Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

tak, tečie mi to s tej super pancierovej hadičky. Pod "pancierom" sa to nejak poškodilo. Neviete kde by som to mohol zohnat ?
blade6591 píše:ďakujem, turbo druhýkrát von, vymenil som to tesnenie pri odtoku oleja von z turba, aaa prd :x :x . Stále kape :D Všetko som riadne zatiahol, nemal som čas pozerat na to presne odkial to tečie. Holender na bloku som dotiahol "na krv", tadial snad nie. Možno ta pancierová hadicka presakuje, možno prívod. Aj ked mi to šlo povolit bez problémov...
prowmen píše:
blade6591 píše: včera som to turbo rozobral, lopatky su pekne rovne. A to som nato isiel fakt tvrdo :D :D..

Chlapi, kde zozeniem tesenie medzi turbom a tou hadicou na odvodm oleja ?
Volal som nejakým firmám, všade mi povedali že len s turbom :D Pecka..
Tady je to komplet od žlutých :)
http://autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjh ... PagmVqUw==
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Jo teče to určitě z toho flexi spoje a to jsem ho nijak nenamáhal. Taky jsem vyměnil těsnění a taky ji mám od oleje pod flexi spojem. Jak moc ti to teče?
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

tecie, resp. presakuje to pomerne dost. Bol som na jame, ono to kape na taky plastový kryt a z neho na zem. Ale ked je motor studeny tak to ako tak drží, akonáhle odniekial pridem, a odstavim auto, kaluže ako prasa podomnou.
MIWOGOLF
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 29 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: BRATISLAVA

turbo

Příspěvek od MIWOGOLF »

mam otazku co si myslite o tomto pripravku na grily pekne to rozozerie spinu a nic ine.proste vycisti pekne kovove casti.cistil som stym aj hlinikove drziaky aj na prevodovku aj na motorovej casti a su ako nove . tu je foto

Obrázek[/URL]


, chcem len vediet ci by to ublizilo turbu kebyze ho tym zvnutra cistim.diki za info .
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

kámošovi jsem podobným zázrakem (jiná flaška, ale též čistič na krby a kamna) čistil turbo (ani autogen ho nepovolil), naložil jsem ho přez noc do týhle žiraviny, do rána z toho vyteklo pěkný svisntvo a regulace šlape už půl roku jak hodinky ;)

určitě je lepší turbo rozdělat a rovnou dát podložky, ale když je nouze největší, funguje to...teda pokud je to stejnej sajrajt co jsem měl já (noteeth)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
kuky969
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2012, 07:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuky969 »

POzdravujem
tak sa mi podarilo vybrat turbo z oktavky (z vrchu) ,popritom som samozrejme vycistil hrozne zanesene sacie potrubie. Problem bol s rozobratim turba a kedze som to nechcel robit nasilu a zaroven sa mi turbo zdalo na prvy pohlad v poriadku ( regulacia sa nezasekava a "ventil" regulacie sa vymenil za novy),tak som ho este radsej odniesol do specializovanej firmy kde ho zhodnotili bez rozobrania taktiez ze by malo byt OK .
Tak som ho namontoval späť , 2 dni isla oktavka ako za mladi ze som ju nespoznaval , no ale asi po 200 km mi znovu spadlo do nudzoveho rezimu a pomohlo len vypnutie a znovu nastartovanie.
Poradi mi prosim niekto aky by som mal zvolit dalsi postup a na co sa zamerat v diagnostike ??? .....DIK
Peter
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

diagnostika, nalogovať. môže byť vadna aj podtlaková banka na turbe, či ventil regulacie alebo nejaka derava hadička. poprípade aj zaseknuté turbo
kuky969
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2012, 07:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuky969 »

Dakujem za odpoved ale

diagnostika, nalogovat ...to je niejaka specialna sluzba v servise kde mi zistia presne kde je problem...???


ventil regulacie ako pisem je novy

hadicky som vymenil takmer vsetky

turbo podla vyjadrenia specializovanej firmy je dobre ...alebo to mam chapat tak ze vyzera dobre ale ked sa dostane do prevadzkovej teploty tak sa zasekne ??

dik
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

napíš od kial si. možno sa ti nejaký klubák ozve z tvojho okolia čo bude vedeiť, o čo ide. diagnostiku máš?
kuky969
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2012, 07:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuky969 »

ahoj Janosik
som z Kosic

diagnostiku a logovanie nemam ...takze teraz najst niekoho v okolí kto mi to spraví ....
kuky969
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2012, 07:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuky969 »

este mam otazocku
ako sa ma spravat regulacia turba (predpokladam ze to je ta banka s tiahlom pripojena na turbo ) ked nastartujem ????
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

kuky969 píše:este mam otazocku
ako sa ma spravat regulacia turba (predpokladam ze to je ta banka s tiahlom pripojena na turbo ) ked nastartujem ????
Táhlo má zajet dovnitř baňky a když budeš přidávat tak to bude (mělo by) regulovat tak že bude zase vyjíždět, ale tím špatnou regulaci neodhalíš, leda že by se ti to vůbec nehýbalo. táhlo od baňky je přichycený za kličku na turbu která ovládá lopatky, je to zajištěný segerovkou (speciální) sundej to i s baňkou a hýbej navolno s tou kličkou. Když to bude drhnout a vrzat, nebo to půjde ztěžka, tak nesháněj žádnou diagnostiku, ale začni řešit zanesenou regulaci.
kuky969
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2012, 07:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuky969 »

ano dik
banku regulacie mam novu takze len som sa chcel pozriet ci korektne funguje pri nastartovani ..ked som mal vonku turbo tak samotna klapka regulacie na tele turba na ktorej je pripevne tiahlo a zaistene tou segerovkou isla pekne lahko...

inak pravdepodobne ked ide turbo vonku spodkom je to menej prace a nervov ale ked som ho tahal z hora zaroven si rozoberiete a vycistite aj sacie potrubie....ak by ste videli to moje tak by som dostaval otazky ako je mozne ze to auto este vobec islo
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

z hora ho mám do 40-50 minut von. od spodu väčšia pakáreň
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“