Kolik žere olej PD ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

(offtopic) jen takovy zajimavy postreh.... at nekdo zduvodni proc padaji 2- kove TDI octy z ceny na ceny 1- kovych TDI oct... kazdy nadava ze PD zere olej, serou se vstrikovace, turba, zere o 0,5 -1 l litr vic nafty atd.... Muj osobni nazor je ten ze VW slaplo hodne do velkyho hovna kdyz rozhodly vyrabet PD motory... Jsem zvedavej na CR..... (offtopic)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já bych je tak neodsuzoval, zrovna nedávno známý přešel min.400000 km, po dovozu z D najel 200000km /dovozce mu řekl, kolik tam bylo při koupi v D/ a po opravě, kdy se dávala nová hlava /byla vymlácená, ale schopná opravy/ a motor se kroužkoval , daly se jiné vstřikovače a motor je ve skvělém stavu..Že tyhle stroje moc nemusím, ale všechna čest, měním mu jen olej a tůhle hadici v turbu , jinak je stav vozu neustále stejný.....dobrý...Passat 2002 , 77kw.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

jericho: 2002 Passat bude jeste 74kw ne?

jinak já mám PDčko viz podpis, najeto cca 200tkm, kolem mě je dost lidí s PD čkama s 200tkm a víc a známej má cca 350tkm a to bůchví kolikrát stočený...všechny auta zatím tuk ťuk, až na běžný drobnosti poctivě slouží (většinou se jedná o ATD, ASZ)...dle mne PD není špatný (když dostává olej a natu co tam patří) a můj názor na OII a ceny vůči OI je takovej, že prostě ty nový auta už nejsou kvalitatiivně tak dobrý (lícování dílů, materiál :roll:), proto je poptávka po OI, GIV stále velká a drží si ceny (navíc spousta lidí rádo rotačku pro nenáročnost, levnou údržbu a spolehlivost)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Petr RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2011, 13:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr RS »

Fabia I RS od výměny do výměny za 15000 ani mezi ryskama najeto 160000 původní turbo ales ist in ordnung :D
Octavia II 1.9 TDI 77KW 4X4
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Věčně si to pletu..77 a 74 kw.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Mě teda baští. Od koupi jsem najel 6000km a olej na ryzce klesl o 5mm:( Naštěstí voda se neztrácí:) Jen mi to chčije přes EGR:(
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

G4 variant 4motion - s motorom ASZ (+chip) , nalitane poctivych 350 000km (večšinu dalnice) menim olej každe 4tyždne. teda 15 000km/mesiac :)**

žere 1,2litra oleja/15 000km , a to na tej dalnici ide vkuse 160 -180 km/h . Podla mojich vlastnych skusenosti .. čim vyššia rychlost (otačky) , tym to viac oleja žere..

Odvetravanie motora ktore ide s veka ventilov do sania pred turbom som presmeroval do starej flašky od oleja.V tej flaške mam dierky-aby sa netakovala, teda niekedy sa mi pari s podkapoty ako s rychlovarnej konvice, ale aspon nemam olej v intercooleri a v sani -ale vyzraža sa mi v tej flaške :)

Len tak prte zaujimavost.. ten vyzražany olej s tej flašky vylievam každe dve vymeny oleja- a vylejem asi 0,3L .. teda na jednu vymenu to vychadza 1,5deci. Ked zoberem v uvahu, že ta para čo mi ide s podkapoty je vlastne tiež olej - tak sa takymto sposobom odpari s motora asi 2deci oleja (1,5deci vo flaške-0,5deci a asi aj viac do ovzdušia). Preto mi pride informacia "mne nežere ani kapku" absurdna, pretože všetky motory maju odvetranie s veka ventilov spet do sania.. teda olej sa vyparuje rovnakym sposobom ako mne..
steilmann
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 říj 2011, 14:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od steilmann »

Dříve 1,9TDI/81 kW (rotačka) nebylo potřeba dolít, vydržel od výměny do další, nyní 2,0TDI/103 kW PPD a doleju 0,5l na 8-10t km.
VW Passat 2,OTDI/103 kW BKP
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to calibrator: Když řeknu nežere, tak beru že nemám potřebu dolévat. Rozsah mezi ryskami je cca 1L. Opravdu neřeším, jestli to za 15tkm sežere 0,1 nebo 0,8L. Už jen proto, přesně jak píšeš, každej motor si vezme. Ale prostě "nežere" ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

nogis píše:to calibrator: Když řeknu nežere, tak beru že nemám potřebu dolévat. Rozsah mezi ryskami je cca 1L. Opravdu neřeším, jestli to za 15tkm sežere 0,1 nebo 0,8L. Už jen proto, přesně jak píšeš, každej motor si vezme. Ale prostě "nežere" ;)

v pohode.. nenaražal som na nikoho tu.. Len su ludia ktori sa biju do prs že im to nesežere ani kapku oleja.. jak jeden vul čo sa mi snažil za každu cenu predat raz auto a tvrdil mi- že to auto na 15 000 km ma stale olej na maxime. jednalo sa o atmo -benzinak.. kuknem na motor zospodu , a na vani "vyselo" niekolko olejovych kvapiek , motor zachcany cely od oleja, a zadne svetla aj s naraznikom boli mastne :) :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“