ARL 270 - 300 ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

no origo ic uprostred je...ale ten co jsem meril z toho odkazu by byl pak jako prvni od predu...sem to mozna spatne napsal
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To jsou kecy okolo 300PS, těch aut jezdí v čr několik a fungujou i s origo chladičem oleje.
Ty brzdy, oni stačej i 280ky, když zabrzdíš občas, ale pokud tomu budeš dávat a někde poletíš, tak ve finále nebudou stačit žádný a zvadnou všechny.
Pokud dáš origo 312ky, tak je to taky uplně nahouby, zvadnou jak prd. Musí se to hold pořešit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: taky přidám mlejnka

Příspěvek od jordee_23 »

Smoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl
ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svina :D

brzdy CTF (crazy) .. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
GIV var asz 4mot upraveny
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

stačí? to je každýho věc, ale až jednou budeš potřebovat a nezastavíš, bude pozdě. já si to taky myslel že mě to stačí, měl jsem new ferodo a 3x ze 160 na 80 zvadlo, zmodralo a byl čas přemejšlet o větších. 288 mě zatím nezvadli ani po 5x brždění
a nejsu sám kdo si to musel zkusit co zvládnou 280...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

jezdím s 280mm na okruh v brně a to mám ATE (noteeth) , nešlapu na to natvrdo jak píšeš, ale přerušovaně a do toho podřazuju .... to je zhovadilost to ze 180 zašlápnout, tohle se dalo na motorce ale autem... :roll: a zajímalo by mě ty zimermany + dsp 2500 jestli to je fakt takovej rozdíl jak píše forest...
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

Jezdil jsem v Moste na autodromu s Jettou,kotouce i desky Ate a ve ctvrtym kole uz jsem se zapiral o volant,abych vubec zobrzdil.Po vymene za Zimmermanny + DS 2500 jsem zadny vadnuti nezaznamenal.
Se soucasnym autem,kde jsem mel Zimmermanny a levny desky od Feroda (nevim presne oznaceni),mi brzdy zase vadly stejne jako s Ate.Dal jsem misto desek Ferodo Ate a znatelne se to zlepsilo.Neni to ucinek jako s DS 2500,ale rozhodne o dost lepsi,nez klasicky Feroda. Kdyz uvazim rozdil v cene mezi DS 2500 a Ate,jsou pro me Ate prijatelnej kompromis.
Cili nyni mam na obou napravach Zimmermann + Ate desky (312 + 256)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Já dávám na vrtaný Zimmermanny desky Textar.Cenově dostupný a brzděj moc pěkně i s 288mm :)
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

FMIC se na leona nevejde bez úpravy přední výztuhy, pak padne jak prdel na hrnec. Když tak dodám fotky.
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Diky Valis, takze se ukazalo, ze nemluvim do vetru (mel jsem takovej dojem, ze mi tu nekdo neveril). Proste ten rozdil byl nehoraznej. Akorat ted jsou na rade nejaky Ferodo Q... neco tak uvidime. Mam strach, ze moc rozdil nepoznam a budu zklamanej.

Jinak abych se priznal, nevzpominam si, ze bych nekdy brzdil ze 160 na 80 nebo kolik. Mozna nekde na dalnici. Vzpominam si ale, ze jsem brzdil ze 100 na nulu kdyz jsem testoval okruhovy Yoko a byla to dobra silenost jak se ty "semislicky" zakously - malem jsem se zakousnul ja do volantu (rofl)

Nicmene zpet k tematu: rozhodne je lepsi mit brzdy predimenzovany nezli poddimenzovany a hlavne je to o tom uvedomeni co si mohu a nemohu dovolit. Myslim si, ze ikdyby mel nekdo pulmetrovy kotouce a choval se jako urvanej ze retezu a spolehal na to jako na spaseni , rozhodne ho v tom nenalezne.

@Persan: hod mi to prosim do mailu arachnee@seznam.cz a ja to placnu na FTP a pak sem ... teda pokud to neplacnes nekam Ty ... predem dik
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Foreste,pokud myslíš Ferodo TheroQuite (nebo jak se to sakra píše),tak to tam ani nedávej. Sice preferuju značku Ferodo a jsem jejím velikým zastáncem,ale tyhle desky se z mojeho pohledu nepovedli. Jsou to poměrně bláta. Neřikám,že to nebrzdí,ale pokud sis vyzkoušel řadu DS,tak z tohohle budeš akorát zklamanej...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já tím chtěl říct, že větší jsou lepší, a né nadarmo do silnějších aut dávaj výrobci větší, a nemá cenu porovnávat DS 280 s obyč 288
a když už mám velkej výkon, tak si ho rád užiju, a taky se na brzdy potřebuju spolehnout.
jinak brzd desek jsem taky už vyzkoušel několik, a F. thermoquit se fakt nepovedli, premier lepší.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

A na Textary nic...?To na ně nikdo nejezdíte..sem s nima spokojenej snad jen já..? :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ferenzzo píše:jezdím s 280mm na okruh v brně a to mám ATE (noteeth) , nešlapu na to natvrdo jak píšeš, ale přerušovaně a do toho podřazuju .... to je zhovadilost to ze 180 zašlápnout, tohle se dalo na motorce ale autem... :roll: a zajímalo by mě ty zimermany + dsp 2500 jestli to je fakt takovej rozdíl jak píše forest...
To si děláš prdel, nebo to myslíš vážně???? Na okruhu brzdíš přerušovaně????
Cílová rovinka a začínáš brzdit pomalu už na startovní čáře, ne????
To jsou kecy to mě poser (LOL)
Stačí pitomá dálnice, jedeš dvě kila a nějakej máčo ti to tam v kile šoupne, tak to bych tě chtěl vidět, jak to budeš přerušovaně s podřazování dobržďovat. O Okruhu, či nějaký okrsce se radši ani bavit nebudu (wallbash)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

jojo myslím to vážně (hm)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“