Stránka 23 z 38
Napsal: 29 úno 2016, 16:26
od WOB
No pokud tam nemáš nainstalované recirkulace plynů, tak se jedná o správní delikt podle §4 vyhlášky o ochraně přírody a krajiny MŽP ČR č.189/2013Sb. protože auto bylo vyrobeno po roce 2000 a tudíž musí mít recirkulaci plynů.
Vozdilo by mělo být trvale vyřazeno z registru vozidel a na vlastní náklady by jsi měl vozidlo nechat převézt k ekologické likvidaci do některé sběrny odpadu.
(dělám si srandu)
Napsal: 29 úno 2016, 16:52
od Lada.H
Vše mám tak jak má být. Žádný off tam neni,ale je poladěný software.
Napsal: 29 úno 2016, 18:15
od yary1
Lada.H píše:Vše mám tak jak má být. Žádný off tam neni,ale je poladěný software.
Klid . Pres emise v pohode.
For WOB:

Napsal: 01 bře 2016, 00:57
od Marek3L
Jarda-k píše:Mě by taky zajímalo jak se má správně řešit to když readiness kód z nějakýho důvodu nebude OK a motor neprojde měřením, takže nedostane emise a tím pádem nemůže ani na technickou.
Spoustu lidí jezdí na STK těsně před koncem platnosti té minulé a když ji kvůli emisím neudělám, jak po opravě motoru najedu těch 400 kilometrů aby se načetl ten readiness kód? To si mám zaplatit uzavřenou trať kam na plaťáku to auto dovezou, tam odkrouží potřebný km a pak na plaťáku na STK?
zkus se zamyslet jak mít o 400km víc a načíst korektní readliness potřebuješ v principu zvedák a trochu paliva
Napsal: 01 bře 2016, 19:08
od Vircz
Tak jsem dnes také podstoupil emise v Chomutově, auto dovoz, Impreza WRX 2007, komplet homologovaný výuk za 2700€ včetně všech papírů a letěl jsem za vyšší hodnoty Co

V prosinci na tom byla dělaná TUV v němec a bez problémů

Napsal: 01 bře 2016, 20:01
od Jarda-k
Marek3L: Já netvrdím že to nejde ochcat, mě jen zajímalo jakej postup si představuje tvůrce pravidel...
Napsal: 01 bře 2016, 23:15
od Marek3L
Jarda-k píše:jakej postup si představuje tvůrce pravidel...
jednoduchý neprojdeš na co2 auto ekologicky zlikviduješ a dojdeš si koupit 1,0 TSI fsociálu
Napsal: 02 bře 2016, 07:31
od roman1648
mám kámoše v Polsku, tak jsem uvažoval že přehlásím auto tam a bude, systém STK a emisí tam funguje jak u nás tak ca. před 20ti lety

Napsal: 02 bře 2016, 10:33
od Vici
Protože je to ještě jakš takš normální země...
Napsal: 02 bře 2016, 11:19
od jericho-3
Jo, začínám si myslet, že ten nadměrný strach o své obyvatelstvo a nesmyslné regulace čehokoliv nás vede do zkázy.Různí polointoši nemající sebemenší anunk o normálním životě neustále vymýšlejí nové a nové nařízení, ženy chtějí být jako chlapy, dokonce jsem dnes přečetl reklamu na NÁRAMEK , KTERÝ MAJÍ SPRÁVNÍ CHLAPY, A KDYŽ SI PODAJÍ RUCE, NÁRAMKY SE SPOLU SPOJÍ A ZJISTÍ, JAKOU CHARAKTERISTIKU MÁ TEN KTERÝ DOTYČNÝ NA FACEBOOKU A HNED JIM BUDE JASNÉ, KDO JE CO ZAČ A CO OD SEBE MOHOU ČEKAT.....SVĚT SE ZBLÁZNIL.
Napsal: 03 bře 2016, 08:58
od jurajjuraj
Jarda-k píše:Mě by taky zajímalo jak se má správně řešit to když readiness kód z nějakýho důvodu nebude OK a motor neprojde měřením, takže nedostane emise a tím pádem nemůže ani na technickou.
Spoustu lidí jezdí na STK těsně před koncem platnosti té minulé a když ji kvůli emisím neudělám, jak po opravě motoru najedu těch 400 kilometrů aby se načetl ten readiness kód? To si mám zaplatit uzavřenou trať kam na plaťáku to auto dovezou, tam odkrouží potřebný km a pak na plaťáku na STK?
ja sice necetl cele tohle tema ale kde si prisel na tech 400km po oprave motoru kdyz neprojde emisema ?

staci najet 10km a readiness je hotovy, mam okruh ktery ma 10,5km a u kazdeho auta co se opravovalo na emise se normalne vytvoril
a to ze kazdy jezdi na stk tesne pred koncem je jenom jeho problem, nekdy je treba premyslet
navic dokud emise nebudou online tak je neni problem porad ojebat
Napsal: 03 bře 2016, 16:40
od Jarda-k
Osobně jsem to nezkoumal za jak dlouho se vytvoří readiness kód, ale všude jsem četl, že cca 400 km. Pokud mu stačí 10 km tím líp.

Napsal: 03 bře 2016, 16:52
od Tomas.cz
Některé jednotky umožňují při stání vozu test lambdasond, účinnosti katu, funkci egru nebo funkci vedení výfukových par, pak jde readiness code vygenerovat i při stání vozu, jen tímhle testem.
Napsal: 03 bře 2016, 17:48
od Ladas
jo ale musíš vše kurevsky prohřát...
Napsal: 04 bře 2016, 09:10
od marena tdi
Ladas píše:jo ale musíš vše kurevsky prohřát...
jj naposledy jsem tento problem resil u HTP .