Stránka 3 z 4

Napsal: 03 úno 2012, 14:03
od radluk
Sikin
Jelikoz je to primy vstrik, ktery v lete nepotrebuje zhavicky, takze zhaveni to asi nebude... U komurkace oblak bileho dymu tesne po startu spis indikuje aspon jednu spatnou zhavicku.

Napsal: 03 úno 2012, 22:17
od Koval(CZ)
Známému v -15 ztuhla bionafta (na pumpě prý do -23) na tolik, že po ujetí 300m mu to chcíplo a už nenastartoval, má octavii tdi.

Napsal: 03 úno 2012, 22:18
od batoo
jaka pumpa? B100 od Proma v pohode.

Napsal: 03 úno 2012, 23:00
od Koval(CZ)
Armex, ale říkali, že si zatím nikdo nestěžoval.

Napsal: 04 úno 2012, 09:39
od Jarda S.
radluk píše:Sikin
Jelikoz je to primy vstrik, ktery v lete nepotrebuje zhavicky, takze zhaveni to asi nebude... U komurkace oblak bileho dymu tesne po startu spis indikuje aspon jednu spatnou zhavicku.
to mi dělá taky ale žhavičky fungujou všchny (hm)

Napsal: 04 úno 2012, 12:08
od sikin1987
Jarda S. píše:
radluk píše:Sikin
Jelikoz je to primy vstrik, ktery v lete nepotrebuje zhavicky, takze zhaveni to asi nebude... U komurkace oblak bileho dymu tesne po startu spis indikuje aspon jednu spatnou zhavicku.
to mi dělá taky ale žhavičky fungujou všchny (hm)
no prave nav ic kamos rikal,ze by to treba muselo bezet na 3 valce a to vcera poprve,ale tak na 3 sekundy. No ja udelam jednoducou vec. kamos mi da to stare cidlo co vytahl zmerim odpory pri ruznych teplotach porovnam s tim co mam v aute a s oporem co je v parametrech cidla. nebudu zkouset pokus omyl za 500 kc.

Napsal: 04 úno 2012, 13:37
od radluk
Jarda S.
No a nebo tento jev znaci blizici se konec zhavicek (noteeth) , ono to treba par mesicu podymuje pri startu a pak kleknou z niceho nic (noteeth)
Pokud mas nove zhavice, tak spis horsi vstrikovace (mozna zakarbonovane?).

Napsal: 04 úno 2012, 13:39
od radluk
Sikin
Nevim co resis, u tveho primeho vstriku neres nejake zhavice, ty jsou tam pro teploty pod 0°C a to jeste kdo vi, zda i tak zhavi. Primy vstrik musi chytat na drc bez zhaveni. Pokud nechyta, neni to zhavenim, problem je nekde jinde (tlaky v hajzlu, spatne vstriky, blby predvstrik, atp)

Napsal: 04 úno 2012, 14:10
od sikin1987
radluk píše:Sikin
Nevim co resis, u tveho primeho vstriku neres nejake zhavice, ty jsou tam pro teploty pod 0°C a to jeste kdo vi, zda i tak zhavi. Primy vstrik musi chytat na drc bez zhaveni. Pokud nechyta, neni to zhavenim, problem je nekde jinde (tlaky v hajzlu, spatne vstriky, blby predvstrik, atp)
je -15 CR startuje kdyz je v top stavu bez zhaveni do -10.
jinak by nemely zadne diesel v tehle mrazech problemy se startem
jo a neplet si drc s TDI a JTD. JTD ma nekolik otacek na vytvreni vysokyho tlaku aby chytlo.

Napsal: 04 úno 2012, 15:16
od radluk
Tak vidis, zhavky ani u JTD neres, mozna ted v techto teplotach, ale jinak ne. To neva, kdyz se toci, chyti, to je dulezite. Jestli o 3,546214 vterin pozdeji jak TDi, neva, ale jede i bez zhaveni.
U komurkace si ani v lete bez zhaveni neuprdnes (studeny motor), muzes tahat, tocit... (noteeth)

Napsal: 04 úno 2012, 15:34
od sikin1987
ja vim. v lete to startuje okamzite aj kdyz nenacham zhasnout kontrolky a dotlacit podavacku. proste otocim a jedu. Na ten dym sem dneska kamos divala rikal,ze je spis domodra,takze zhavice asi ne a teda spis turbo nakonec. je zajimavy,ze to dela jen zastudena v lete aj v zime. ale turbo tlaci maximalni tlak a vule jsou vpohode a olej to nebere vubec nedolival sem nikdy behem roku.
Jo jeste otazka. laboroval sem v lete s tema palivakama daval tam kvuli oleji ten nejelvensji mam palivak na predkomurku a ne pro primi vstrik. myslel jsem,ze to je stejny kdyz to pasuje na prirubu,ale kamos mi rikal neco o prepoustaku nebo co. ze ten filtr je 3x levnejsi protoze tam nema neco co ten pro CR jo a proto to taky startuje kapec hur. normalni JTD je tak 2-3 otacka ja mival kolem 5 nekdy kdyz melo naladu tak min,ale spis vic. muze na to ten filitr ted mit vliv?

Napsal: 04 úno 2012, 21:24
od Jarda S.
radluk ať kouknu na jakejkoliv diesel tak po studeným startu hulí bíle všechny (LOL)

Napsal: 05 úno 2012, 11:10
od radluk
Jarda S.
Budes se mozna divit, ale Felcka (origo Lucas), nez zacaly odchazet zhavky, tak v lete ani pri studenem startu (a v srpnu uz je rano treba kolem 8-10°C) jediny naznak dymu, motor 280 tkm ;) Ale neco jineho je -10°C/-15°C ted... ale treba Sikin psal, ze mu to huli i v lete ;)

Napsal: 05 úno 2012, 15:55
od sikin1987
jo huli proste jak je to studeny pri teprlote vody dejme tomu pod 30 stupnu.
toc idlo stejne nejak nemuzu vytahnout musle bych domontovat vic veci,tak an to kaslu beztak je dobry

Napsal: 06 úno 2012, 14:12
od peopleman
Tak Renault dti 72kW versus bio nafta -20C:starty v pohodě napodruhé(ve sklince za oknem neprůhledný hnědý juice:)