Stránka 3 z 3

Napsal: 26 led 2019, 09:16
od Fire
Ahoj, mam TSi 1.4 rok 2018 jiz pohaneny remenem (ppuze kontrola ve 1/4 milionu km). Mame najeto 7500km a super, spotreba dlouhodobe do 7,5 (Brno)....chtel jsem stihnout jeste 1.4ku pred 1.5tkpu, ktera v tomto modelu ke podle me nova a jeste neodzkousena (jiz s DPF, vypinani valcu a tusim elektr.naklapeni v turbu)....

Vykon dostacujici, start stop vypinam, spokojenost...zaruka 4roky nebo 80 000km...snad se to mebude kazit...

Jinak pro nektere - v porovnani se Zafirou, Scenikem, Mazda5 vysel cenove nejlepe !!!!

Napsal: 26 led 2019, 09:53
od fekálek
Taky jsem vsadil na tenhle motor ze stejnejch důvodů co píšeš, tak snad jsme to nepodělali (noteeth)

Napsal: 26 led 2019, 09:58
od rudy5
Asi to az tak ale.vychytane nebude zenin kolega ma.golfa 7 a teraz ma auto v servise a menia mu v zaruke cely motor rocne auto.

Napsal: 26 led 2019, 10:20
od Fire
Ale my neříkáme, že to je vychytané (LOL) , my v to pouze doufáme :-D

Napsal: 26 led 2019, 11:09
od jericho-3
Já koncern nemusím, ale co se mi líbilo, byla/je/ přístrojová deska-budíky u GolfVan s motorem 1,5 TSI, kde není zádná jiná volba digitálních možností a hovadin..Vnitřky to koncern umí, to se mu musí nechat..Ale musí to být klasika, kulaté budíky, a sem tam nějaký vypínač... :)

Napsal: 11 úno 2019, 09:10
od elkej
Ještě tu nepadla poslední motorizace a to atmosférická 1,6MPI. Co se týče spolehlivosti, tak 75kw byly celkem podařené, ale poradí si s Touranem ?

Napsal: 11 úno 2019, 12:26
od Fire
Ale to MPi jiz starsi kousky pouze...

Napsal: 11 úno 2019, 12:51
od elkej
Jj, poslední tdi bez filtru nebo atmosférická MPI končí kolem 2009