Stránka 3 z 5

Napsal: 09 led 2012, 19:52
od Hudy
K04 001 padne kus za kus za origo K03s co máš v autě. Bez výfuku, svodů a cooleru počítej 220koní. S timhle tak 240koní. K04 023 je z S3, Cupra R atd. Nepasuje kus za kus, za tvoje turbo. Jsou potřeba jiný svody, vedení k turbu a 1. díl výfuku. Je trochu větší jak K04 001 a dá se 240koní. S výfukem, coolerem a sáním k 260ti koním

Napsal: 09 led 2012, 20:06
od Pavel 37
Moc děkuji to jsem potřeboval vědět protože jsem koupil tohle
Obrázek

Napsal: 09 led 2012, 21:28
od Ferenzzo
pěkný :D

Napsal: 28 led 2012, 17:53
od Eitn
Potřebuješ Svody, První díl výfuku, Turbo, IC, Reg tlaku paliva na 4 BAR, Vstřiky 380ccm z BAM např. a soft + v tvém případě spojku nebo nejlépe šestikvalt ;). Mnohem jednodušší je tam dát to K04-001. Ale i se sériovým K03s se dostaneš na 160kw. To K04 001 zvládne víc než 220 ( samozřejmě ale pořád míň jak 023)

Napsal: 28 led 2012, 17:57
od eazy20
Eitn píše:Potřebuješ Svody, První díl výfuku, Turbo, IC, Reg tlaku paliva na 4 BAR, Vstřiky 380ccm z BAM např. a soft + v tvém případě spojku nebo nejlépe šestikvalt ;). Mnohem jednodušší je tam dát to K04-001. Ale i se sériovým K03s se dostaneš na 160kw. To K04 001 zvládne víc než 220 ( samozřejmě ale pořád míň jak 023)
co ja viem,tak regulator paliva je stale 3barovy aj na 154/165kw motoroch

Napsal: 28 led 2012, 18:08
od Eitn
Ruku do ohně bych za to nedal ale mám pocit že ne

Napsal: 28 led 2012, 18:10
od eazy20
ani v etke neni ziadny rozdiel medzi regulatormi..mal som listu so vstrekami a regulatorom z S3 a bol tam 3barovy este original

Napsal: 28 led 2012, 18:15
od Eitn
No tím pádem to aspoň vyjde o pár stovek levněji ta přestavba :) S3 nemám tak nevím. Ale taky mám motor AUQ jako octávia RS akorát v Golfu a se šestikvaltem a o téhle úpravě už jsem si dost četl a na hodně forech psali o regulátoru tlaku na 4 bary

Napsal: 28 led 2012, 18:16
od eazy20
mohol by napisat niekto kto ma taky motor,ze aky ma regulator

Napsal: 28 led 2012, 18:29
od Pavel 37
regulátor je tam 3bar. Jinak spojka by měla K04-023 v pohodě pobrat. No a když né tak se buď dá 6kvalt nebo se obloží lamela. a jedem =)

Napsal: 29 led 2012, 14:59
od Persan
eazy20 píše:mohol by napisat niekto kto ma taky motor,ze aky ma regulator
Máš pravdu, kamaráde ;) 4 bar v BAM/AMK je mýtus, který šíří i "renomovaní" úpravci.

Napsal: 29 led 2012, 15:05
od Jayson
Mě to taky jeden člověk, co má černý erko říkal :D

Napsal: 29 led 2012, 15:46
od Eitn
hmm zajímavý. Jak říkám já eSko nemám a bral jsem jen to co se vykládá tak díky za objasnění :)

Napsal: 29 led 2012, 17:34
od Persan
Jayson píše:Mě to taky jeden člověk, co má černý erko říkal :D
Tomu ale nesmíš věřit :D Vlastně jo, on taky jenom teoretizuje a hovno dokázal :D

Napsal: 29 led 2012, 18:09
od Pavel 37
přesně jak píšeš =) rad je dost ale nikdo to nedělal =)