo píše:ach boze.... ide o to ze aj nove VB sa da kupit za podstatne menej ako dajme tomu 15tis kc... resp 560e a ked uz za tu cenu sa da kupit napr do RR hybrid do 230PS ak sa nemylim..... ale 100 ludi 100 chutí..... ked ma niekto na nezmyselnost typu VA v obale V tak nech sa paci... ja by som to neurobil... lebo viem ze sa da urobit taka a hentaka redukcia.. zavolam sustruznikovy spravím mu vykres a na druhy den si predem poto a som spoko... a k tym mapam.... dobre viem ze sa neupravuju 3 mapy.... vdaka jednemu cloveku zacinam mat velmi jasno v tejto problematike... a riesit obchod systemom narvat niekomu kto nema ani paru vo co go to najdrahsie nieje podla mna az tak to prave orechove.. ale prosim... skor ci neskor ten clovek pride nato ze to mohol mat cele a tak isto kvalitne za polovicu keby sa trosku hlbsie zamyslel nad tym co chce.... a za dalsie uz zacina byt podla mna pretlak ludi co sa zaoberaju repasaciou turb a podobne... takze len cakam kedy bude stat VB 350e aj s dokladom

Pokud mas nove original Vb pod 15 tis koupim 5 kusu!!!!!
Napsal: 15 bře 2011, 15:45
od Vici
taky bych si jedno dvě vzal

když budou za podstatně míň než 15tis
Napsal: 15 bře 2011, 16:23
od cupra
kludne si to myslet mozes...ale vysledky su s MAHY tak by si si mohol odpustit blbe poznamky...

a grafy su tu na fore...

Napsal: 15 bře 2011, 16:46
od Forest
Mongo píše:ach boze.... ide o to ze aj nove VB sa da kupit za podstatne menej ako dajme tomu 15tis kc... resp 560e a ked uz za tu cenu sa da kupit napr do RR hybrid do 230PS
Cituj a podloz mi minimalne jednu upravu, kde bez aditiv a sileneho nasili spachaneho na voze doslo k tomu, ze tento hybrid vystacil na 230koni ... staci jedna, jedina seriozni. Predem dekuji.
cupra píše:kludne si to myslet mozes...ale vysledky su s MAHY tak by si si mohol odpustit blbe poznamky...

a grafy su tu na fore...

Se Ti z te Mahy neposeru (omlouvam se ostatnim za takova slova) ... a i na Maze se da korekcemi a jinymi lzivymi nastavenimi honit kone. Nezer jim to i s navijakem kluku

O Lupu a 480 konich vime taky svoje.