Stránka 3 z 3

Napsal: 18 lis 2011, 12:45
od Huml
chuckee píše:
DOLPH píše:
oudolak píše:Mistře Humle, jak to tedy zapojit na O2? Prosíím!
bez nějaké "chytřejší"řídící elektroniky to asi nedáš-musel by jsi impuls táhnout někde od ŘJ...

promiň,ale nedá mi to-stejně jsem "nepochopil",k čemu jsou ty světla na denní svícení dobré-pořizovačka vysoká,nekvalitní se rychle poserou...,za ty peníze máš 3 sady nějakých kvalitních halogen. žárovek,nebo sadu xenonových-takže vystaráno na několik let....

a nějaké úspoře PHM se nemá smysl bavit..
Lepší vyditelnost auta ze předu. Malý odběr světel. Nesvití na aute 12 žarovek a to při originál denním svicení na O2 svití i při startování, což asi nebude dobré na baterku.
nevím v čem je viditelnost lepší, když jsou ty světla nasraný někde u země, stačí sebemenší horizont a ty světla nejsou vidět, každopádně mám nakodovaný denní světla a svítí mi jen dvě žárovky vpředu a při startu jsou zhaslý, nevidím v tom problém

Napsal: 18 lis 2011, 13:08
od chuckee
Huml píše:
chuckee píše:
DOLPH píše: bez nějaké "chytřejší"řídící elektroniky to asi nedáš-musel by jsi impuls táhnout někde od ŘJ...

promiň,ale nedá mi to-stejně jsem "nepochopil",k čemu jsou ty světla na denní svícení dobré-pořizovačka vysoká,nekvalitní se rychle poserou...,za ty peníze máš 3 sady nějakých kvalitních halogen. žárovek,nebo sadu xenonových-takže vystaráno na několik let....

a nějaké úspoře PHM se nemá smysl bavit..
Lepší vyditelnost auta ze předu. Malý odběr světel. Nesvití na aute 12 žarovek a to při originál denním svicení na O2 svití i při startování, což asi nebude dobré na baterku.
nevím v čem je viditelnost lepší, když jsou ty světla nasraný někde u země, stačí sebemenší horizont a ty světla nejsou vidět, každopádně mám nakodovaný denní světla a svítí mi jen dvě žárovky vpředu a při startu jsou zhaslý, nevidím v tom problém
Mě přijde, že ty ledky jdou na autě vidět lépe, jak klasické světla. Jsem se splet. Já tam neměl nakodovaný denní světla, ale automatické rozsvícení světel, tak proto mi svítili všechny a furt. Když nakoduješ orginál denní světla, tak to svítí na mlhovkách, ne?

Napsal: 18 lis 2011, 14:18
od Huml
ne, normálně v hlavních světlech

Napsal: 19 lis 2011, 17:59
od oudolak
cippis píše:
oudolak píše:Mistře Humle, jak to tedy zapojit na O2? Prosíím!
Jednoduse. Vysrat se na cinsky smejd a na VAGu si nechat nakodovat original denni sviceni. Prace na dve minuty
Dobrá rada nad zlato, ale poněkud pozdě. Světla už mám, tak bych je rád nějak zapojil. (wallbash)

Napsal: 19 lis 2011, 18:02
od oudolak
chuckee píše:Dal jsem mezi vyrušovací kábel a kostru kondenzátor a funguje to jak má. :D
No paráda! (noteeth)
A prozradíš ještě jaký kondenzátor? :?

Napsal: 20 lis 2011, 08:59
od chuckee
oudolak píše:
chuckee píše:Dal jsem mezi vyrušovací kábel a kostru kondenzátor a funguje to jak má. :D
No paráda! (noteeth)
A prozradíš ještě jaký kondenzátor? :?
http://www.vadas.cz/2927-220M-35V-105-C.html

Napsal: 11 kvě 2012, 19:57
od HondaRS
+12V po nastartovani někde blizko světel? S altíku se mi to nechce brat.

Napsal: 22 pro 2012, 18:21
od Toncek.y
chlapi, potřebuji pomoci potřebuji vědět jakou barvu a kde přesně je umístěný v konektoru u hl. světlometu u š.octavii II +12V kabel od parkovačky? potřebuji si zapojit také denní svícení. K tomuto dále ještě potřebuji vědět, protože jsem spínaných +12 V napojil k denním světlum od váhy vzduchu, tak jestli to něják vadí v případě kam jste to napojili vy těch spínacích po otočení klíčku +12V. Co přesně musím odmontovat. Poradte prosím.. Moje denní světla mají svou řídící jednotku vypínání a zapínání.

Napsal: 22 pro 2012, 18:32
od hansdob
HondaRS píše:+12V po nastartovani někde blizko světel? S altíku se mi to nechce brat.

čidlo zpátečky

Napsal: 22 pro 2012, 18:42
od Toncek.y
Čidlo zpátečky jo, ale kde přesně je musím odmontovat co abych se k němu dostal? a u těch světel barva k parkovačkám...??