Stránka 3 z 3
Napsal: 28 čer 2011, 21:09
od turboa3
v jakem to mas poradi od turba? Trosku jsem to nepobral. Zrovna se trapim detajli na mem aute. Dik za odpoved.

Napsal: 28 čer 2011, 21:15
od turbo kamna power
řek bych, že v pořadí v jakém píše, výfuk by se měl směrem od motoru zůžovat (respektive nerozšiřovat)...
Napsal: 28 čer 2011, 21:52
od r-a-k
Kterej je podle vás lepší co se týká tvarů spirály v rezonátoru? Buď tento
http://tuning.shop5.cz/cz-detail-100164 ... 550mm.html nebo tento který to má jemněji
http://www.amstuning.cz/rezonatory/366- ... nerez.html.
Napsal: 29 čer 2011, 21:24
od Thopr
Mám soft odlazený na NO kat, ale s koncákem.
Byla nuda, tak jsem koncák sundal a udělal rouru... Zvuk masakr, dle oka mi připadalo, že to víc žere, ale to bude tím, že jsem tomu šlapal kvůli soundu...

Auto mi hulilo v každém režimu, s origo zadním dílem ani ň ... Zdálo se mi, že to nahoře hůře jede, ale asi jen dojem.
Dnes pokuta 200kč , dal jsem nazpět origo zadní díl a krom ticha bych řekl, že to nahoře zase lépe jede. Je mi jasné, že to "asi" hloupost, možná to bylo menší teplotou nasávaného, bo venku už bylo chladněji...
Napsal: 30 čer 2011, 07:33
od subz3ro_tdi
Tym ze ti naspodu narastie krutak a pocitovo to ide lepsie ako predtym sa ti potom logicky musi vidiet ten vrch slabsi oproti tomu aky tam bol priebeh predtym

Napsal: 30 čer 2011, 10:56
od Markus01
Takže myslíš, že nahoře to je stejný?
Napsal: 30 čer 2011, 11:47
od moucha
Právě, že horší, když ti naroste krouťák na spodku tak ti klesne na vršku. Myšleno se stejným softem je tam hodně faktorů, které to ovlivňují.
Napsal: 30 čer 2011, 12:10
od subz3ro_tdi
@Markus01: myslim ze cca. to bude to iste, ale kym to nezmeras tak nevies

@moucha: tak sa mi zda ze si mylis lepsiu efektivitu turba s velkostou plniaceho tlaku, pane

predpis plniaceho tlaku v tomto pripade zostane rovnaky, ale tym ze znizis EMP (v rozsahu kde je regulacia privreta) sa zvysi efektivita plnenia, tzn. s mensim mnozstvom vyf. plynov dosiahnes pozadovany plniaci tlak...
Napsal: 30 čer 2011, 12:49
od TDIfun
moucha píše:Právě, že horší, když ti naroste krouťák na spodku tak ti klesne na vršku. Myšleno se stejným softem je tam hodně faktorů, které to ovlivňují.
to je nejaka blbost ne? Jak muze dole kroutak narust a nahore klesnout tim ze dole naroste, maximalne se zmeni prubeh k horsimu, POCITOVE to tak nepojede jako u auta co mu v rozmezi nevim cca 2000ot naroste vykon 40 koni a kdyz ma velkej kroutak tak jen 20koni ale hodnota nahore bude porad stejna. Vono i min koni s perfektnim prubehem kdy vykon roste strme porad az do maxima udela vic parady nez nejake maximalni hodnoty. Jinak z meho pohledu, do vykonu 200koni bych vyfuk ani neresil.
Napsal: 30 čer 2011, 13:10
od subz3ro_tdi
TDIfun píše:POCITOVE to tak nepojede jako u auta co mu v rozmezi nevim cca 2000ot naroste vykon 40 koni a kdyz ma velkej kroutak tak jen 20koni ale hodnota nahore bude porad stejna.
presne tak, to co vnimame su prirastky vykonu v otackach... ludovo "krutak"... a nie vykon samotny... preto to moze niekto napisat ze vsak jemu nalievaren od XY ide lepsie ako chip od DP, lebo clovek to tak skutocne moze vnimat (ak nema potrebu motor vytacat do vyssich otacok);
pocitovo, pokial vykon nerastie (krutiaci moment pada), bez pohladu na otackomer sa dokonca moze zdat ze auto "nejde"
TDIfun píše:Jinak z meho pohledu, do vykonu 200koni bych vyfuk ani neresil.

ale obavam sa ze na to musi prist kazdy sam, takze mozno druhy vyfuk v aute zostane (ak u mna) cely... dovtedy rezaniu zdar

Napsal: 30 čer 2011, 14:42
od Markus01
Mam pocit, že GIII má výfuk o průměru 50mm. Ten se taky nemusí řešit?
Napsal: 30 čer 2011, 15:24
od turbo kamna power
u G3 má 50mm 66kw verze, 81kw má už 55mm

Napsal: 30 čer 2011, 16:25
od Markus01
A stačí i těch 50mm do 200ps?

Napsal: 30 čer 2011, 18:46
od moucha
Já mám 203ps, origo výfuk 50mm, KAT, středový a zadní tlumič a neni problém.
Napsal: 16 říj 2020, 11:19
od alex.333
subz3ro_tdi píše:Tym ze ti naspodu narastie krutak a pocitovo to ide lepsie ako predtym sa ti potom logicky musi vidiet ten vrch slabsi oproti tomu aky tam bol priebeh predtym

Přesně tak. Před úpravou u FUNa měl můj motor poměrně rovnou křivku krouťáku, nyní vypadá jako klasický kopec - více roste a více klesá.
Takže pocitově se zdá, že nemá smysl motor vytáčet. Je to však pouze pocit, protože i v nejvyšších otáčkách má motor pořád větší krouťák (=výkon) než před úpravou.
S tím souvisí:
TDIfun píše: Vono i min koni s perfektnim prubehem kdy vykon roste strme porad az do maxima udela vic parady nez nejake maximalni hodnoty.
Nejprve jsem byl z průběhu trochu zklamaný. FUN z kompletně sériového HW vyčaroval úžasné hodnoty, které mu umožnil sériový motor. A daní za maximálně možný výkon je jeho průběh, který odráží možnosti motoru. Spodek je mohutný a výrazně posílený, protože turbo může dávat, ale nahoře už nestíhá, takže je charakteristika klasicky dieselová.
Chvilku jsem i uvažoval o předělání SW, ale hned mě to přešlo. Nahoře už vyčarovat bez změny HW nic nejde, takže by šel jedině oslabit spodek. Charakteristika by byla parádní, ale připravil bych se o výkon v nejpoužívanějších otáčkách

.
Každopádně FUN je kouzelník a opravdu umí

. S úpravou mám najeto cca 20 tisíc a nadšení pořád trvá

.