Stránka 3 z 3

Napsal: 12 lis 2011, 20:17
od misoVW
AVF s tym nema problem ;)

Napsal: 13 lis 2011, 00:56
od bean69
misoVW píše:AVF s tym nema problem ;)
uff, díky, jaky je v tech motorech rozdíl?

Napsal: 13 lis 2011, 18:07
od noki
Po vánocích budu dělat rozvody na AVG, bude mít 270.000. Taky mám měnit ten šroub? Nebo i kolečko?

Napsal: 13 lis 2011, 19:33
od Tomas.cz
Radši oboje, není to taková láce.

Napsal: 14 lis 2011, 14:22
od noki
A nemohl by někdo napsat čísla toho kolečka a toho šroubu z Etky?
Dík.

Napsal: 14 lis 2011, 16:55
od misoVW
noki píše:A nemohl by někdo napsat čísla toho kolečka a toho šroubu z Etky?
Dík.
kolecko 028105263D
skrutka N 90577101

Napsal: 14 lis 2011, 19:01
od noki
Dík. ;)

Čištění turba

Napsal: 07 pro 2017, 15:20
od zimandl
Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli je třeba dobrý nechat vyčistit a zkontrolovat turbo. I když na druhou stranu si řikám, že co funguje, tak do toho co nejmíň hrabat. Co si myslíte vy?

Napsal: 07 pro 2017, 22:08
od FandaTDI
Jestli k tomu není pádnej důvod, tak nesahat ... Já mám AFN přes 10 let, kupoval jsem 10 let starý se 155tkm (tak určitě (noteeth) , navíc když na střeše je stopa od další antény...), teď má skoro 400 (takže reálně počítám +- 600) a na turbo jsem nesáhl ... Rozvody mi kdysi skočily na čerpadle, pak kvůli zbytkům klíňáku na klice (což rozmlátilo dvě hydra) a daly se jen nový hydra (ani palice nešla dolu), už to má za sebou další rozvody (bez novýho šroubu/kolečka na klice, tak snad mě to nepotká...) a jezdí stále ... ťuk, ťuk, ťuk

Napsal: 07 pro 2017, 22:33
od jericho-3
Jo, pokud to jezdí a neteče gufero pod řemenicí nemá cenu dělat "preventivní opatření", nehledě na to, že ten šroub v sadě rozvodů je často ojeb proti tomu origo z továrny..