Stránka 3 z 3

Napsal: 18 zář 2011, 21:31
od jjp
KamilGTTDI píše:
jjp píše:To vyjde levneji treba Impreza, poradne foukadlo a je vymalovano
nerekl bych...mel jsem tam svou a to nemuzes srovnat.....porad to bude na hovno.....spojka o nicem..kdyz preradis cekas na tlak...atd..je to porad investovat komplet do vseho....
Beru, ale za 650000Kc co chteji za tu Lancu, to postavis

Napsal: 18 zář 2011, 21:33
od KamilGTTDI
jjp píše:
KamilGTTDI píše:
jjp píše:To vyjde levneji treba Impreza, poradne foukadlo a je vymalovano
nerekl bych...mel jsem tam svou a to nemuzes srovnat.....porad to bude na hovno.....spojka o nicem..kdyz preradis cekas na tlak...atd..je to porad investovat komplet do vseho....
Beru, ale za 650000Kc co chteji za tu Lancu, to postavis
to kazdopadne o tom se nepru..jen rikam ze niceho nedocilis jenom turbem...pri tlaku 1,5bar necitim nejake extremni rozdily-.-.--do imprezy uz jsem investoval 100000 a porad to zdaleka nejni jak kdyz narves 30000 do diesla.....

Napsal: 18 zář 2011, 21:35
od jjp
KamilGTTDI píše:
jjp píše:
KamilGTTDI píše: nerekl bych...mel jsem tam svou a to nemuzes srovnat.....porad to bude na hovno.....spojka o nicem..kdyz preradis cekas na tlak...atd..je to porad investovat komplet do vseho....
Beru, ale za 650000Kc co chteji za tu Lancu, to postavis
to kazdopadne o tom se nepru..jen rikam ze niceho nedocilis jenom turbem...pri tlaku 1,5bar necitim nejake extremni rozdily-.-.--do imprezy uz jsem investoval 100000 a porad to zdaleka nejni jak kdyz narves 30000 do diesla.....
Nj, ale na diesla nesezenes jednodusse veci, jako na benzin. Treba kov pisty na diesla je skoro zazrak sehnat

Napsal: 18 zář 2011, 21:59
od KamilGTTDI
jjp píše:
KamilGTTDI píše:
jjp píše: Beru, ale za 650000Kc co chteji za tu Lancu, to postavis
to kazdopadne o tom se nepru..jen rikam ze niceho nedocilis jenom turbem...pri tlaku 1,5bar necitim nejake extremni rozdily-.-.--do imprezy uz jsem investoval 100000 a porad to zdaleka nejni jak kdyz narves 30000 do diesla.....
Nj, ale na diesla nesezenes jednodusse veci, jako na benzin. Treba kov pisty na diesla je skoro zazrak sehnat
to je pravda...ale zas na co kovane pisty..v lupu nejsou...je tam jen vyztuzenej spodek a kovane ojnice......jinak serie ASZ fabca....3bar tlak, nitro hodne, nafta hodne, cca 480PS, a 800Nm

Napsal: 18 zář 2011, 22:11
od jjp
OK, ale to jsou vyjimky ASZ a ARL, ostatni 1,9tdi z produkce VW na tom, tak dobre nejsou - kvalita vnitrnoisti

Napsal: 18 zář 2011, 22:21
od KamilGTTDI
jjp píše:OK, ale to jsou vyjimky ASZ a ARL, ostatni 1,9tdi z produkce VW na tom, tak dobre nejsou - kvalita vnitrnoisti
tak ono i na tom LUPU to vystrikne obcas......ale myslim ze ostatni motory to vydrzi taky celkem v poho kdyz nejni clovek hulvat a chova se k tomu jak clovek.......

neznam trebas nekoho kdo upravil nejake francouzke auto trebas na 2x takovy vykon....to by me zajimalo co to vydrzi

Napsal: 19 zář 2011, 09:52
od Brouk
prdne duta klika.... :D treba ne uz jsem take premyslel o 206 HDI :-)))
strasej me ale kdo nic nezkusi nic neznici :D

ted ale bude fabie foukat alespon 3 bary snad na jare ...

Napsal: 19 zář 2011, 19:04
od Baťa1
KURA ja vam tak závydím ja se snad nesvezu do zimy pořad si brzdy nedají říct (LOL) (wallbash) (crazy) :?

Napsal: 19 zář 2011, 20:30
od skoda
Brouk píše:ja take , foukatko je na ceste a bude brutalni + pres zimu bude hotova 14mm head a dalsi spec vstriky mam pripravene a ani nebude potreba dusik (noteeth) (noteeth) (noteeth)

je to hezke delat si to sam cele ze ? ;-)
To ti 7x0.338 nestaci? To už snad neni řešitelne nee? :D

Napsal: 19 zář 2011, 20:38
od LibangVW
vsechno je resitelne a brouk je extremista takze se toho nebojim (noteeth)