ARL 270 - 300 ps
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To jsou kecy okolo 300PS, těch aut jezdí v čr několik a fungujou i s origo chladičem oleje.
Ty brzdy, oni stačej i 280ky, když zabrzdíš občas, ale pokud tomu budeš dávat a někde poletíš, tak ve finále nebudou stačit žádný a zvadnou všechny.
Pokud dáš origo 312ky, tak je to taky uplně nahouby, zvadnou jak prd. Musí se to hold pořešit.
Ty brzdy, oni stačej i 280ky, když zabrzdíš občas, ale pokud tomu budeš dávat a někde poletíš, tak ve finále nebudou stačit žádný a zvadnou všechny.
Pokud dáš origo 312ky, tak je to taky uplně nahouby, zvadnou jak prd. Musí se to hold pořešit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Re: taky přidám mlejnka
ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svinaSmoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl

brzdy CTF

GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
stačí? to je každýho věc, ale až jednou budeš potřebovat a nezastavíš, bude pozdě. já si to taky myslel že mě to stačí, měl jsem new ferodo a 3x ze 160 na 80 zvadlo, zmodralo a byl čas přemejšlet o větších. 288 mě zatím nezvadli ani po 5x brždění
a nejsu sám kdo si to musel zkusit co zvládnou 280...
a nejsu sám kdo si to musel zkusit co zvládnou 280...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jezdím s 280mm na okruh v brně a to mám ATE
, nešlapu na to natvrdo jak píšeš, ale přerušovaně a do toho podřazuju .... to je zhovadilost to ze 180 zašlápnout, tohle se dalo na motorce ale autem...
a zajímalo by mě ty zimermany + dsp 2500 jestli to je fakt takovej rozdíl jak píše forest...


VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu

Jezdil jsem v Moste na autodromu s Jettou,kotouce i desky Ate a ve ctvrtym kole uz jsem se zapiral o volant,abych vubec zobrzdil.Po vymene za Zimmermanny + DS 2500 jsem zadny vadnuti nezaznamenal.
Se soucasnym autem,kde jsem mel Zimmermanny a levny desky od Feroda (nevim presne oznaceni),mi brzdy zase vadly stejne jako s Ate.Dal jsem misto desek Ferodo Ate a znatelne se to zlepsilo.Neni to ucinek jako s DS 2500,ale rozhodne o dost lepsi,nez klasicky Feroda. Kdyz uvazim rozdil v cene mezi DS 2500 a Ate,jsou pro me Ate prijatelnej kompromis.
Cili nyni mam na obou napravach Zimmermann + Ate desky (312 + 256)
Se soucasnym autem,kde jsem mel Zimmermanny a levny desky od Feroda (nevim presne oznaceni),mi brzdy zase vadly stejne jako s Ate.Dal jsem misto desek Ferodo Ate a znatelne se to zlepsilo.Neni to ucinek jako s DS 2500,ale rozhodne o dost lepsi,nez klasicky Feroda. Kdyz uvazim rozdil v cene mezi DS 2500 a Ate,jsou pro me Ate prijatelnej kompromis.
Cili nyni mam na obou napravach Zimmermann + Ate desky (312 + 256)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Diky Valis, takze se ukazalo, ze nemluvim do vetru (mel jsem takovej dojem, ze mi tu nekdo neveril). Proste ten rozdil byl nehoraznej. Akorat ted jsou na rade nejaky Ferodo Q... neco tak uvidime. Mam strach, ze moc rozdil nepoznam a budu zklamanej.
Jinak abych se priznal, nevzpominam si, ze bych nekdy brzdil ze 160 na 80 nebo kolik. Mozna nekde na dalnici. Vzpominam si ale, ze jsem brzdil ze 100 na nulu kdyz jsem testoval okruhovy Yoko a byla to dobra silenost jak se ty "semislicky" zakously - malem jsem se zakousnul ja do volantu
Nicmene zpet k tematu: rozhodne je lepsi mit brzdy predimenzovany nezli poddimenzovany a hlavne je to o tom uvedomeni co si mohu a nemohu dovolit. Myslim si, ze ikdyby mel nekdo pulmetrovy kotouce a choval se jako urvanej ze retezu a spolehal na to jako na spaseni , rozhodne ho v tom nenalezne.
@Persan: hod mi to prosim do mailu arachnee@seznam.cz a ja to placnu na FTP a pak sem ... teda pokud to neplacnes nekam Ty ... predem dik
Jinak abych se priznal, nevzpominam si, ze bych nekdy brzdil ze 160 na 80 nebo kolik. Mozna nekde na dalnici. Vzpominam si ale, ze jsem brzdil ze 100 na nulu kdyz jsem testoval okruhovy Yoko a byla to dobra silenost jak se ty "semislicky" zakously - malem jsem se zakousnul ja do volantu

Nicmene zpet k tematu: rozhodne je lepsi mit brzdy predimenzovany nezli poddimenzovany a hlavne je to o tom uvedomeni co si mohu a nemohu dovolit. Myslim si, ze ikdyby mel nekdo pulmetrovy kotouce a choval se jako urvanej ze retezu a spolehal na to jako na spaseni , rozhodne ho v tom nenalezne.
@Persan: hod mi to prosim do mailu arachnee@seznam.cz a ja to placnu na FTP a pak sem ... teda pokud to neplacnes nekam Ty ... predem dik
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Foreste,pokud myslíš Ferodo TheroQuite (nebo jak se to sakra píše),tak to tam ani nedávej. Sice preferuju značku Ferodo a jsem jejím velikým zastáncem,ale tyhle desky se z mojeho pohledu nepovedli. Jsou to poměrně bláta. Neřikám,že to nebrzdí,ale pokud sis vyzkoušel řadu DS,tak z tohohle budeš akorát zklamanej...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
...a co tenhle cooler:
http://www.vwmaniac-club.cz/Blue/index. ... ohliníkový
http://www.vwmaniac-club.cz/Blue/index. ... ohliníkový
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
já tím chtěl říct, že větší jsou lepší, a né nadarmo do silnějších aut dávaj výrobci větší, a nemá cenu porovnávat DS 280 s obyč 288
a když už mám velkej výkon, tak si ho rád užiju, a taky se na brzdy potřebuju spolehnout.
jinak brzd desek jsem taky už vyzkoušel několik, a F. thermoquit se fakt nepovedli, premier lepší.
a když už mám velkej výkon, tak si ho rád užiju, a taky se na brzdy potřebuju spolehnout.
jinak brzd desek jsem taky už vyzkoušel několik, a F. thermoquit se fakt nepovedli, premier lepší.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
To si děláš prdel, nebo to myslíš vážně???? Na okruhu brzdíš přerušovaně????Ferenzzo píše:jezdím s 280mm na okruh v brně a to mám ATE, nešlapu na to natvrdo jak píšeš, ale přerušovaně a do toho podřazuju .... to je zhovadilost to ze 180 zašlápnout, tohle se dalo na motorce ale autem...
a zajímalo by mě ty zimermany + dsp 2500 jestli to je fakt takovej rozdíl jak píše forest...
Cílová rovinka a začínáš brzdit pomalu už na startovní čáře, ne????
To jsou kecy to mě poser

Stačí pitomá dálnice, jedeš dvě kila a nějakej máčo ti to tam v kile šoupne, tak to bych tě chtěl vidět, jak to budeš přerušovaně s podřazování dobržďovat. O Okruhu, či nějaký okrsce se radši ani bavit nebudu

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
