Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Moje zkušenost 90% seshora 10% zespod ať chci nebo ne. Zespod olejová (vratná) trubka a 3x šroub výfuku + držák turba. 40-50 minut sice reálný je, ale já přitom dělám i EGR a sání dávám na odmočení apod. Radší práci udělám poctivě a pomaleji než to rozhodit, pošudlit a sprásknout dohromady.Mimo jiné v každým případě měním veškerý těsnění apod.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ja vravím o rýchlosti demontáže, nie celej práce. :D demontáž tak cca do 40-50 inut a potom nastáva čistenie, kde od cca 1-5 hodín. záleží kolko skrutiek sa pri tom odtrhne . montáž potom cca hodinku a pol ...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A ako dokalicis trubku na tlak oleja ked nemas autogen ktory by "rozmrazil" holender.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

to patrilo mne? ja mám autogen :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

nie, to som myslel vseobecne. Kedze niekedy sa ju podari ukrutit na smrt
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

par krat sa aj mne stalo že som trubku utrhol. raz som na zavite našiel lepidlo na skrutky :-)
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Já jsem měl asi pokaždé tolik štěstí že jsem ji neznásilnil, ale taky ktomu kolikrát daleko nebylo. Osvojil jsem si takovej trik s opřením klíče, někde jsem to tu popisoval i fotil.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

ono zadrhel je v tom ze problem nerobi ta vsuvka ale holender sa prizerie o trubku a ta sa potom otaca naraz snim.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ak mi to nejde, tak prihrejem malým horáčikom a ide ako nový :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

tiez to tak robim a vpoho
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Tak i mě začalo zlobit turbo,vypadá to,že je ještě nečištěný! Původní majitel s tím jezdil podle předpisů a několikrát mě to spadlo do nouzáku!
Dnes jsme to napichly na VAG a vypadá to na zatuhlou regulaci lopatek!
(wallbash)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

tak to vyčistiť :-)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Janosik93 píše:tak to vyčistiť :-)
Už se na to chystám! 8) Dá se nějak zjistit nadnej ventil N75??? Někdo tu psal,že má cvakat. Kdy :?
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

aku motorizáciu máš ? kod motora. inak ak je turbo pôvodne, odporúčal by som skôr na repas . N75 no skôr výmenou za požičaný kus a zlogovať najprv so starým ventilom a potom tu istu trasu s novým ventilom . Jedine tak zistíš, či je to ok
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Je to 1,9TDi ASV. Turbo v háji nebude,nežere to olej a do nouzáku to skočí jenom někdy. Včerá to bylo na VAGu a vypadá to spíš na zatuhlou regulaci lopatek.
Trošku mě ještě vrtá hlavou ten ventil N75.
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“