nejdou otevřít dveře octávia I

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

libond
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 11:29

Příspěvek od libond »

Zdar kolegové, mám stejný problém, zaseklý zámek u zadních bočních dveří u Octy I. Tapec mám dole, u kabelu jsem zjevné přerušení nenašel. Fotka zámku je super, ale jak se mám dostat ke šroubku nebo k hejbleti, když je to z velké části zakryté motorkem? Zatím se mi nepodařilo ani sundat ten konektor.
Jestli to dobře chápu, tak to hejble je mezi motorkem a plechem dveří. Jak se k němu mám dostat?
Díky všem.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a dráty ze sloupku do dveří jsi všechny zvlášt kontroloval jo?

co je výdrb co? to se tady kecá, (LOL)
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

jo potvrzuju já tady plival na hvězdočáru a ono to funguje teda líp než ty co měly bejt jako střední qalita. dostal jsem je od někoho měly letět do železa ale řek sem si tak je aspoň ohřeju očistím nový kotuoče a pak dám lepší, prostě brzdí, akorát jsem je musel vzít trochu víc na styčnejch plochách, prostě nepoznáš. Kdy by mi k tomu sehráli ještě loutkový divadlo jooo panééé máte tam voriginál, bude to patnástset za set a pjecet za práci brzdofku si dyštak dolejté tady vám dám tudlenctu nebojte to máme vockoušený že se nám nevrací :-)
to pře pár rokama nebylo pakny starline tam ani nepasovaly poloměrem, takže se asi vše v dobré obrací
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
libond
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 11:29

Příspěvek od libond »

slovacek.milos: zatím jenom zataháním, žádnej mi v ruce nezůstal :-D
Přes víkend na to ještě mrknu.
Rohol
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2006, 14:04
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od Rohol »

Uděláš malou dirku zevnitř do dveří, viz.: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

tak jsem dnes otevrel dvere jen díky tomu kdyz jsem povolil ten sroubek na ktery je nasmerovana sipka na fotce...jinak potřeba vyvrtat díru do dveří;-)
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2013, 23:01

Příspěvek od patrafrix »

Abych taky prispel... resil jswm LZ u oct1. Zamek pri odemykani a zamykani ani neskytl. Sejmul jsem tapec bez poskozeni a potom po hodine smatrani jsem zarazil sroubovakmezi ty dve zlaty hejbatka, jak jsou na obrazku na predchozi strance. Zahybal jsem se sroubovakem a lehce zatlacil a sroubovak mi popadl o dalsi cca 2 cm dovnitr. Potom jsem celkem fest zatlacil proti smeru jizdy vozu a dvere povyskocili. Snad to nekomu pomuze.
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="patrafrix"]

lepší for je otevřít řidičove veře sdělat krk do LZ dvěří sletovat drátek a normálně otevřít ;)
misumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2007, 16:51
Bydliště: spáňov

Příspěvek od misumi »

Jestli mohu svou troškou do debaty. Zámek má 3 stavy-odemčeno-zamčeno a safe. Tyto stavy ovládá motor a jen jeho otočení a nic jiného, kromě destrukce neodsejfuje zámek. Závadu způsobuje jen tento motor(krom přelámaných drátů, ale zpět k zámku)-Motorek se odmítá točit protože jím neteče proud. Proč neteče proud? Protože je zalepený komutátor nevodivým obrusem prachem z uhlíků.Jak to otevřít? Jednoduše jsem vyrobil přístroj ,který je opatřen konektorem zámků pro 6 i 8 pin. Tento přístroj vyrábí 650 V 50 mA a 14V 4A. Toto vysoké napětí propálí onu nevodivou vrstvu ale nepoškodí motor a 14V odsejfuje a odemkne zámek. Pak samozřejmě opravím vadný motor a celý zámek po kontrole všech funkcí na vyrobené stolici složím. U vozů, které NEMAJÍ elektricky stahovaná okna(fábie zadní) jde toto provézt bez sundání čalounění v B sloupku. U vozů z elektro stahováním NE. Odemykám takto zámky pro servisy i garážisty. Pro jakýkoliv dotaz 777227503
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2013, 23:01

Příspěvek od patrafrix »

Hodne dobry... jo ja nerikam ze to bylo nejaky peklo to otevrit. Jeste mam ale jinej problem, po vymene zamku za novy, nereaguje zamek na odemKani ci zamykani centralem. Konektor jswm promwril stava do nej jde a signal tusim na odwmykani jsem take take zmeril, pri zamykani ale v konektoru na jednom dratku nic nejde. Nejaky napad?
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
misumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2007, 16:51
Bydliště: spáňov

Příspěvek od misumi »

Pro odemčení musí být 12V na pinu 1a2 zámku cca 1 vteřinu. Pro zamčení se obrátí na těchto pinech polarita. Zapoj tam žárovku a musí při zamčení i odemčení bliknout.
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2013, 23:01

Příspěvek od patrafrix »

Oke. Takze na pinu 1 a 2... myslim ze to slo prave jen pri odemykani. Je mozny ze se ta polarita neobrati. Ono s tim zamkem stejnak ani nehne. Kdyby se to nerozsvitilo tak je nekde chyba v kabelazi, nebo konektoru
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2013, 23:01

Příspěvek od patrafrix »

Oke. Takze na pinu 1 a 2... myslim ze to slo prave jen pri odemykani. Je mozny ze se ta polarita neobrati. Ono s tim zamkem stejnak ani nehne. Kdyby se to nerozsvitilo tak je nekde chyba v kabelazi, nebo konektoru
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
misumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2007, 16:51
Bydliště: spáňov

Příspěvek od misumi »

Ta polarita se obracet musí ,jinak by nefungovaly ostatní zámky. Ještě můžeš zkusit pustit proud do toho nového zámku pin 1a 2 a musí cvakat.
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2013, 23:01

Příspěvek od patrafrix »

Jasne no... tak uvidime. Dam vedet
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“