Stránka 3 z 3

Napsal: 27 bře 2013, 12:14
od slovacek.milos
u tí avie máš nádobku na brzdovou kapalinu ale když tam dáš plastový filtr napojený na žhavič a druhý strana na přepad z čerpadla tak ti tam bude pořád dotékat nafta a při startu tam docílíš i nějaký tlak, si to nejprve smontuj a očima zjisti jak to maká

Napsal: 27 bře 2013, 12:50
od k.amerika
Našel jsem filtr bez vložky, velký jako třetinková plechovka piva, který má jeden vývod na hadičku nahoře a druhý dole.. Tak z posledního vstřiku kde je přepadová hadička zaslepená udělám přívod paliva na udržování plné nádobky, a z nádobky hadičku na svíčku.. Doufám že svíčka sama otvírá a zavírá naftu při elektrickém impulzu, at se mi do sání pořád neleje palivo :-)

Napsal: 27 bře 2013, 13:34
od slovacek.milos
si to klidně zapoj venku a dívej se jak žfavení fachčí tím se to nauříš ovládat, některé hulí pak bafne, z některého jde plamen skoro hned

Napsal: 04 říj 2013, 18:06
od madmax1200
fiat brava 1,9 D na hadrauliku i v -4 nastartuju,je to nějaká použitá hydrulika od Shell,jednou za měsíc cca po 2000 km,vstřiky ven,vyčistit komurky apodložky vč.vstřikovaču.Vyhřívání nádrže a ještě ohřev od výfuku.Uvažuju o startech na čistou naftu v zimě,ale uvidíme.Jinak auto odkroutilo na ro,použitý motorový olej a použitou i novou hydrauliku přes 80 tisíc,ano kouří to,jede to líně ale při dnešních cenách stavebních pracích a dojížděním za prací mně nic jiného nezbývá (hm) uvažuju o koupi MB čerpadlo Bosch. :P